Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah ok. Men har enda maaaange timer med shadow of mordor foran meg. Fy fader for ett gjennomført bra spill!!!:) også skal halo MCC lastes ned i jula, i tillegg til Fifa15 til sosiale lag:)

 

Mortal Combat, halo, metal gear solid, skyrim online, BF hardline !:) kan bli ett gøyalt 2015!:)

 

Btw, shadow of mordor har fått spillegleden inn i kroppen min igjen!!!:))

Endret av AvIOn
Lenke til kommentar

 

 

Noen som har lyst på AC4: Black Flag?

Til Xone naturligvis og digital nedlasting.

 

Ja takk, gjerne det. ;)

 

En som skrev på PM litt før, ga det til ham/henne. God jul uansett da.

 

Neeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii................................... ;)

God jul. :)

Lenke til kommentar

Denne tråden har jeg besøkt stort sett hver dag siden jeg først begynte å glede meg til xbox one skulle komme. Veldig hyggelig å lese erfaringer og nyheter og alt!

God Jul til alle sammen!

 

Julegave fra meg: Assassin's Creed: Black Flag kjøpt sammen med Unity på ebay!

Værsågod den som får den!

 

C96RP-MD64M-23FJK-9QT67-F9X4Z

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Denne tråden har jeg besøkt stort sett hver dag siden jeg først begynte å glede meg til xbox one skulle komme. Veldig hyggelig å lese erfaringer og nyheter og alt!

God Jul til alle sammen!

 

Julegave fra meg: Assassin's Creed: Black Flag kjøpt sammen med Unity på ebay!

Værsågod den som får den!

 

C96RP-MD64M-23FJK-9QT67-F9X4Z

 

 

Takk, takk. :D

 

Takk for tips :) Hvordan fungerer det. Må man ha tilgang til mailkontoen til XBlive eller for man tilsendt en kode som man kan aktivere på selve xboxone.

 

I denne tråden finner du svar på alt du lurer på.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1636293

Lenke til kommentar

Fikk Xbox One til jul, i starten syntes jeg det var helt for jævelig rotete iforhold til PS4'en. Men nå som jeg har spilt et par timer har jeg fått en ny mening, syntes det er mye mer kvalitetsfølelse iforhold til PS4. Grafikken er nok bittelitt bedre på PS4 men det er veldig lite. Fra nå av er dette min hovedkonsoll.

 

Har kun Ac: black flag, far cry 4 og gta 5, noen som vet om titanfall er bra? Tenker på å kjøpe det eller advanced warfare.

 

Ha en fortsatt god jul :)

Endret av neeeeii
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Egentlig ville jeg sagt Titanfall, men det kan bli fort ensformig (i grunn noe COD også blir utenfor MP). Har hatt mye kos med Titanfall, og spiller det tidvis forsatt. Men et spill jeg lett blir lei etter 2 timers-spilletid nå. Så blir litt mer at jeg bruker f. eks en helg jeg setter av til gaming på noe annet spill.

Har også kost meg med Advance Warfare, men ikke like mye som "god tidene" med Titanfall. Alternativet er at du plukker opp Titanfall nå som sikkert er billig et sted, og plukker opp COD: AW senere. COD kommer alltid til å ha aktivitet. Titanfall har forsatt mye aktive brukere, men ikke som det var rundt releasen eller første DLC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...