Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var det ikke noen som hadde us netflix til us priser? Jeg kom bare rett inn på den norske jeg..trodde ikke jeg hadde abonnement heller, men startet kanskje automatisk en måneds prøve nå da?

Hei, det var meg det.

 

Jeg har aldri hatt netflix konto før. Det jeg gjorde var å følge denne oppskriften: http://vgd.no/forbruker/data-og-internett/tema/1748333/tittel/guide-hvordan-faa-amerikansk-netflix

 

Etter å ha laget meg konto, på samme e-post adresse som jeg har microsoft/xbox live konto, så fikk jeg det til US priser når jeg gikk inn på netflix på xboxen.

Lenke til kommentar

Trykk tilbake knappen når du står i hovedmenyen, da fungerer det sikkert

 

Nope, og antar da at du mener B knappen.

Fatter ikke at det skal være så forbanna vanskelig å legge den i en egen meny.

På demoen er den nemlig under "play" og så "more.

Nå derimot har jeg ingenting som heter more under play.

Lenke til kommentar

 

Nope, og antar da at du mener B knappen.

Fatter ikke at det skal være så forbanna vanskelig å legge den i en egen meny.

På demoen er den nemlig under "play" og så "more.

Nå derimot har jeg ingenting som heter more under play.

FUCKING FINALLY !!!

 

Man måtte ta høyrespaken til høyre når man STOD på skills-menyen (før man gikk inn i den)

For noe jævla idiotiske greier !

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Å putte inn en så liten harddisk i tillegg til å fjerne muligheten til å se ledig plass er jo tidenes bommert av microsoft. Når folk har installert 11 spill og den er full så må man slette ett spill, ønsker man å spille dette igjen kan man jo ikke lengre bare spille det fra plate, man må igjennom hele installering igjen.

Blir spennende å se hvordan de vil løse dette framover(vet ekstern hd støtte kommer, men det er ikke bra nok)

 

ser problemet, men kan aldri tenke meg at du må ha alle spillene på hdd,

Lenke til kommentar

 

ser problemet, men kan aldri tenke meg at du må ha alle spillene på hdd,

Tror du må ha det, mulig jeg tar feil men, tror det fleste spill krever full innstallering.

Hjelper derfor ikke å ha de på blu-ray. Uansett så kommer det sikkert til å blir masse bråk når de første får fyllt opp disken.

http://www.fudzilla.com/home/item/33110-xbox-one-chews-through-hard-drive-space

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Tror du må ha det, mulig jeg tar feil men, tror det fleste spill krever full innstallering.

Hjelper derfor ikke å ha de på blu-ray. Uansett så kommer det sikkert til å blir masse bråk når de første får fyllt opp disken.

http://www.fudzilla.com/home/item/33110-xbox-one-chews-through-hard-drive-space

 

ok, jeg prøver igjen... kan aldri tenke med at du må ha alle spillene dine på hdd for altid, du spiller ikke alle spillene om og om igjen i 10år.. så det går helt fint å slette de du er ferdig med

Lenke til kommentar

 

ok, jeg prøver igjen... kan aldri tenke med at du må ha alle spillene dine på hdd for altid, du spiller ikke alle spillene om og om igjen i 10år.. så det går helt fint å slette de du er ferdig med

For å sammenlikne med 360'en så spiller jeg sikkert 10 forskjellige spill, er ikke sånn att jeg spiller ett spill 100% ferdig å så legger det bort, plutselig får jeg lyst til å fyre opp ett gammelt spill. Hadde ikke gjort det hvis det tok meg 20 min å installere. Har man i tillegg kjøpt den digitalt må de 40GB lastes ned på nytt :(.

Uansett så er 500GB i dag en helt latterlig liten kapasitet, her har microsoft spart kanskje 30,- på å ikke sette inn en disk med 2TB etc.(bare gjetting, men er større disk hadde ikke kostet dem mye). En blu-ray kan jo romme 50GB og 10 installerte spill er ikke mye!.

