Gå til innhold

The Elder Scrolls Online - Diskusjonstråd


  

138 stemmer

  1. 1. Hvilken fraksjon skal du spille i ESO?

    • Daggerfall Covenant
      29
    • Ebonheart Pact
      64
    • Aldmeri Dominion
      43


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Da var subscription sagt opp. Tror ikke dette spillet kommer til å leve særlig lenge desverre :(

Det er min forståelse også, men det er et upopulært synspunkt i denne tråden.

 

 

Det har jeg fått med meg :p

Men klarer faktisk ikke helt sette fingern på det, men i starten var det gøy, så ble det mer slik at jeg fikk dårlig samvittighet for å ikke spille siden man betaler for det så da gadd jeg ikke betale en ny måned når jeg sitter med en slik følelse.

Litt samme som med swtor nevnt over her, kjøpte det ved release, kom iallefall til makslevel, sa opp...

Lenke til kommentar

Slik er det alltid når et nytt MMO kommer , alle som slutter å spille det og ikke liker spillet , skal absolutt sutre om det på forum-tråder.Greit dere ikke liker et spill , men det er UINTERESSANT for alle oss andre som spiller spillet.

Vi gir BENG ;)

Dere har ikke noe her å gjøre , bruk heller tiden deres på noe dere liker. Denne tråden er IKKE for dere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg liker spillet, å spiller det en god del, selv om jeg sliter en del med bugs. Men vil du virkelig at en tråd som omhandler et mmo bare skal bare være gull og grønne skoger der kun de positive sidene diskuteres å alt er helt perfekt, selv om det faktisk ikke nødvendigiv er det? Blir en fryktelig ensformig tråd isåtilfelle, folk må jo få lov å si hva de faktisk mener for at det skal kunne bli noen diskusjon ut av det å samtidig gjøre det mulig for nye spillere å vurdere hvorvidt om de skal bruke pengenne sine eller ikke... Ingen selvfølge at de individenne som virkelig elsker å forguder spillet skal få råde alene i en tråd som generelt diskuterer spillet.

 

Vertfall det jeg mener.

Endret av Evil-Duck
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Enig med deg, duck. Man skal få alle inntrykk med.

 

Selv har jeg hatt en liten down period, men tok seg opp i går. Er level 45 for tiden, og rocket litt questing i Cyrodiil med to kompiser, og ble turnet til vampyr, noe som blir kos.

 

Var ganske moro å queste der, skulle bare ønske spillet hadde wpvp ellers og.

 

Så er det godt det kommer endringer og fixes hele veien.

Lenke til kommentar

Jeg liker spillet sliktset å spiller det en god del, selv om jeg sliter en del med bugs. Men vil du virkelig at en tråd som omhandler et mmo bare skal bare være gull og grønne skoger der kun de positive sidene diskuteres å alt er helt perfekt, selv om det faktisk ikke nødvendigiv er det? Blir en fryktelig ensformig tråd isåtilfelle, folk må jo få lov å si hva de faktisk mener for at det skal kunne bli noen diskusjon ut av det å samtidig gjøre det mulig for nye spillere å vurdere hvorvidt om de skal bruke pengenne sine eller ikke... Ingen selvfølge at de individenne som virkelig elsker å forguder spillet skal få råde alene i en tråd som generelt diskuterer spillet.

 

Vertfall det jeg mener.

 

Blir det noe matnyttig for oss som spiller spillet på forumet av slik som ; "Da var subscription sagt opp. Tror ikke dette spillet kommer til å leve særlig lenge" osv osv

Det er ekstremt uinteressant,,,,,Skriv og diskuter heller om ting som kan forbedres osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er kanskje ikke interessant for deg som elsker spillet, men for folk som kommer innom tråden og er nysgjerrige på synspunktene til folk og kanskje vurderer om de vil kjøpe det eller ikke kan det være med på beslutningen.

Ja, det er kanskje hardt at noen av våre kommentarer fører til at det blir færre spillere i ditt elskede spill, men slik er det nå en gang på et diskusjonsforum.

 

Gi denne tråden noen måneder til så vil det kun være igjen den dedikerte fansen som kan kun diskutere spillet som det er. I starten må man regne med negative samt positive kommentarer om spillet i en tråd OM spillet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Problemet her er vel at det er nesten ingen som har kommet inn å vært negativ til spillet, de har bare gått veldig fort lei.

