Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er litt usikker på om jeg skal gå for deluxe eller ultimate edition. Eneste forskjellen (som jeg kan se) mellom disse er at sistnevnte får en bilpakke med 5 biler hver måned i 6 måneder fremover + 2010 Noble M600. Tror du disse bilpakkene blir tilgjengelig sånn at de kan kjøpes? Litt kjipt å punge ut ekstra penger for biler man kanskje ikke har lyst på. Kanskje er det bare 1 av de bilpakkene jeg har lyst på f. eks.

 

 

Disse pakkene kan helt sikkert kjøpes seperat, sånn at du kan velge hvem du vil ha selv. Sånn har det vært på Forza Motorsport 4 og 5.

Lenke til kommentar

Skal man kjøpe en Xbox One da?

Har ps4 fra før. Hadde 360 som primærkonsoll sist, og jeg savner profilen min, mye i gamerscore.

 

Må jo ha halo og sunset overdrive...

 

Om du får mulighet, be de sjekke i butikken om det er en konsoll produsert august og utover mtp. støyproblematikken.

 

Var medpå Gamestop i går, og der advarte de bevist kundene og opplyste rundt støyog problemet rundt konsollen ble jeg fortalt.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Takk for tipset!

 

Tenker å kjøpe på expert, den versjonen uten Kinect. Større eller mindre sjanse for en med støy da?

 

Skal absolutt ha en One, jeg er bare redd for at den vil støve ned frem til halo og sunset overdrive kommer ut. Må titte litt på spill som er ute allerede.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar

 

 

Noen som har kjøpt D4 ennå?

 

Har kjøpt det, men ikke fått prøvd det enda, setter vel i gang om en times tid. Merkelig at ikke Gamer har skrevet noe om det enda.

 

Her har dem skrevet om det:http://www.gamer.no/artikler/deadly-premonition-skaparens-nye-spel-er-lansert/163654

 

 

Takk!

 

Ser ut som et greit spill å knote med mellom de andre slagene i løpet av helgen.

Litt mer sofa (om man går for kontroller måten) spill, og ikke noe mas.

Lenke til kommentar

 

 

 

Noen som har kjøpt D4 ennå?

 

Har kjøpt det, men ikke fått prøvd det enda, setter vel i gang om en times tid. Merkelig at ikke Gamer har skrevet noe om det enda.

 

Her har dem skrevet om det:http://www.gamer.no/artikler/deadly-premonition-skaparens-nye-spel-er-lansert/163654

 

 

Takk!

 

Ser ut som et greit spill å knote med mellom de andre slagene i løpet av helgen.

Litt mer sofa (om man går for kontroller måten) spill, og ikke noe mas.

 

Bare hyggelig. Skal selv spille dette i helga.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan er det med Forza og mikrotransaksjoner? Er det slik at man må betale for å få noen av de spesielle bilene, eller kan man unlocke de ved å grinde seg gjennom careere modusen?

Snakker vi Fm5 eller Fh2?

 

Penger i Fm5 er ingen problem så man trenger ikke under noen omstendigheter betale såkalte "mikrotransaksjoner". Når det er sagt er det ikke alle bilene du har tilgang til med mindre du kjøper DLC'n som ønsket bil befinner seg i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...