Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Noen som vet hvilke spill jeg kan få kjøpt på marketplace når jeg får min xbox one i løpet av uken som kommer? Jeg har nemlig ikke bestilt noen spill. Har da lyst på Dead Rising 3 og Assassins Creed - må jeg trikse meg inn på amerikansk marketplace eller ligger de klare for salg med en gang jeg kobler til xboxen?

Lenke til kommentar

Noen som vet hvilke spill jeg kan få kjøpt på marketplace når jeg får min xbox one i løpet av uken som kommer? Jeg har nemlig ikke bestilt noen spill. Har da lyst på Dead Rising 3 og Assassins Creed - må jeg trikse meg inn på amerikansk marketplace eller ligger de klare for salg med en gang jeg kobler til xboxen?

Du kan kjøpe alle spill som har kommet til Xbox One via marketplacen.

Når du starter opp Xboxen første gang velger du lokasjon, skal du handle på amerikansk marketplace så velger du US, legger inn kredittkort/gift cards og kjøper di spilla du vil ha :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Du kan kjøpe alle spill som har kommet til Xbox One via marketplacen.

Når du starter opp Xboxen første gang velger du lokasjon, skal du handle på amerikansk marketplace så velger du US, legger inn kredittkort/gift cards og kjøper di spilla du vil ha :)

 

 

Har sånn 5700 NOK stående på min konto på marketplace fra før av - kan jeg bruke disse?

Er det prisforskjell og lurt å velge US istedenfor f.eks. noe mer nærtliggende?

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Lenke til kommentar

 

 

Har sånn 5700 NOK stående på min konto på marketplace fra før av - kan jeg bruke disse?

Er det prisforskjell og lurt å velge US istedenfor f.eks. noe mer nærtliggende?

Hvordan det blir med dine penger som du har i NOK vet jeg faktisk ikke, US marketplace er litt billigere enn UK, men vet ikke om du da spiller på amerikanske servere.

Jeg bruker selv UK, kjøper gift cards i pund

Lenke til kommentar

Noen andre enn meg som begynner å bli litt frustert på Forza fysikken?.

Har satt ned dødsonene på både gass og brems, men 5% bevegelse av stikkene gir 100% utslag :(.

Irriterer meg skakk over hvor lenge før de andre jeg må bremse for å ikke skli av veien.

Hva er poenget med analoge stikker når de enten er 100% av eller 100% på :thumbdown:.

Mesteparten av racene brukes jo nesten til rewind funksjonen, for å i det hele tatt klare en sving.

Skulle tro det var det første bilspiller jeg hadde spillt.

 

Du kjører vel ikke med abs? Jeg har ikke problem med å stoppe, selv om jeg bremser seinere enn andre.

Ikke abs, har 51/49 fordeling å 73% på bremselraft. Rund det har jeg brukt. Da får jeg trykket inn bremse knappen lenger for bedre kontroll.

 

Jeg har så brutal kjøre stil att jeg bruker nessten fult utslag på stikka å kontrolerer balanse med gass på en måte. Må være forsiktig, for dette fører til att det blir overstyring om jeg gasser for hardt.

 

Men får dere joinet eller laget online race dere, Det fikk ikke jeg. Region satt til usa.

Lenke til kommentar

Hvordan gjør folk med kredittkortinformasjon? Skal legge til postkode og land inne på xbox.com nå, men liker særdeles lite å putte inn noe falskt crap. Legger dere inn et postnummer og en stat, kjøper spillet, for så å slette kortinformasjonen igjen? Vil nødig ha det liggende på min profil. Tenkte å bestille Dead rising 3, for så å slette informasjonen igjen.

Lenke til kommentar

Er ikke USA generelt litt sånn Xbox land? Med det mener jeg at Xbox alltid har hatt et godt grep om markedet?

 

I såfall kjører de motsatt strategi av Sony, som lanserer konsollene sine i de andre landene og ikke landet de står sterkest, Japan?

 

Uansett, hvis de tallene stemmer er det jo usaklig sterkt gjort med tanke på at den i tillegg koster $100 mer.

 

Håper Micorsoft får ut fingeren og velger å sende noen konsoller til Norge i løpet av Januar.

Lenke til kommentar

Da virker det som at kortet mitt er borte på xboxen. Godt spørsmål hvorfor men er det noe farlgi å øegge inn med falsk adress? Er litt skeptisk men samtidig utrolig kjedelig å sitte uten noe form for kort på boksen

 

Edit; Kortet funker bare gjennom UK marketplace.

Endret av Raul07
Lenke til kommentar

Da virker det som at kortet mitt er borte på xboxen. Godt spørsmål hvorfor men er det noe farlgi å øegge inn med falsk adress? Er litt skeptisk men samtidig utrolig kjedelig å sitte uten noe form for kort på boksen

 

Edit; Kortet funker bare gjennom UK marketplace.

 

Er det plutselig borte fra Xboxen din? Det hørtes merkelig ut, da mitt er enda lagret når jeg sjekket igår.

Lenke til kommentar

Xboxen klarer ikke å slå på min TV heller - men mistenker TVen er for gammel. Men slår fint på Lyse dekoder (Motorola VIP1853) og Pioneer VSX818V forsterker.

 

Tv guide fungerer som en drøm med tv dekoderen; endelig slipper jeg å bytte kanal og lyd på forsterkeren! Xboxen viser stor styrke for meg med disse ekstra funksjonene som media boks.

 

Ser på tv2 nyheter snappet med feed liste; rimelig kult!!!

 

OneGuide,regner jeg ikke med noem får til i Norge uansett pga leverandører.

 

Hvilken TV-Guide? Jeg har ikke fått til akkurat det der. Selve tv-bildene og tuneren kommer opp, men må bruke fjernkontrollen for å bytte kanal og ikke har jeg fått til det å legge til kanaler i favoritter, noen tips?

Lenke til kommentar

Betaler man mer enn summen som står på marketplace. Kjøpte noe nå, ble trekt både 79kr og 64kr. Eg kjøpte EN ting men ble trekt to ganger, to forskjellige summer.

 

Er det plutselig borte fra Xboxen din? Det hørtes merkelig ut, da mitt er enda lagret når jeg sjekket igår.

Kortet er vekk om eg har US, men funker på UK.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...