Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Er det mulig å teste disse beta'ene fra denne siden, og er det verdt å være betatester på dette?

http://live.samsung-...device=GT-I9300

 

Samsung Updates på FB:

The #rumour about JB for GT-I9300 being delayed untill December is a total #bs :)
Jelly Bean update started beeing tested outside UK (famous BTU region OTA updates we posted) so i guess up to a month - look here -> http://live.samsung-updates.com/index.php?device=GT-I9300 the VGF is also 4.1.1 update.
Endret av jorang
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begynner å tvile på at den kommer i oktober, og siden jeg har telenor-kjøpt S3 lurer jeg på å gå for en JB leak, siden jeg må vente på offisiell lenger enn andre.

Spørsmål angående det; vil å legge inn en JB leak fjerne all nåværende branding, eller må man legge inn CSC filer o.l.?

Endret av Chivas
Lenke til kommentar

Begynner å tvile på at den kommer i oktober, og siden jeg har telenor-kjøpt S3 lurer jeg på å gå for en JB leak, siden jeg må vente på offisiell lenger enn andre.

Spørsmål angående det; vil å legge inn en JB leak fjerne all nåværende branding, eller må man legge inn CSC filer o.l.?

Jeg har lagt inn NEE FW på min "Telenor" telefon, men TEN CSC blir ikke overskrevet desverre.. Har ikke funnet noen måte å kvitte meg med TEN CSC... Det betyr i praksis at man da må bruke Odin for oppdateringer, hvis man da ikke legger tilbake en TEN FW, da er man tilbake på track.. Er det noen som vet hvordan man kan endre CSC fra TEN til NEE mottas det med takk!! Fint å kunne få oppdateringer både via OTA, Kies og Odin... (det fungerer ikke med CSC changer, eller tastekombinasjoner, siden det kun ligger TEN CSC på telefonen, og derfor ingen annen å bytte til.) Jeg legger inn JB så snart den kommer i en offisiell release, uansett CSC, den kommer sikkert til UK i Oktober, men det tar nok lengre tid til den kommer som NEE eller enda senere TEN CSC..

Endret av jorkus
Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg med følgende problem?

 

Har siste oppdatering, tok en factory reset grunnet mye programvare som jeg ikke ville beholde.

 

Problemet nå er at om jeg mottar en sms eller epost vil ikke "1" tallet forsvinne over ikonet. Dette gjelder kun snarveien som ligger på "hurtiglinja" for de som forstår det. Sletter jeg ikonet og legger det til igjen, forsvinner 1'tallet, men dukker opp så fort jeg mottar en sms/epost.

 

Har ikke funnet en løsning :(

Lenke til kommentar

Begynner å tvile på at den kommer i oktober, og siden jeg har telenor-kjøpt S3 lurer jeg på å gå for en JB leak, siden jeg må vente på offisiell lenger enn andre.

Spørsmål angående det; vil å legge inn en JB leak fjerne all nåværende branding, eller må man legge inn CSC filer o.l.?

Jeg har lagt inn NEE FW på min "Telenor" telefon, men TEN CSC blir ikke overskrevet desverre.. Har ikke funnet noen måte å kvitte meg med TEN CSC... Det betyr i praksis at man da må bruke Odin for oppdateringer, hvis man da ikke legger tilbake en TEN FW, da er man tilbake på track.. Er det noen som vet hvordan man kan endre CSC fra TEN til NEE mottas det med takk!! Fint å kunne få oppdateringer både via OTA, Kies og Odin... (det fungerer ikke med CSC changer, eller tastekombinasjoner, siden det kun ligger TEN CSC på telefonen, og derfor ingen annen å bytte til.) Jeg legger inn JB så snart den kommer i en offisiell release, uansett CSC, den kommer sikkert til UK i Oktober, men det tar nok lengre tid til den kommer som NEE eller enda senere TEN CSC..

Oky...men kan man ikke bytte CSC gjennom Odin? Mener å huske at jeg byttet CSC'er med hell på min gamle Omnia II i sin tid...

Lenke til kommentar

Ååh, jeg er så frustrert nå! Hentet den nye telefonen nå for en halvtime siden, og jeg klarer ikke en gang å komme inn på den! Kommer til valg av språk, og så fryser den etter jeg har trykket neste der, eller på en av de andre punktene. Da går det ikke ann å skru den av engang. Første gangen det skjedde kom jeg til gmail-oppsettet, da frøs den første gang. Nå blir det bare helt sort skjerm, men varsel-linjen synes. Tok en factory-reset, men det hjalp ikke. Er det noen som har noen tips, eller er det bare å returnere med en gang? :(

 

 

Edit: Nå kommer jeg gjennom konfigureringen, og får beskjed om at den er fullført. Så får jeg en haug med små infobokser, trykker ok på alle. Neste steg jeg da gjør får telefonen til å fryse igjen... Fy så irriterende når man har gledet seg til noe!

