Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Støyen er ulevelig for å si det slik, den overdøver glatt lyden fra anlegget og er bare sinnsykt irriterende. Har allerede prøvd myservice, og der fikk jeg bare beskjed om at ingen service alternativer er tilgjengelig, som sikkert er fordi den ikke er offisielt releasa i Norge enda. Får vel prøve tysk support etterhvert, m en nå blir det tv kveld i stedenfor, har hittil bare vært en eneste stor nedtur med leveringsforsinkelser og rot mellom UPS og Posten, og så bråker den som et uvær når den først dukker opp.

Det er dessverre bakdeler ved å importere. Man kan ikke bare spasere inn i lokalbutikken og bytte. Etter at Coolshop sviktet venter jeg på norsk lansering.

Lenke til kommentar

 

Takk vekk "noen" baner?

 

De shippet spillet med halvparten så mange baner som i FM4, og det som kanskje er verdens mest kjente bilbane (Nurburgring) er ikke en av de. Når Nurburgring, samt 12-14 andre tracks forsvinner. Ja da driter nok de fleste i om de har lagt til 3 nye som "kompensasjon".

 

Det at spillet mangler en del biler kan man jo fint leve med. Verre er det med det faktum at man ikke kan kjøre de bilene man vil i quickplay, Hele quickplay biten føles jo helt ubrukelig når man mister muligheten til å f.eks spille split-screen med "gutta" og teste "insert random supercar".

 

Forøvrig så er kjøringen kjempemorsom.

 

Banene som er tatt ut er det fordi de trengs å oppgraderes.

 

Når man skal ha et enormt spill som dette til lansering så må det bli noen prioteringer. Bedre at de kutter noen gamle og mer eller mindre utkjørte baner.

 

Jeg velger heller Bathurst fremfor Nurburgring igjen, som jeg er møkk lei og som finnes i alle andre bilspill også.

 

Antall biler er kuttet også fordi mange trenger grafiske oppgraderinger, men denne gangen er alle 200 også i autovista mode, mot kun 20-30stk i F4.

 

Det hadde vært flott hvis alt var perfekt hver gang men jeg tar heller dette enn å vente 5-6 år mellom hvert spill.

Lenke til kommentar

Det er dessverre bakdeler ved å importere. Man kan ikke bare spasere inn i lokalbutikken og bytte. Etter at Coolshop sviktet venter jeg på norsk lansering.

 

Ja, skal bli spennende å se hva microsoft.de gjør. Servicen forrige runde med x-antall 360 erstattet var upåklagelig, men situasjonen er jo litt annereldes nå siden det var norskkjøpt xbox den gang.

 

I verste fall må jeg bare vente til den blir releasa i Norge og gjøre et forsøk.

Endret av bas
Lenke til kommentar

Må man kjøpe premium for å få second assault dlc på Battlefield 4? Den skal være ute på Xbox One. Spilte 2 runder og connection i begge rundene var forferdelig. Fikk aldri kontroll på karakteren siden han hakket bortover.

Premium er mer enn verdt pengene, spesielt om du kjøper det fra US Marketplace (jeg var dum nok til å betale 399). Tror du kan kjøpe Second Assault separat, men da må du vente 2 uker etter det har kommet ut for Premium members. Sparer masse penger om du kjøper Premium, hvis du planlegger å kjøpe alle DLC pakkene.

 

Er mange bugs i spillet for øyeblikket, blir kasta ut til Dashboard når du loader opp et nytt map osv. Ventes en patch neste uke, tar meg en pause i spillet til da.

Endret av SIR WOLFIE 87
Lenke til kommentar

Premium er mer enn verdt pengene, spesielt om du kjøper det fra US Marketplace (jeg var dum nok til å betale 399). Tror du kan kjøpe Second Assault separat, men da må du vente 2 uker etter det har kommet ut for Premium members. Sparer masse penger om du kjøper Premium, hvis du planlegger å kjøpe alle DLC pakkene.

 

Er mange bugs i spillet for øyeblikket, blir kasta ut til Dashboard når du loader opp et nytt map osv. Ventes en patch neste uke, tar meg en pause i spillet til da.

Vet godt hva Premium er. Har premium på pc versjonen. Av en ellee annen grunn gikk eg rundt å trodde at second assault var gratis, men glemte at EA som gir ut spillet. Var ikke godt første inntrykk iallefall med to runder som ikke var spillbare.

Lenke til kommentar

Premium er mer enn verdt pengene, spesielt om du kjøper det fra US Marketplace (jeg var dum nok til å betale 399). Tror du kan kjøpe Second Assault separat, men da må du vente 2 uker etter det har kommet ut for Premium members. Sparer masse penger om du kjøper Premium, hvis du planlegger å kjøpe alle DLC pakkene.

 

Er mange bugs i spillet for øyeblikket, blir kasta ut til Dashboard når du loader opp et nytt map osv. Ventes en patch neste uke, tar meg en pause i spillet til da.

Premium er det største dritet laget. "We don't earn enough money, let's create premium".

BF er blitt et spill med dobbel xp og bare drit, bare for å ta igjen CoD. Kipt at salget av BF4 er under 60% av det BF3 var :D Siden det er nye konsoller, så kan jeg ta PC tallene som BF3 hadde nå: 1 mill, mens PC BF4 bare har litt over 300 000. Venner snakker med hverandre, så når spillet blir gitt ut ødelagt, så kjøper ikke folk det :)

 

Men tilbake til Xbox One. Mulig jeg kjøper en X1 nå til våren, men hvordan fungerer appene og tv foreløbig? Er det veldig 'limited' for nordmenn? Kort ja og nei er greit, siden jeg er for lat til å lese gjennom sidene jeg har gått glipp av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...