Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen son vet om noe tilsvarende denne http://www.ebay.com/...#ht_2557wt_1037

finnes til S3?

 

second that

 

Jeg fant jeg fant

 

http://www.magic-sim..._GALAXY_S3.html

 

 

dyr som F...men den finnes iallefall

 

 

Tilsynelatende skal denne fungere...og mye billigere

 

http://www.dealextre...-4-47228?item=2

Har sett på den,kun 1 simkort aktivt om gangen,må ha begge på nett samtidig..Får jo Gmate men gidder ikke dra på en ekstra dings..

Lenke til kommentar

spesielt Desire HD'en

Den har gått i bakken mange mange ganger osv.. og den har bare et veldig lite hakk vedsiden av power knappen og ellers ser den strøken ut :pDesire HD'en er i daglig bruk av min mor :D

 

Fjernet en del

 

 

Joa men nå må du ikke glemme at DHD chassis var metall :p

Min er og i bruk av min mor for øyeblikket xD

forresten kan du reklamere på S3'en og muligens få en ny...ser ut til at noen av de har det problemet du beskriver

Lenke til kommentar

Er ikke skjermen jeg har sprekk i, men den sølv rammen rundt telefonen... får kontakte komplett om det kommer flere... :)

 

Har hatt min siden den kom ut i Norge og min er like fin. Den går gjennom 15kg trykk på baksiden mot låret 10-30 ganger om dagen på jobb. Har mistet den i murgulv fra hoftehøyde et par ganger også. Høres mer ut som en produksjonsfeil om det er sprekk i kanten rundt.

Lenke til kommentar

Er ikke skjermen jeg har sprekk i, men den sølv rammen rundt telefonen... får kontakte komplett om det kommer flere... :)

 

Det er mange som har opplevd at den sprekker i rammen og sånt, uten å ha falt i gulvet. Mange har hatt deksel på den osv, men den sprekker like herlig. Samsung har sagt de skal fikse dette, men det tar vel fort 4 uker før du ser den igjen. Jeg valgte å sende min i retur på angreretten etter å ha lest at både ramme og skjerm har sprukket uten videre.......

Endret av L O G I M A N
Lenke til kommentar

Hvis jeg har forstått det rett, så er det en eller flere produksjons-batcher som har problemer med sprekker i plasten. SGS3-blå hadde jo også en batch med feil farger på bakdekslene, som sikkert mange husker.

 

Litt merkelig at kvalitetskontroll og kontinutet ikke er bedre. Handler kanskje om at produksjonsvolumene er så store at de lages av flere.

Lenke til kommentar

Seriøst? Jeg og var helt overbevist om at skjermen på min S3 også sprakk sånn helt uten videre. Gikk tur med den i lomma i rundt en halvtime, og er rimelig sikker på at jeg ikke har kommet borti noe som kan ha forårsaket det. Selvsagt var det ingen av vennene mine som trodde på dette, med tanke på at den var tre og en halv uker gammel da det skjedde, og glasset liksom skal tåle masse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...