Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Var nylig tilbud på Battlefield 4, med alle DLC pakkene. for 230 kr tror jeg :)

Kan jo få BF 4 "gratis" om man har EA access da. Aka 30kr. Dog uten DLC da men spillet er utdødd og virkelig ikke verdt å bruke 200kr ekstra på å flere maps.

 

Hvordan er spillet utdødd? Fortsatt mange servere og spillere, og det er et artig spill. Dog irriterende til tider, så syns jeg det var verdt 200 kr.

Lenke til kommentar

 

 

 

Var nylig tilbud på Battlefield 4, med alle DLC pakkene. for 230 kr tror jeg :)

Kan jo få BF 4 "gratis" om man har EA access da. Aka 30kr. Dog uten DLC da men spillet er utdødd og virkelig ikke verdt å bruke 200kr ekstra på å flere maps.

Hvordan er spillet utdødd? Fortsatt mange servere og spillere, og det er et artig spill. Dog irriterende til tider, så syns jeg det var verdt 200 kr.

For hadde det vært populært så hadde de aldri latt oss spille det gratis.. Jeg finner jo forsatt spillere og servere med spill som for langt er utdødd for eksempel. Det er bare ikke populært lengre. Da karaktiserer jeg spillet som utdødd når spillet sådan er "ferdig" ettersom et nytt BF kommer snart..

Lenke til kommentar

 

For hadde det vært populært så hadde de aldri latt oss spille det gratis.. Jeg finner jo forsatt spillere og servere med spill som for langt er utdødd for eksempel. Det er bare ikke populært lengre. Da karaktiserer jeg spillet som utdødd når spillet sådan er "ferdig" ettersom et nytt BF kommer snart..

 

Når jeg er på så er det som oftest 15-20 servere som er stappa med 64 stk. Og det er bare conquest (eneste jeg spiller). Pluss en dryss med alt fra 20-60 personer. Hvordan er det utdødd? Og de hiver det inn i EA Access fordi det er såpass gammelt, og de vil ha flere spillere på serverne. De har tjent nok på spillet hittil.

 

Og ja det kommer BF: Hardline, men det er langt ifra noe fullverdig Battlefield og egentlig bare laget for å ha et sidespor fram til BF5. Så BF4 blir nok å holde seg litt i aktivitet fram til BF5. De burde sluppet noen nye maps for å få folk tilbake bare, synes jeg.

 

 

Spillet er gøy. Mange timer med morro fortsatt, og det er definitivt verdt 200kr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fordi spillet er gratis. Derfor "lever" det for mange som ikke har spilt det. Mens for oss andre så er det utdødd.

Ja gammelt og upopulært inntil det ble gratis. Folk sier ikke neitakk til gratis spill. Spillet er jo ikke dårlig, det er bare det at det er gratis som trekker det opp fra å være enda lengre ned og en fin måte for oss å betale 30kr og for dem til å tjene penger på spill som er døende..

 

Om 500 000 personer abonnerer i en mnd. Så får EA drøyt 15millioner kun på 1 mnd.

 

Tror du virkelig EA hadde tjent 15millioner på en mnd som går direkte til de i 2015 med spill som FIFA14, BF4, Need for Speed, Madden og Plants Vs Zombies? Finnes vel svært svært svært få personer som hadde kjøpt full pris for disse spillene i 2015. Jo hva gjør de da? De samler døende spill og gamle spill på et sted.

Da tjener de fett på det samtidig som vi kan nøye oss med å bruke små penger på spill vi IKKE vil betale full pris for. Nettopp fordi spillene er gamle og utdøende.. :) Men jaja.. Jeg ga bare min mening på det.

Lenke til kommentar

 

 

Var nylig tilbud på Battlefield 4, med alle DLC pakkene. for 230 kr tror jeg :)

Kan jo få BF 4 "gratis" om man har EA access da. Aka 30kr. Dog uten DLC da men spillet er utdødd og virkelig ikke verdt å bruke 200kr ekstra på å flere maps.

 

Hvordan er spillet utdødd? Fortsatt mange servere og spillere, og det er et artig spill. Dog irriterende til tider, så syns jeg det var verdt 200 kr.

 

 

Lever i beste velgående på PS4 i hvertfall :)

Lenke til kommentar

BF4 er kanskje gammelt, og langt ifra like mange spillere som i starten. Og da er det jo logisk at de senker ned prisen på spillet. At det er så billig at det koster 200kr i praksis skulle vel bare mangle. Er heller de andre spillene som ikke får senket prisen nok. At 4-5 år gamle spill koster fullpris er vel ikke uvanlig.

 

 

Skjønner at det bare blir din mening, men så lenge det er en relativt stor spillerbase (liten i forhold til toppnivået de hadde, men fortsatt større enn mange andre multiplayer-spill) og når det ikke er noen alternativer i serien så er det ikke utdødd.

 

 

Hardline skuffet meg så mye at jeg håper bare BF5 blir bra. 4ern er gammel, men det eneste man har fram til 5. Verken COD:AW eller Titanfall klarer ikke stille opp føler jeg.

Lenke til kommentar

Hardline har i grunn aldri vært aktuelt for min del. Utviklerene skal uansett ha skryt for å prøve en annen vri på BF-formelen, men begge testene jeg har vært med på greide aldri å fenge og underholde. Det virket bare så "way off" på ett vis.

 

Neste online mastodon er vel Battlefront for min del :) BF4 underholder enda til de grader frem til da! Så må DICE virkelig levere en polert opplevelse fra dag 1 av.. etter alt styret rundt BF4 må det være lov å håpe :p

Lenke til kommentar

20% i Expertbutikker fra i morgen til og med lørdag hvis du handler med DNB mastercard.

Du betaler fullpris i butikk, men på regninga er det trukket fra 20%.

Derfor burde det være mulig å få de til å matche expert.no.

 

Skulle gi bra priser på Xbox One det..

 

Blant annet 2790 for Xbox One pakke med AC Unity.

eller 2550 for en ren Xbox One uten spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...