Virker nesten som om dem ikke vil selge spill. Jeg kjøpte ihvertfall Xbox One til spilling og ikke tv-tittings funksjoner.

Endret av MacBain
  • Liker 1
Lenke til kommentar

En problemstilling:

 

Man kan logge seg inn med bruk av Kinect.. jeg fikk ikke testet så nøye.. men..

 

Jeg ønsker at Kinect ikke skal slå seg på før jeg sier "Xbox On!" (eventuelt at jeg bruker kontrolleren) ..

 

Men, jeg ønsker å bli logget inn med Kinect (men ikke at Kinect starter bare jeg kommer inn i rommet)

 

Er dette mulig?

 

Er det også mulig at det er bare jeg som får logget inn? Logger inn meg automatisk hvis jeg blir oppdaget, men må ha passord for manuelt?

 

Er det også mulig å se TV uten å bruke Xbox-en? Den er nå koblet til via Xbox, men av og til er det ønskelig at andre bare ser TV uten å starte Xboxen.. Ikke alle som ønsker den ekstra greia via Xbox ..

 

 

Takk! :)

Lenke til kommentar

En problemstilling:

 

Man kan logge seg inn med bruk av Kinect.. jeg fikk ikke testet så nøye.. men..

 

Jeg ønsker at Kinect ikke skal slå seg på før jeg sier "Xbox On!" (eventuelt at jeg bruker kontrolleren) ..

 

Men, jeg ønsker å bli logget inn med Kinect (men ikke at Kinect starter bare jeg kommer inn i rommet)

 

Er dette mulig?

 

Er det også mulig at det er bare jeg som får logget inn? Logger inn meg automatisk hvis jeg blir oppdaget, men må ha passord for manuelt?

 

Er det også mulig å se TV uten å bruke Xbox-en? Den er nå koblet til via Xbox, men av og til er det ønskelig at andre bare ser TV uten å starte Xboxen.. Ikke alle som ønsker den ekstra greia via Xbox ..

 

 

Takk! :)

Kinect er jo avslått når du slår av Xboxen, det eneste den lytter etter er kommandoen ''Xbox On''. Kameraet er ikke på når du har slått av Xboxen (instant-on mode eller Energy Saving). Tipper du bruker Instant-On, slik at den starter opp mye kjappere hver gang.

 

Skjønner ikke helt hva du mener med at bare du kan logge inn, om andre lager seg en bruker (kompisen din lager en bruker med navn Erik), så blir Erik logget på automatisk med en gang Kinect ser at han står foran kameraet. Om dere begge er foran Kinect, så blir begge logga på (player 1/2 etc). Om du gir kompisen din kontrolleren, byttes også brukeren om automatisk, slik at han kan bruke sine settings i spillene f.eks (ikke 100% sikker på dette). Veldig greit om han bruker Invert Y, mens du ikke gjør det f.eks.

 

Tror ikke du kan se TV uten av Xboxen er på nei, den er jo kobla inn i Xboxen sin HDMI In, og for å få signal må Xboxen være på.

 

 

EDIT: Om du lurer på om du kan lage et passord slik at andre ikke får tilgang til kontoen din, så ja, dette er mulig. Finner det under Games&Apps/Settings en plass tror jeg.

Endret av SIR WOLFIE 87
Lenke til kommentar

Takk for svar! :)

 

Ja, da skjønner jeg.. Jeg visste at den hørte hva jeg sa, men trodde kanskje at kameraet også var på, så ønsket ikke at den skulle slå seg på hver gang jeg gikk inn i rommet..

 

Med at bare jeg kan logge inn, så tenker jeg litt slik som på brukere på Windows.. At jeg har en bruker (med passord), men ingen andre kan lage en bruker, eller komme inn på Xbox-en, uten at jeg gir tillatelse til dette.. Problematikken kommer fra at noen i huset ikke bør ha fritt tilgang til spilling når det ikke passer seg..

 

 

Takk for svar! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...