Gå til innhold

The Elder Scrolls Online - Diskusjonstråd


  

138 stemmer

  1. 1. Hvilken fraksjon skal du spille i ESO?

    • Daggerfall Covenant
      29
    • Ebonheart Pact
      64
    • Aldmeri Dominion
      43


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det noen side for å finne class builds ? Funnet noen få, men veldig lite info som regel eller leveling builds.

.

Det er jo så sinnsvakt dyrt å respecce så det dreper litt gleden over å kunne prøve forskjellige ting.

 

Finn skyshardene og gjør questene , så har du mer skillpoints enn strengt tatt nødvendig til å teste ut saker og ting. Når du blir høy nok i lvl , så er gullet du må betale for respecce lommerusk :)

Lenke til kommentar

 

Finnes det noen side for å finne class builds ? Funnet noen få, men veldig lite info som regel eller leveling builds.

.

Det er jo så sinnsvakt dyrt å respecce så det dreper litt gleden over å kunne prøve forskjellige ting.

 

Finn skyshardene og gjør questene , så har du mer skillpoints enn strengt tatt nødvendig til å teste ut saker og ting. Når du blir høy nok i lvl , så er gullet du må betale for respecce lommerusk :)

 

 

Det er ikke antall skill points som er utfordringen, all den tid en er tvunget til å respecce totalt for å endre en morph eller to.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tror dere det er mulig å kjøre ESO på en tidlig 2011 Macbook Pro? Vet det i så fall blir på miminum.

 

Prosessor 2,3 GHz Intel Core i5

Grafikk Intel HD Graphics 3000 512 MB

 

Jeg har akkurat samme maskin (med SSD da) og spillet går veldig smooth med alt på minimum. Tipper jeg ligger mellom 50 og 60 fps. Veldig spillbart :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Tror dere det er mulig å kjøre ESO på en tidlig 2011 Macbook Pro? Vet det i så fall blir på miminum.

 

Prosessor 2,3 GHz Intel Core i5

Grafikk Intel HD Graphics 3000 512 MB

 

Jeg har akkurat samme maskin (med SSD da) og spillet går veldig smooth med alt på minimum. Tipper jeg ligger mellom 50 og 60 fps. Veldig spillbart :)

 

 

Herlig å høre! Er det verdt å prøve, eller er spillet i ferd med å dø ut? Virker ikke som det er så mye "hype" rundt spillet lengre.

Lenke til kommentar

 

 

Tror dere det er mulig å kjøre ESO på en tidlig 2011 Macbook Pro? Vet det i så fall blir på miminum.

 

Prosessor 2,3 GHz Intel Core i5

Grafikk Intel HD Graphics 3000 512 MB

 

Jeg har akkurat samme maskin (med SSD da) og spillet går veldig smooth med alt på minimum. Tipper jeg ligger mellom 50 og 60 fps. Veldig spillbart :)

 

 

Herlig å høre! Er det verdt å prøve, eller er spillet i ferd med å dø ut? Virker ikke som det er så mye "hype" rundt spillet lengre.

 

Hypen er vel kanskje gått vekk, men jeg spiller ganske ofte og det er nå masse folk på serveren hver gang jeg spiller ihvertfall.

Lenke til kommentar

Det er så komisk å se på dere barna slåss om lekene deres. Begynner å bli gammel jeg tror jeg.

 

Det sagt så har jeg lagt ESO litt på hylla. La det modne noen måneder. Kom til level 20 og likte hele turen, men fant mange tåpelige irritasjonsmomenter jeg vet kommer til å bli fikset på litt senere. Så inntil videre lar jeg ESO ligge i vinskapet til det smaker litt bedre.

 

Edit: Syntes fortsatt dette er en av de bedre MMOene som er der ute akkurat nå.

Hva slags tåpelige irritasjonsmomenter da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...