Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

 

Hvor tror dere prisnivået til Xbox One vil ligge på, til lanseringen i september? Ettersom flere steder tilsynelatende setter ned prisen på konsollen.

Blir prisen justert ned til noe fornuftig, eller vil den fortsatt være på et sært høyt norsk nivå?

 

Det er nok muligens litt for tidlig å vite om noe sånt enda, men det går vel an å tenke på det allikevel.

var på gamestop tidligere i helga, å der sa de at de har fått 4999 i pris på x1 norsk release. så det er anbefalt å kjøpe de som er ute nå

 

 

Mhm, det stemmer jo egentlig i forhold til den prisen de har på Microsoft Store også. Skulle ikke forundre meg om den koster 5000 kr ved lansering..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Angående oppladbare batterier, noen her som har fått kjøpt Play&Charge settet i her Norge?

Har bare funnet energizer settet som ikke fristet så mye..

hvor fant du energizer ??

 

Angående oppladbare batterier, noen her som har fått kjøpt Play&Charge settet i her Norge?

Har bare funnet energizer settet som ikke fristet så mye..

 

jeg har energizer settet, det fungerer kjempebra! :)
hvor har du kjøpt energizer sette ????

Gamezone.no

Lenke til kommentar

 

 

Hvor tror dere prisnivået til Xbox One vil ligge på, til lanseringen i september? Ettersom flere steder tilsynelatende setter ned prisen på konsollen.

Blir prisen justert ned til noe fornuftig, eller vil den fortsatt være på et sært høyt norsk nivå?

 

Det er nok muligens litt for tidlig å vite om noe sånt enda, men det går vel an å tenke på det allikevel.

 

var på gamestop tidligere i helga, å der sa de at de har fått 4999 i pris på x1 norsk release. så det er anbefalt å kjøpe de som er ute nå

Mhm, det stemmer jo egentlig i forhold til den prisen de har på Microsoft Store også. Skulle ikke forundre meg om den koster 5000 kr ved lansering..

det høres dyrt ut, mn etter å ha hadd consoln i 2 måneder nå så er den faen meg verd penga ;)

Lenke til kommentar

Min hype rundt Xbox One har dødet litt pga har fullført Ryse, spilt meg lei Killer Instinct, spilt meg litt lei Forza 5 og Dead Rising 3 har jeg stoppet opp fullstendig i.

Er vel mangelen på eksklusive spill som jeg synes ser bra ut som gjør at jeg ikke bruker så mye Xbox One så jeg gjorde dem 2 første månedene når jeg hadde den siden 29.november.

 

Håper jeg får minst 3 spill som er eksklusive som ser bra ut i dette året. Quantum Break er nok den tittelen ser jeg mest frem til. Men i kjent stil fra Remedy så blir nok Quantum Break en 2015 tittel, håper jeg tar feil her. Så jo hvor lenge det gikk når Alan Wake kom på markedet, fra det ble teaset mange år tilbake.

Endret av iL ImMorTaL
Lenke til kommentar

 

Hvilken tv har du?

Produsent og modellnr.

Så skal jeg google bruksanvisningen og se for deg hva innstillingen heter på din tv.

Hver produsent har jo et fancy navn på samme funksjon. Min Yamahaforsterker kaller det HDMI Control.

Samsung TV kaller noe annet, og Panasonic det tredje. etc.....

 

Systemet heter CEC og må typisk aktiveres eller deaktiveres hvis systemet ditt er all over the place.

http://en.wikipedia.org/wiki/HDMI#CEC

Vi har en slik en:

 

https://www.komplett.no/samsung-64-3d-plasma-smart-tv-ps64d8005/627701

 

Og det er ikke noe gale med tv'n :)

 

Jeg prøver jo å si at xb1 styrer den så fint atte :D

 

På din tv skal du gjøre følgende får å aktivere CEC:

 

 

 

MENU → System → Anynet+ (HDMI-CEC) → ENTER

■■ Anynet+ (HDMI-CEC) (Av / På)

For å bruke Anynet+-funksjonen må Anynet+ (HDMI-CEC) være angitt til På.

 

Du finner det på side 227 i bruksanvisningen her:

http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201201/20120128124920382/20_NOR_GPDVBEUA-0106.pdf

Lenke til kommentar

Er jo store sjangser for at markedet i Norge er "mettet" når konsollen ser offisiell lansering :p Er jo såpass mange som selger konsollen nå.

Ja, Elkjøp hadde 100+ på lager for en rett før annonseringen av septemberlaunch.

Så ble de utsolgt for de 100+ rimelig kjapt. Får ny dose i starten av april.

 

Komplett har 100+ av Titanfall-bundlet XboxOne.

Så hovedparten av markedet er nok "mettet" når september kommer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

 

Hvilken tv har du?

Produsent og modellnr.

Så skal jeg google bruksanvisningen og se for deg hva innstillingen heter på din tv.

Hver produsent har jo et fancy navn på samme funksjon. Min Yamahaforsterker kaller det HDMI Control.

Samsung TV kaller noe annet, og Panasonic det tredje. etc.....

 

Systemet heter CEC og må typisk aktiveres eller deaktiveres hvis systemet ditt er all over the place.

http://en.wikipedia.org/wiki/HDMI#CEC

Vi har en slik en:

 

https://www.komplett.no/samsung-64-3d-plasma-smart-tv-ps64d8005/627701

 

Og det er ikke noe gale med tv'n :)

 

Jeg prøver jo å si at xb1 styrer den så fint atte :D

 

På din tv skal du gjøre følgende får å aktivere CEC:

 

 

 

MENU → System → Anynet+ (HDMI-CEC) → ENTER

■■ Anynet+ (HDMI-CEC) (Av / På)

For å bruke Anynet+-funksjonen må Anynet+ (HDMI-CEC) være angitt til På.

 

Du finner det på side 227 i bruksanvisningen her:

http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201201/20120128124920382/20_NOR_GPDVBEUA-0106.pdf

 

 

hva skal du med det der når man har xbox one?

det hdmi styre greiene er ustabilt også

Lenke til kommentar

 

4800 er jo egentlig ikke så billig det heller når elkjøp selger for 4300 for bare maskinen. Spillet er jo bare digitalt også.

 

Kan kjøpe maskin og spillet fysisk da for samme pris.

 

 

Egentlig er jo det den bundlen som blir solgt i UK til redusert pris, og Titanfall i tillegg.

Altså, først priset de ned XboxOne. Så på den rabaterte prisen kom Titanfall med.

 

Så den burde egentlig koste 3.999 - 4300,- for Titanfall bundle i Norge.

Men nå har ikke Elkjøp bare konsoll på lager før om ca 2 uker. Så da er det marked for en Titanfall-bundle, med prisforhøyelse.

 

Egentlig tror jeg på at den Titanfallbundlen skal bli mulig å kjøpe i norske butikker til 3.999 - 4300,- om ikke så veldig lenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...