 

Noe er jo åpenbart gjort riktig, samtidig som noe er gjort veldig galt. For min del følte jeg hver sone var det samme, i en annen forpakning. Du tar noen valg, som egentlig ikke spiller noen rolle, og da virker fort mye meningsløst. Implementerer de mer PvP elementer, vurderer jeg å komme tilbake.

Lenke til kommentar

Jeg liker spillet, å spiller det en god del, selv om jeg sliter en del med bugs. Men vil du virkelig at en tråd som omhandler et mmo bare skal bare være gull og grønne skoger der kun de positive sidene diskuteres å alt er helt perfekt, selv om det faktisk ikke nødvendigiv er det? Blir en fryktelig ensformig tråd isåtilfelle, folk må jo få lov å si hva de faktisk mener for at det skal kunne bli noen diskusjon ut av det å samtidig gjøre det mulig for nye spillere å vurdere hvorvidt om de skal bruke pengenne sine eller ikke... Ingen selvfølge at de individenne som virkelig elsker å forguder spillet skal få råde alene i en tråd som generelt diskuterer spillet.

 

Vertfall det jeg mener.

Opplagt, jeg er hekta selv men ser at det er negative sider, er fortsatt en del bugs, de fleste quest bugs kan løses ved å logge ut og inn igjen.

Endgame, om du ikke liker PvP og kun ønsker å komme det rasket mulig til topp Level blir du skuffet.

Ja det kommer ting der men er fint lite endgame utenom PvP enda affekterer ikke meg så mye da jeg regner ikke med å nå veteran Level 10 før godt ut i neste måned.

 

En irriterende mangel på features, enkle ting som svar knapp i mail forhåndsvisning av utstyr, søk og filtrering i butikk og bank osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er nå med en stund til jeg og ser hvordan eso utvikler seg ut over tiden. Tror folk ikke helt forstår at ting må starte et sted og så bli bedre. Slik er det med alle mmorpgs. De forventer alt mulig fra dag en. Og ja helt ulike ting. Alt etter hvem man spør.

 

Kommer 12 manns raid i Craglorn. Og der spillet vil vise om det er noe for meg eller ikke. For jeg spiller mmorpgs for raids og det sosiale med andre spillere. Selv om det virker som flere og flere spill blir mer og mer soloquesting basert.

 

Blir spennende og se hva som skjer videre i Eso :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er nå med en stund til jeg og ser hvordan eso utvikler seg ut over tiden. Tror folk ikke helt forstår at ting må starte et sted og så bli bedre. Slik er det med alle mmorpgs. De forventer alt mulig fra dag en. Og ja helt ulike ting. Alt etter hvem man spør.

 

Blir spennende og se hva som skjer videre i Eso :)

Tror ikke noen forventer ALT fra dag en. Men vi kan være ærlige nok å si kravet til spillere har endret seg kraftig siden MMO begynte for skikkelig å ta av for 10 år siden.

 

Dette gjelder vel egentlig ikke bare MMO, dette gjelder alle spill. Du hadde ikke kommet unna med Unreal Tournament i dag, eller Diablo. Det finnes så mange gode alternativer på markedet, og det øker jo selvfølgelig kravet til nylanseringer. Det hjelper faktisk ikke å lansere et spill å si at innhold kommer snart.

 

Det er noen som vil vente å se hva som skjer videre med ESO, men det er en gang slik at for de fleste har toget allerede gått, og de hopper derfor på neste tog istedet.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

 

 

Det er noen som vil vente å se hva som skjer videre med ESO, men det er en gang slik at for de fleste har toget allerede gått, og de hopper derfor på neste tog istedet.

 

 

Har du noen link til statistikk e.l. som viser at "de fleste" hopper av ESO, eller er dette basert på hva folk sier i forumtråder o.l.?

 

Det hadde vært interessant å se noen tall på dette - det er jo ofte etter første måneden vi ser om et MMO har noe levebrød eller ikke, i forhold til hvor mange som faktisk dropper ut.

