Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hvordan er det med Forza og mikrotransaksjoner? Er det slik at man må betale for å få noen av de spesielle bilene, eller kan man unlocke de ved å grinde seg gjennom careere modusen?

Snakker vi Fm5 eller Fh2?

 

Penger i Fm5 er ingen problem så man trenger ikke under noen omstendigheter betale såkalte "mikrotransaksjoner". Når det er sagt er det ikke alle bilene du har tilgang til med mindre du kjøper DLC'n som ønsket bil befinner seg i.

 

 

Oi, jeg mente FM 5.

Lenke til kommentar

Hvordan er det med Forza og mikrotransaksjoner? Er det slik at man må betale for å få noen av de spesielle bilene, eller kan man unlocke de ved å grinde seg gjennom careere modusen?

 

Mikrotransaksjoner i Forza er et ikke-problem for meg. Alle bilene du ønsker kan du kjøpe med opptjente credits i spillet. Besøker du ForzaMotorsport.net og logger inn så får du jevnlig med credits basert på hvor mye du har spilt de tidligere Forza-spillene.

 

Det har kommet en del DLC med biler, og det kan være litt forvirrende at disse bilene vises når du skal kjøpe bil men at du ikke får kjøpt de fordi du ikke har lastet ned DLCen hvor bilen befinner seg.

Lenke til kommentar

Takk for svar til dere to.

 

Uansett, jeg har nettopp kommet hjem fra jobb og stakk innom Expert og coopa med meg en Xbox One (uten Shitnect). Skulle liksom vente til den hvite kom ut, men det var lettere sagt enn gjort, fristelsen ble for stor og tålmodigheten minket. Nå skal jeg koble den opp til TVen. Er spent på om jeg fått en med ulydgreiene...

 

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Forza 5 digitalt veldig billig, forresten?

Lenke til kommentar

Takk for svar til dere to.

 

Uansett, jeg har nettopp kommet hjem fra jobb og stakk innom Expert og coopa med meg en Xbox One (uten Shitnect). Skulle liksom vente til den hvite kom ut, men det var lettere sagt enn gjort, fristelsen ble for stor og tålmodigheten minket. Nå skal jeg koble den opp til TVen. Er spent på om jeg fått en med ulydgreiene...

 

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Forza 5 digitalt veldig billig, forresten?

Haha, Shitnect :lol::lol::lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for svar til dere to.

 

Uansett, jeg har nettopp kommet hjem fra jobb og stakk innom Expert og coopa med meg en Xbox One (uten Shitnect). Skulle liksom vente til den hvite kom ut, men det var lettere sagt enn gjort, fristelsen ble for stor og tålmodigheten minket. Nå skal jeg koble den opp til TVen. Er spent på om jeg fått en med ulydgreiene...

 

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Forza 5 digitalt veldig billig, forresten?

Enten via US store eller om du finner koder på ebay eller noe.

Lenke til kommentar

Takk for svar til dere to.

 

Uansett, jeg har nettopp kommet hjem fra jobb og stakk innom Expert og coopa med meg en Xbox One (uten Shitnect). Skulle liksom vente til den hvite kom ut, men det var lettere sagt enn gjort, fristelsen ble for stor og tålmodigheten minket. Nå skal jeg koble den opp til TVen. Er spent på om jeg fått en med ulydgreiene...

 

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Forza 5 digitalt veldig billig, forresten?

Jeg vil anbefale deg å vente knapt 2 uker på Forza Horizon 2 istedet.

 

Forza 5 er fortsatt fullpriset på Xbox One Store (~380kr om du kjøper fra US Marketplace), og jeg vil tro at det kommer til å bli lagt til Games with Gold om ikke så altfor lang tid.

 

Du kan jo laste ned demoen av Forza Horizon 2 først hvertfall, kan hende du klarer å vente til den 30. september da spillet har release.

Lenke til kommentar

 

Takk for svar til dere to.

 

Uansett, jeg har nettopp kommet hjem fra jobb og stakk innom Expert og coopa med meg en Xbox One (uten Shitnect). Skulle liksom vente til den hvite kom ut, men det var lettere sagt enn gjort, fristelsen ble for stor og tålmodigheten minket. Nå skal jeg koble den opp til TVen. Er spent på om jeg fått en med ulydgreiene...

 

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Forza 5 digitalt veldig billig, forresten?

Jeg vil anbefale deg å vente knapt 2 uker på Forza Horizon 2 istedet.

 

Forza 5 er fortsatt fullpriset på Xbox One Store (~380kr om du kjøper fra US Marketplace), og jeg vil tro at det kommer til å bli lagt til Games with Gold om ikke så altfor lang tid.

 

Du kan jo laste ned demoen av Forza Horizon 2 først hvertfall, kan hende du klarer å vente til den 30. september da spillet har release.

 

 

Alle release titler av microsoft er satt ned til 50 dollar :) Så 300 kr koster det. Får det for rundt 230 på ebay :)

Lenke til kommentar

Vurderer sterkt å handle meg en xbone!! Men, i og med at det ikke er prekært (i den grad å kjøpe seg en konsoll kan sies å være det), vurderer jeg å kule´n litt med tanke på en "christmas promotion" jeg leste om i denne tråden.. Ikke noe nytt om den ennå, eller?

 

Bestilte en nylig for 2890 kr. Vet ikke om prisen blir så mye bedre enn det. ;)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte min for 2990,- på Expert, sånn apropo.

 

Tror for øvrig jeg har vært heldig også - merka ikke til noe ulyd i maskinen... kanskje fordi jeg sitter to meter ifra maskinen? Veit ikke jeg. Men den var musestille ifra den avstanden.

 

Da har du nok trolig vært heldig å fått en som er som den skal. De jeg kjøpte/byttet på Elkjøp støyet så mye at det var plagsomt 3 meter unna. Hørte det spesielt godt når den sto i stand-by/instant-on modus.

 

Den jeg fikk tilsendt som bytte av Microsoft kan jeg ikke høre hverken når den er på eller av. Den er så og si lydløs til og med når jeg spiller... imponerende!

Lenke til kommentar

Etter mye frem og tilbake så hentet jeg ut min xbox 1 day one edition i dag. Fremfor å selge den.

Kan ved å sitte svært nært høre en og annen knitring, men den er ikke konstant.

 

Men dere som har opplevd lyden som plagsom er det slik at den er svært høy og kan høres i god avstand fra konsollen ? Slik det er nå så hører ikke jeg noe dersom jeg har på noe annet som lager lyd, for eks. en film eller spill.

 

Uansett så tenkte jeg å la det gå et par dager før jeg eventuelt tok kontakt med MS.

Endret av firberblad
Lenke til kommentar

Etter mye frem og tilbake så hentet jeg ut min xbox 1 day one edition i dag. Fremfor å selge den.

Kan ved å sitte svært nært høre en og annen knitring, men den er ikke konstant.

 

Men dere som har opplevd lyden som plagsom er det slik at den er svært høy og kan høres i god avstand fra konsollen ? Slik det er nå så hører ikke jeg noe dersom jeg har på noe annet som lager lyd, for eks. en film eller spill.

 

Uansett så tenkte jeg å la det gå et par dager før jeg eventuelt tok kontakt med MS.

 

Jeg kunne høre knitringen 3-4 meter fra konsollen. Uansett skal konsollen være omtrent helt lydløs. Den første konsollen jeg hadde fungerte som normalt, og den kunne jeg kun høre om jeg presset øret inn mot konsollen.

 

Sjekk om lyden forsvinner helt når du spiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...