Endret av Heidi
Lenke til kommentar

Sabla surt at mpx har gått over til tollpost da, tidligste jeg da kan få ny blir neste torsdag...

 

Men har jeg virkelig ikke krav på erstatningstelefon ved DOA? Kun ved reperasjon? Syntes det hørtes rart ut. På grunn av saksbehandling og frakt får jeg ny først om 14 dager.

Endret av Heidi
Lenke til kommentar

Fikk min blå s3 i går! Er superfornøyd! Bestilte fra elkjøp da jeg så at varenummeret var "I9300BLACK", så trudde jeg kanskje den skulle være svart (selv om det sto blå i parentes), men det har ikke så mye å si. Den er vakker uansett! :dribble:

 

Har lest mange av sidene i denne tråden, men ikke alle, så har noen spørsmål.

 

1. Jeg bestilte med tele2, men det nye sim-kortet blir ikke aktivt før onsdag. Kan jeg da klippe mitt talkmore-kort til og fungere til s3'en, eller må jeg låse opp operatørlåsen? (Er det med koden *#7465625# jeg ser om den er låst btw? Fordi da står det "Ikke registrert på nettverk")

 

2. Nå som det har gått en stund og flere har prøvd noen caser, hvilke anbefaler dere? Har sjekka ut en silikoncase, men den var sykt glatt! Vil helst ha noe beskytter skjermen.

 

3. Hvilke apps "må du ha" til den deilige s3'n? Har noen must som spotify, chrome, advanced task killer, fb,.

 

Må også si at jeg er ganske fersk når det kommer til android. Har en HTC hero med android 2.6, men den er så sykt treg at jeg ikke har brukt den til annet enn å ringe og sende sms. Spotify av og til.

 

EDIT: Spurte tele2 om det var operatørlås, men fikk da samme svar som noen tidligere her i tråden har fått, at det ikke er operatørlås på s3. Men det må da da være siden sim-kortet fra talkmore (som jeg klippet om til microsim) ikke funker.

Endret av KingCharming
Lenke til kommentar

Fikk min blå s3 i går! Er superfornøyd! Bestilte fra elkjøp da jeg så at varenummeret var "I9300BLACK", så trudde jeg kanskje den skulle være svart (selv om det sto blå i parentes), men det har ikke så mye å si. Den er vakker uansett! :dribble:

 

Har lest mange av sidene i denne tråden, men ikke alle, så har noen spørsmål.

 

1. Jeg bestilte med tele2, men det nye sim-kortet blir ikke aktivt før onsdag. Kan jeg da klippe mitt talkmore-kort til og fungere til s3'en, eller må jeg låse opp operatørlåsen? (Er det med koden *#7465625# jeg ser om den er låst btw? Fordi da står det "Ikke registrert på nettverk")

 

2. Nå som det har gått en stund og flere har prøvd noen caser, hvilke anbefaler dere? Har sjekka ut en silikoncase, men den var sykt glatt! Vil helst ha noe beskytter skjermen.

 

3. Hvilke apps "må du ha" til den deilige s3'n? Har noen must som spotify, chrome, advanced task killer, fb,.

 

Må også si at jeg er ganske fersk når det kommer til android. Har en HTC hero med android 2.6, men den er så sykt treg at jeg ikke har brukt den til annet enn å ringe og sende sms. Spotify av og til.

For det første bør du ihvertfall holde deg unna Task killers! ...ellers vil den snart bli som den gamle Hero'en din ;)

Lenke til kommentar

Begynner å tvile på at den kommer i oktober, og siden jeg har telenor-kjøpt S3 lurer jeg på å gå for en JB leak, siden jeg må vente på offisiell lenger enn andre.

Spørsmål angående det; vil å legge inn en JB leak fjerne all nåværende branding, eller må man legge inn CSC filer o.l.?

Jeg har lagt inn NEE FW på min "Telenor" telefon, men TEN CSC blir ikke overskrevet desverre.. Har ikke funnet noen måte å kvitte meg med TEN CSC... Det betyr i praksis at man da må bruke Odin for oppdateringer, hvis man da ikke legger tilbake en TEN FW, da er man tilbake på track.. Er det noen som vet hvordan man kan endre CSC fra TEN til NEE mottas det med takk!! Fint å kunne få oppdateringer både via OTA, Kies og Odin... (det fungerer ikke med CSC changer, eller tastekombinasjoner, siden det kun ligger TEN CSC på telefonen, og derfor ingen annen å bytte til.) Jeg legger inn JB så snart den kommer i en offisiell release, uansett CSC, den kommer sikkert til UK i Oktober, men det tar nok lengre tid til den kommer som NEE eller enda senere TEN CSC..

Oky...men kan man ikke bytte CSC gjennom Odin? Mener å huske at jeg byttet CSC'er med hell på min gamle Omnia II i sin tid...

Jeg har ikke funnet noen NEE CSC fil som matcher med nyere fw, alt ligger jo i en PDA pakke nå, og der skal jo også CSC være egentlig, men den legges ikke inn...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...