Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Det er ikke ønskelig at man diskuterer om noen er et troll i tråden da dette fører til unødvendig persondiskusjon. Vennligst unngå dette videre. Det er derfor bedre å bruke "Rapporter"-knappen slikt at slikt blir luket ut fra tråden..

 

Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på https://www.diskusjon.no/index.php?s=b5770b344f75925a57cf672f34bd93db&&app=members&module=messaging&section=send&do=form&preview=1&_from=quickPM&fromMemberID=1713”'>Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Produksjonsdatoen er 21.08.14 (tror det var det).

 

Har oppdatert den, slått av Kinect osv... Ingen ulyd i denne. :)

 

Men hvordan er det med strømforsyningen når disse nye konsollene er i always on-modus?

Min bråker, men det er kun når den er i always on-modus og selve konsollen er avslått.

 

 

Jeg kjøpte og lastet ned Ultimate Day One Edition i går. 90 dollar. Kommer til å spille dette veldig mye så kjørte på med full pakke :)

 

 

Jeg er litt usikker på om jeg skal gå for deluxe eller ultimate edition. Eneste forskjellen (som jeg kan se) mellom disse er at sistnevnte får en bilpakke med 5 biler hver måned i 6 måneder fremover + 2010 Noble M600. Tror du disse bilpakkene blir tilgjengelig sånn at de kan kjøpes? Litt kjipt å punge ut ekstra penger for biler man kanskje ikke har lyst på. Kanskje er det bare 1 av de bilpakkene jeg har lyst på f. eks.

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar

Syntes Forza Horizon 2 demoen var herlig, joina en lobby og vi bare kjørte rundt i 30 min. Var morro.

En liten greie, men som irriterer meg er at jeg syntes vannet som kommer fra dekka ser jævlig ut, sånn hvit sky.

Syntes offroad greiene var veldig gøy, men litt vanskelig å orientere seg når man kjører i cockpit view gjennom en maisåker. Var kaos, men veldig veldig gøy

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Produksjonsdatoen er 21.08.14 (tror det var det).

 

Har oppdatert den, slått av Kinect osv... Ingen ulyd i denne. :)

 

Men hvordan er det med strømforsyningen når disse nye konsollene er i always on-modus?

Min bråker, men det er kun når den er i always on-modus og selve konsollen er avslått.

Min strømforsyning bråker ikke... jeg kan høre den litt når jeg er nært den, men ikke noe bråk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For dere som har coil whine problemer, så er det greit å vite at det er helt ufarlig. Nå har ikke jeg satt meg inn i problemet her, menne på PCer kan det være ganske vanlig. Enten fra PSU eller GPU.

Nå er det som regel lite coil whine under liten load, og den blir noe høyere under load, men kan dere høre det mens dere spiller? Blir ikke det overdøvet av spillyd?

Og så er det greit å ha i bakhodet at coil whine som regel blir borte når man har hatt konsollen i en periode.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå har jeg fått min replacement Xbox, skal koble den til nå... Gruer meg. :p

 

Fikk du noe mail med sporingsnummer osv etter den var sendt fra dem? Enda ikke fått noe mer enn mailen jeg fikk rett etter å ha ringt support om at jeg skal få en replacement konsoll. Sto at de skulle sende den ut etter maks 2 dager, men ringte på mandag og enda ikke sett eller hørt noe mer.

Lenke til kommentar

 

Produksjonsdatoen er 21.08.14 (tror det var det).

 

Har oppdatert den, slått av Kinect osv... Ingen ulyd i denne. :)

 

Men hvordan er det med strømforsyningen når disse nye konsollene er i always on-modus?

Min bråker, men det er kun når den er i always on-modus og selve konsollen er avslått.

 

 

Jeg kjøpte og lastet ned Ultimate Day One Edition i går. 90 dollar. Kommer til å spille dette veldig mye så kjørte på med full pakke :)

 

 

Jeg er litt usikker på om jeg skal gå for deluxe eller ultimate edition. Eneste forskjellen (som jeg kan se) mellom disse er at sistnevnte får en bilpakke med 5 biler hver måned i 6 måneder fremover + 2010 Noble M600. Tror du disse bilpakkene blir tilgjengelig sånn at de kan kjøpes? Litt kjipt å punge ut ekstra penger for biler man kanskje ikke har lyst på. Kanskje er det bare 1 av de bilpakkene jeg har lyst på f. eks.

 

Mulig å kjøpe pakkene hver for seg ja, men om du uansett tenker å kjøpe alle så sparer du som regel 20-25% ved å kjøpe et sånt Car Pass.

Lenke til kommentar

 

Nå har jeg fått min replacement Xbox, skal koble den til nå... Gruer meg. :p

 

Fikk du noe mail med sporingsnummer osv etter den var sendt fra dem? Enda ikke fått noe mer enn mailen jeg fikk rett etter å ha ringt support om at jeg skal få en replacement konsoll. Sto at de skulle sende den ut etter maks 2 dager, men ringte på mandag og enda ikke sett eller hørt noe mer.

 

Jeg fikk ikke sporingsnummer på mail, jeg måtte gå på http://myservice.xbox.com/ for å spore den.

Lenke til kommentar

For dere som har coil whine problemer, så er det greit å vite at det er helt ufarlig. Nå har ikke jeg satt meg inn i problemet her, menne på PCer kan det være ganske vanlig. Enten fra PSU eller GPU.

 

Nå er det som regel lite coil whine under liten load, og den blir noe høyere under load, men kan dere høre det mens dere spiller? Blir ikke det overdøvet av spillyd?

 

Og så er det greit å ha i bakhodet at coil whine som regel blir borte når man har hatt konsollen i en periode.

Min lyd var konstant som en gammel harddisk som synger på sitt siste vers.. Altså en konstant tikkelyd under idle i hjemskjerm og ved avspilling i apper osv.

Under spilling så var lyden helt borte

Til og med med xboxen i standby var det en helt utrolig høy coil whine lyd som gjorde at jeg faktisk måtte ta strømen av boksen for å ikke høre lyden inn på såverommet fra stua

Lenke til kommentar

Jeg har veldig vanskelig for å godta at "den blir borte etter hvert" . Den skal ikke være der i hele tatt, og ja den er borte under spilling. Men den er der tom. Om man har konsollen i always-on modus, og det er helt uholdbart etter min mening da det eliminerer en rekke funksjoner. Ihvertfall for de som måtte ha Kinect og også sitter med en konsoll som lider av samme problemet, dog har jeg ikke inntrykk av at disse utgjør flertallet av de som er rammet.

 

Men MS ordner jo opp med returservicen sin ser det ut til, så jeg stresser ikke :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

 

Nå har jeg fått min replacement Xbox, skal koble den til nå... Gruer meg. :p

 

Fikk du noe mail med sporingsnummer osv etter den var sendt fra dem? Enda ikke fått noe mer enn mailen jeg fikk rett etter å ha ringt support om at jeg skal få en replacement konsoll. Sto at de skulle sende den ut etter maks 2 dager, men ringte på mandag og enda ikke sett eller hørt noe mer.

 

Jeg fikk ikke sporingsnummer på mail, jeg måtte gå på http://myservice.xbox.com/ for å spore den.

 

 

Vært der inne nesten hver dag siden jeg ringte bare for å sjekke xD Står fortsatt bare "Status: Ordre pågår" men. Noe det har sagt siden mandag... Tror kanskje det kan være like greit for meg å ringe opp igjen i morgen heller hvis ikke noe mer har skjedd til da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...