Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Om du hadde sett alt som står i min stereo benk så hadde du skjønt kjapt hvorfor det ikke er aktuelt. :)

 

EDIT: Men seriøst så ønsker jeg å kunne ha muligheten til å spille X360 spill på X1. Akkurat som jeg tar tilbake blikk å spiller eldre PC spill som jeg enten savner eller aldri fikk tid/viste om. Det er så mye spill og selv om vi får ny teknologi så er mange av disse eldre spillene like unike og aktuelle den dag idag.

 

Hvor trist hadde det ikke vært om vi ikke hadde Gog.com fks? Eller at spill vi har i Steam plutselig stoppet å virke pga oppgraderinger? Synes det er viktig jeg å ha tilgang til alt som er av spill til dem aktuelle plattformene....er jo trist om dem skal bare sakte men sikkert forsvinne.

 

Når X1 kommer så er det enkelt å fortsatt bruke sin X360 for å gjøre dette. Men hva om 8år?

 

nå har vi hørt om denne stappa fulle stereo benken din i et helt år... så nå er det på tide du legger ut et bilde så vi får se den her stereobenken din...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nå har vi hørt om denne stappa fulle stereo benken din i et helt år... så nå er det på tide du legger ut et bilde så vi får se den her stereobenken din...

 

Hehe, vel sååå full er den vel ikke. Men your wish is my command...

 

 

post-5372-0-52872200-1369348180_thumb.jpg

 

 

Nå skal jeg se på Star Trek :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er blitt veldig populært å hate MS nå. Har sett flere lignende videoer på youtube. Venter til etter E3 før jeg gir min mening. Men det er klart at de fokuserte veldig lite på spill under avsløringen, så det er absolutt forståelig at mange er opprørte.

 

Jeg var en av de som ikke ønsket å mislike Microsoft. Ja, E3 kommer. Ja, jeg gleder meg, men det er ikke på grunn av de tingene Microsoft blir å vise. Alltid tilkoblet 24 timer i døgnet, bruktspillsperre, DRM, Kinect. Alt er der, uavhengig av hvor mye bra Microsoft viser på E3.

 

Akkurat nå sitter jeg og leser hvordan man bygger spillmaskin. Til min store frustrasjon er jeg ikke lenger oppdatert om hva som er bra/dårlig, så her må det mye lesing til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg har sett den videoen på forsiden, og det er sannheten. Det blir ikke kjøp på meg med mindre de endrer disse programvarebaserte begrensningene. Men husk at Microsoft har frem til E3 messen i juni til å foreta justeringer før absolutt alt blir avduket og permanent endelig.

 

Hvor har du det fra? Ikke at det på noen måte er en akseptabel ordning, men etter det jeg lest må den "bare" kobles på nett en gang i døgnet.

 

Og du må koble til Internett når du skal registrere et nytt spill til din profil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...