Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke bare like gjerne få seg en pc i stedet for et leketøy som prøver å være en pc?

 

Tenkte akkurat det samme. Hadde lagt av penger til en Xbox One fordi jeg liker brukervennligheten til konsollene, men nå som konsollen faktisk er mer restriktiv og forbrukerfiendtlig enn en PC, hvorfor ikke bare gå for PC? Tilbudene på Steam er fantastisk, og trolig langt bedre enn Microsoft noen gang vil tilby.

Lenke til kommentar

Tenkte akkurat det samme. Hadde lagt av penger til en Xbox One fordi jeg liker brukervennligheten til konsollene, men nå som konsollen faktisk er mer restriktiv og forbrukerfiendtlig enn en PC, hvorfor ikke bare gå for PC? Tilbudene på Steam er fantastisk, og trolig langt bedre enn Microsoft noen gang vil tilby.

 

Jeg vurderer litt på samme måte. Jeg startet akkurat en tråd hvor jeg spør om et oppsett for en pc som kan klare det samme grafikknivået som de spillene som ser best ut på 360/PS3 i dag:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1515511

 

Det er det jeg vil ha i dag - og fremover.

Lenke til kommentar

Dagens store spm .. Hvor lenge vill sony og microsoft holde liv i x360 og ps3 nå når denne "nye" gen kommer? :dremel:

 

Om det er ingen så har svart så svarer jeg.

Xbox 360 har ingen eksklusive til nå, bare Gears Of War Judgment som skal holde "liv" i X360.

På PS3 har man kommende The Last Of Us, Beyond Two Souls og GT6. Tror man ser her hvem som lever etter dem nye konsollene kommer.

 

Nøytralt svar når man ser på eksklusivene på dem begge :)

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Om det er ingen så har svart så svarer jeg.

Xbox 360 har ingen eksklusive til nå, bare Gears Of War Judgment som skal holde "liv" i X360.

På PS3 har man kommende The Last Of Us, Beyond Two Souls og GT6. Tror man ser her hvem som lever etter dem nye konsollene kommer.

 

Nøytralt svar når man ser på eksklusivene på dem begge :)

 

Våre PS3 og Xbox 360 vil uansett fungere om Microsoft ikke holder liv i konsollene. Xbox One derimot vil slutte å fungere den dagen de bestemmer seg for å ikke holde liv i den. Det får meg til å vurdere hvor mye penger man burde invistere i et system som en dag dør ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Våre PS3 og Xbox 360 vil uansett fungere om Microsoft ikke holder liv i konsollene. Xbox One derimot vil slutte å fungere den dagen de bestemmer seg for å ikke holde liv i den. Det får meg til å vurdere hvor mye penger man burde invistere i et system som en dag dør ut.

 

Rart at det er bare et fåtall som tør å se sannheten av det som har blitt snakket om siden tirsdag. Helt vanvittig om MS ikke supporte Xbox One så "dør" din konsoll, er det bare meg eller virker det helt i bakvendtland? Gå et steg frem og 359 steg tilbake

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Tenkte akkurat det samme. Hadde lagt av penger til en Xbox One fordi jeg liker brukervennligheten til konsollene, men nå som konsollen faktisk er mer restriktiv og forbrukerfiendtlig enn en PC, hvorfor ikke bare gå for PC? Tilbudene på Steam er fantastisk, og trolig langt bedre enn Microsoft noen gang vil tilby.

 

hva med en ps4?... den er ikke restriktiv og forbrukerfiendtlig.. og sony vet hva de holder på med og hva gamers vil ha..

Lenke til kommentar

Rart at det er bare et fåtall som tør å se sannheten av det som har blitt snakket om siden tirsdag. Helt vanvittig om MS ikke supporte Xbox One så "dør" din konsoll, er det bare meg eller virker det helt i bakvendtland? Gå et steg frem og 359 steg tilbake

 

angående din kommentar 'bakvendtland' så har microsoft utalet dette...

 

“If you’re backwards compatible, you’re really backwards,”

 

 

kilde:

http://www.vg247.com/2013/05/22/xbox-one-if-you%E2%80%99re-backwards-compatible-you%E2%80%99re-really-backwards-says-mattrick/

 

 

hehe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...