 

Selv har jeg fornyet subscription med én måned, men det er i hovedsak fordi jeg fortsatt bare er lvl 40, og nok kommer til å bruke en måned til før jeg får nådd maks lvl, pluss sett litt hvordan veteran ranks funker...

 

Jeg ser mørkt på det å starte ny character for å spille gjennom nøyaktig det samme innholdet og nøyaktig de samme questene. Det å starte på en annen faction føles "feil" for min del i et MMO, så det er ikke noe alternativ.

 

Jeg savner mer unike startområder, og alternative ruter innenfor samme faction. Nå er det jo 100% likt fra lvl 1 (3).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror ESO gjør det bra jeg. Nå spiller ikke jeg lenger men en kompis holder på og det er folk over alt i spillet. Og det er helt vanlig at dem som er missfornøyde tar til forumene og mer eller mindre rotter seg samens og underveis starter dem å tro at dem har rett i alt og at dem er i flertall.

 

Om alle som var fornøyd hadde tatt turen til ESO forumet så hadde dem begravd dem negative på sekunder. Det er jeg bombesikker på.

 

Når det kommer til kommentarer på Facebook og diverse artikler om spillet så er mitt inntrykk at det er en gjeng hipstere som er med på å misslike og hate noe nytt. EA,COD og Apple produkter et typiske eksempler vi ser disse personene trolle rundt på kommentar felter.

 

Dem er litt som spam...synd det ikke er et søppelfilter.

 

EDIT: Dette var mer en kommentar til at endel tror det er så mange som tror at ESO gjør det veldig dårlig. En skal selvfølgelig ikke avfeie all kritikk.

Endret av LarZen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror ESO gjør det bra jeg. Nå spiller ikke jeg lenger men en kompis holder på og det er folk over alt i spillet. Og det er helt vanlig at dem som er missfornøyde tar til forumene og mer eller mindre rotter seg samens og underveis starter dem å tro at dem har rett i alt og at dem er i flertall.

 

Om alle som var fornøyd hadde tatt turen til ESO forumet så hadde dem begravd dem negative på sekunder. Det er jeg bombesikker på.

 

Når det kommer til kommentarer på Facebook og diverse artikler om spillet så er mitt inntrykk at det er en gjeng hipstere som er med på å misslike og hate noe nytt. EA,COD og Apple produkter et typiske eksempler vi ser disse personene trolle rundt på kommentar felter.

 

Dem er litt som spam...synd det ikke er et søppelfilter.

 

EDIT: Dette var mer en kommentar til at endel tror det er så mange som tror at ESO gjør det veldig dårlig. En skal selvfølgelig ikke avfeie all kritikk.

 

Om 1 million spiller et spill , så hører man mest til de 10 personene som gnåler og sutrer på et forum om at spillet er ræva , resten spiller jo ;)

Lenke til kommentar

Når det kommer til kommentarer på Facebook og diverse artikler om spillet så er mitt inntrykk at det er en gjeng hipstere som er med på å misslike og hate noe nytt. EA,COD og Apple produkter et typiske eksempler vi ser disse personene trolle rundt på kommentar felter.

 

Tja, jeg tror mange av de virkelige negative kommentarene fra folk som mener spillet er hakkamøkk, ikke engang har prøvd det selv, eller brukte en halvtime under en beta. Dette er ikke et spill som appellerer like godt til de yngre, og det ser man effekt av rundt om på forum også.

 

Det meste jeg har lest av kritikk mot spillet har vært konstruktivt og absolutt hatt rot i virkeligheten. Noen aspekter vil selvfølgelig alltid være en smakssak, men selv en som virkelig liker spillet, bør kunne innse dets svakheter. Fra mange av tilbakemeldinger og anmeldelser jeg har lest, har jeg til gode å finne noen som konsekvent er negative til spillet. Jeg likte spillet veldig godt selv, men som mange også sier, så blir det veldig repetitivt etter noen soner, og om man ikke fant historiene engasjerende, ble det veldig middelmådig, og også gjort bedre andre plasser.

 

Så er det noen ting jeg er veldig kritisk til i spillet, og det er måten det har resirkulert masse innhold.

 

esocopypasta.jpg

 

 

Jeg skulle ønske det ikke var sånn, for det er likevel et av de MMOene der ute med absolutt mest potensialet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...