Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har irritert meg en del da batteritid ble dårligere med den siste offisielle oppdateringen fra Samsung/Kies 4.04.

Stort sett står jo telefonen i laderen om natten - men tenkte jeg skulle teste hva som skjedde såfremt jeg skrudde den helt av...

 

Så, med telefon avslått (batteriet riktignok i telefonen) gikk den fra 66% til 22% i løpet av en natt.

 

Dette kan da UMULIG være normalt ??????

Lenke til kommentar

Har oppdatert med dagens OTA.

 

Ifm oppdateringen rebooter telefonen, og under oppstart får beskjed om at "Programvareoppdatering har stoppet". Når jeg så trykker OK får jeg etter en stund beskjed om at "Programvareoppdatering var vellykket".

 

Neste gang jeg tar omstart så er det samme leksa.....

Lenke til kommentar

... og selv om jeg er på nett (både wifi og mobilt virker) så får jeg beskjed om "Kan ikke koble til nettverket" når jeg trykker: Innstillinger - Om enheten - Programvareoppdatering - Oppdater.

 

Har for sikkerhets skyld fjernet krysset i Wifi only...

 

Er det bare meg som har dette problemet?

Lenke til kommentar

Har oppdatert med dagens OTA.

 

Ifm oppdateringen rebooter telefonen, og under oppstart får beskjed om at "Programvareoppdatering har stoppet". Når jeg så trykker OK får jeg etter en stund beskjed om at "Programvareoppdatering var vellykket".

 

Neste gang jeg tar omstart så er det samme leksa.....

 

Jeg sliter med akkurat det samme selv.

Lenke til kommentar

LH3 høres ikke ut som mye til oppdatering.....dere får skrike ut hvis dere finner noe nytt :)

 

Leste noe om at den tilsynelatende har fikset WI-FI problem som noen skulle ha, har ikke hatt noen særlige problemer med WI-FI så vet ikke om det stemmer. Har også hørt at lysstyrken på LED-lampen har blitt justert noe

Endret av olbo92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...