Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Noen andre som opplever hyppige lydglipper i forza horizon 2? de siste to ukene så har jeg opplevd utallige audio-relaterte feil i spillet; feil som at bilen jeg girer og at lyden kommer 6 sek etter at bilen er kommet i gir og lyd kommer ikke i det hele tatt når jeg girer. 

Ja det har i grunn blitt værre å værre med hver oppdatering :p Spesielt en blodtrimma honda civic får "lydoppheng" ganske ofte.

Kan forresten slenge meg på "trenden" tidligere i tråden. Om noen har kinect de ikke bruker så er det mulig jeg er intressert og.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Yay, Porsche er tilbake i Forza :D Kimmer visstnok en dlc i morgen med følgende biler.

1970 Porsche 914/6
1982 Porsche 911 Turbo 3.3
1987 Porsche 959
1989 Porsche 944 Turbo
2003 Porsche Carrera GT
2012 Porsche 911 GT3 RS 4.0 (997)
2014 Porsche 911 Turbo S
2014 Porsche 918 Spyder
2015 Porsche Cayman GTS
2015 Porsche Macan Turbo
Synd den ikke kommer til FM5, slik at vi kunne fått et P1 vs 918 vs LaFerrari på tg banen :(

http://www.ign.com/articles/2015/06/08/porsche-coming-to-forza-horizon-2-forza-motorsport-6?utm_source=IGN%20hub%20page&utm_medium=IGN%20(front%20page)&utm_content=4&utm_campaign=Blogroll

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Konsoll- og tilbehørnytt.

Xbox Wire

Today, we’re unveiling the Xbox One 1TB console, with a new matte finish and more storage for your games and media, making it the best place to play the biggest blockbusters this holiday like Halo 5: Guardians, Rise of the Tomb Raider, and Forza Motorsport 6. Only Xbox offers the most choice when it comes to storage options, now with increased on-board storage as well as the capability to extend game storage by adding an external USB 3.0 drive.

xboxone_1tbconsole_620.png

Now let’s take a closer look at the new Xbox One Wireless Controller, shipping with future consoles moving forward, and now featuring a 3.5mm stereo headset jack that lets you plug your favorite gaming headset right into the controller. With the updated controller, in addition to the volume and mute controls on gaming headsets, you’ll also have the option to adjust headset volume, mic monitoring, and voice and game audio balance through the Settings menu on your console.  We’ve also improved the quality of audio coming through the controller and increased the maximum audio volume on headsets used with this controller, based on fan feedback. All existing controller accessories will work with the updated controller, including the Stereo Headset Adapter for those who want the convenience of fingertip control for their audio. In addition to audio improvements, we’ve fine-tuned the bumpers for more consistent performance anywhere along the full surface of the bumper. And we’ve enabled wireless firmware updates on the updated controller which eliminates having to connect the controller via USB cable to receive updates.

xboxone_controller_620.png

And finally, as we mentioned at GDC, we are committed to designing Xbox accessories to support both Xbox and Windows 10. We are pleased to announce that starting this fall, you’ll be able to purchase the Xbox Wireless Adapter for Windows to enjoy the freedom and convenience of the wireless controller on Windows 10 PCs, laptops, and tablets.*** With the Xbox Wireless Adapter for Windows, you’ll simply plug the Adapter into the USB 2.0 or 3.0 port of your Windows 10 PC and bind the Adapter to your Wireless Controller to enable the same gaming experience you’re used to on Xbox One, including in-game chat and high-quality stereo audio.

xbox_wirelessadapterforwindows_620.png

Lenke til kommentar

Knall med adapter til PC så jeg endelig kan bruke Xbone-kontrollerene mine trådløst når jeg spiller PC, men kun Windows 10? Patetisk. Kommer garantert en workaround, gudskjelov.

Windows 10 er gratis til alle som har windows 7 eller nyere så jeg ser ikke problemet. De få som eventuelt sitter på Vista eller XP bruker neppe Xbox-kontrollere til å spille PC-spill uansett. 

Lenke til kommentar

MS gjør mye godt nå! Den adapteren der vil nok bli kjøpt ja, selv om jeg spiller lite på PC og EGENTLIG synst den kablede originale 360 kontrollen fra Xbox 360 Arcade pakken (fra januar 2006) er hakket bedre ergonomisk :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...