Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Ja, men :

 

kaieivindm, den 30 Nov 2013 - 14:09, sa:snapback.png

 

Virker jo her som om kabelvindm har greit å få til noe annet i TILLEGG til OneGuide.

 

nei, det han mener der er at han synes tv funksjonen fungerer bra

Lenke til kommentar

Xbox one versjonen av Bf4 er like dårlig som pc versjonen. Hele spillet er bare en stor bug. Nå har eg mistet saven også på campaign. Det måtte jo skje når eg var på siste banen. Forbanna dritt!

Jupp, tror alle versjoner har denne campaign-save bugen. Heldigvis spilte jeg gjennom hele campaign på 360. Kommer til å vente på en del patcher før jeg prøver meg på XB1 versjonen.

Lenke til kommentar

 

Ja er visst det hos meg også, så feil tidligere.

 

Har inmari lyst på E21, men veit ikke om jeg vil svi at alle penga jeg har på den :S Har cirka 3,1 M nå.

 

Klinka til med et VIP-medlemsskap jeg, fikk den da gifted før fredag i forrige uke. Jeg er ikke den som bruker mye penger på microtransactions, men noe småtteri blir det. Har hatt VIP på Forza 4, Horizon og nå 5. Synes vel det var grei valuta for 10 dollar egentlig. Cas-passet kommer jeg ikke til å kjøpe..

Lenke til kommentar

SuperdenT,

 

Tror nok jeg ordla meg noe feil - mente tv guiden som Lyse leverer. Altså jeg styrer dekoderen som vanlig med hjelp av fjernkontrollen. Er bare USA selskaper som kan brukes sammen med OneGuide.

 

Var ikke meningen å fremlegge at jeg hadde fått til noe magisk

 

Ah, my bad da! :p Takk for oppklaringen :)

Lenke til kommentar

Endelig! Etter mye frem og tilbake så har jeg klart å oppnå NAT : Open på min Xbox One! Kudos til Homebase (aka GET, men med egen dedikert kundeservice for Homebase (fibernett kunder) som faktisk korresponderte med meg fredagskvelden (etter 21:00), lørdag og utrolig nok på søndagskvelden per e-post hvor de i dag utrolig nok valgte det de færreste Internettleverandører pleier å gjøre, nettopp det å høre på kunden, innse at jeg faktisk vet hva jeg driver med, sitter på såpass oppegående nettverksutstyr at hjemmesentralen blir en flaskehals og fikk satt denne Huawei HG8245 fiberrouter/sentralen i bridgemodus så det nå er min egen pfSense server / brannmur som styrer showet og vips så har jeg endelig klart å få NAT : Open og det uten å måtte åpne en eneste port, dette er bare ved bruk av automatisk port forwarding via upnp og det fungerer strålende!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...