Gå til innhold

The Elder Scrolls Online - Diskusjonstråd


  

138 stemmer

  1. 1. Hvilken fraksjon skal du spille i ESO?

    • Daggerfall Covenant
      29
    • Ebonheart Pact
      64
    • Aldmeri Dominion
      43


Anbefalte innlegg

Spiller med stav og hender jeg får en dum animasjon der karakter løper rundt med armene hevet, regner med at det er en kamp animasjon som ble avbrutt før den var ferdig, det har imidlertid ingen innvirkning på gameplay og går over om jeg gjør noe annet en å løpe.

 

og ja å skru ned grafikk innstillinger en del før pvp er smart da store slag presser systemet.

 

 

 

Trykk på høyre musenapp når dette skjer, så fikser det seg. :)

 

Ang. det over her, så har dem ihvertfall fikset Nightblade buggen i denne patchen som er nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kunne jo sagt at etter to døgn in-game har jeg aldri opplevd det, og at det dermed bare er en lite bug som skjer med svært få, men da begynner vel fanboy-maset om igjen.

 

Selv om akkurat du ikke merker noe til det, betyr det ikke nødvendigvis at det er en liten bug. Men det vet du nok. :) Jeg har opplevd det samme flere ganger ..

Lenke til kommentar

Skjønner ikke, har kommet til fjerde stedet i aldmeri domminion, altså level 24+ stedet, jeg er bare level 23 og finner nå bare level 26+ quester.

 

Jeg har gjort ALT på det forige stedet, alle quester, alle world bosser, alle public dungons!!

 

Like vel mangler jeg liksom 2.5 levler.

 

Hos meg er det omvendt , jeg er snart lvl 30 og har såvidt begynt å snuse på lvl 26 questene i Ebon-pact områdene. Har quest-achievementet i alle områdene jeg har vært i. Men det hender også jeg camper dungeon bosser for å få utstyr jeg kan dekonstruere for craftingen da , og det genererer endel exp,,,

Lenke til kommentar

Har fått spilt noen timer nå , og tror jeg velger å gjøre som mange andre å vente til det har fått modnet seg. Slik det blir presentert i dag er det nesten uspillbart for min del. har kommet over flere quest som ikke er mulige å fullføre, samt flere av questenne bare sender meg inn og ut av samme dør, til inngangen i en av byene.

 

Det jeg fikk spilt likte jeg dog utrolig godt så håper de får det ut av bug kaoset det er i nå om ikke alt for lenge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har enda ikke kommet over en quest jeg ikke kunne fullføre selv. Dette med quester som sender deg inn og ut av samme dør hele veien virker rart. Mistenker t det ikke er en bug, men bare litt forvirrende system for noen. Det kunne med fordel vært litt bedre lagt opp, men har enda til gode å bli sendt feil via questmarkører.

 

Merker generelt lite bugs egentlig. Av og til låser en animasjon seg til en annen aktiveres på karakteren, men ikke mye ut over det. Litt graphical glitches mao.

Men ikke noe av skalaen jeg får inntrykk av at mange ser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har heller ennå ikke møtt noen quester jeg ikke kan fullføre pga bugs. Å logge ut og inn igjen har fungert de få gangene jeg har opplevd bugs.

Har opplevd den dør-buggen en gang, og også da fungerte en relog.

 

Det er viktig å huske det at de som klager høyest er de du hører. De som er fornøyd og koser seg hører man ikke, for de er opptatt med å kose seg. Det er mindretallet som klager høylytt og kaller det "unplayable".

Endret av Dr. Mobius
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har enda ikke kommet over en quest jeg ikke kunne fullføre selv. Dette med quester som sender deg inn og ut av samme dør hele veien virker rart. Mistenker t det ikke er en bug, men bare litt forvirrende system for noen. Det kunne med fordel vært litt bedre lagt opp, men har enda til gode å bli sendt feil via questmarkører.

 

Merker generelt lite bugs egentlig. Av og til låser en animasjon seg til en annen aktiveres på karakteren, men ikke mye ut over det. Litt graphical glitches mao.

Men ikke noe av skalaen jeg får inntrykk av at mange ser.

Det er en bug der du kan bli sent tilbake den samme døra, du åpner den kommer på andre siden og blir sent tilbake igjen.

Virker som det skjer om du klikker flere ganger på en dør siden det er lagg og flere trykker samtidig, ganske vanlig i cyrodil når du skal ut av en keep.

 

De fleste bugs i quests kommer av at for mange prøver å gjøre dem på en gang og så går det i styr.

Er en svakhet i systemet og noe som er vanskelig å feilsøke.

Logge seg ut og inn igjen pleier å fikse problemet, komme tilbake senere har samme effekten.

Blir mindre av det på høyere Levels når folk sprer seg ut mer.

 

tre i 15-25 sonen, og ingen senere, den ene questen måtte patches.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

tokk 7 timer å få inn denne patchen i us i går. nedetiden startet 06:00 så tar vell sikkert innen 13:00.

zenimax har ikke kommet med noe info på hvor lang tid det tar

Blir iallefall ikke flere måneder med betaling om de skal ha maintenance så ofte som nå, har ikke så veldig mye tid å spille men når eg først har tid så er serverne nede, selvsagt veldig tilfeldig men frustrerende uansett

Lenke til kommentar

har hatt akkurat det samme problemet i det siste. hver gang jeg skal sette meg ned å nerde litt så er sørvern offline. dreper lysten av å spille eso veldig mye. har ikke opplevd en være launch av et mmorpg før.

 

Da har du ikke spilt mange MMOs..

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Her er en liten PVP-guide:

 

 

Likte forresten hva han som lagde videoen hadde å si om spillet:

 

If you like skill based combat then it's a really good game. (...) ESO does not have tab targeting, and ESO also allows you to dodge/block attacks and CC. Those are the basic elements of a good, skill-intensive combat system. (again, this is my opinion)

 

I also love how I don't have to wait for queues to get into PvP; I just go into Cyrodiil and then I'm PvP'ing nonstop for hours. Uninterrupted PvP. No queueing into shitty groups. You can zerg if you want to, or don't zerg if you don't want to.

 

Most people who think ESO PvP is only a zergfest will say that the game sucks for that, but those people simply don't understand how to predict where the zerg is and travel to the places on the map that will have a consistent flow of small scale PvP.

 

Notice I didn't even touch on graphics, PvE, dungeons, etc. None of that stuff really matters for me, all I care about is the combat mechanics and the PvP systems, but ESO does ALL of those things extremely well.

 

I think the people who say it sucks as a game have found one tiny thing they don't like and then completely ignore all of the good that ESO has to offer.

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

TESO er for meg et dårlig forsøk på et MMORPG, da MMO-delen ikke fungerer. Mekanikken er rett og slett ikke bra nok.

 

Så fint at folk har forskjellige meninger da, dette er for meg det beste MMO'et jeg noen gang har spilt.

 

EDIT: Dark Age of Camelot var kanskje noe bedre. But still :)

Endret av JVMyhre
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...