Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Er det noen her som har amerikansk markedplace på xbox one?

 

isåfall kunne dere lagt ut prisene på forza 5 og BF 4?

 

Takk på forhånd :D

 

Forza 5 59.99 dollar

BF4 59.99 dollar

Lenke til kommentar

tv guide og oneguide er samme greia

Ja, men :

 

kaieivindm, den 30 Nov 2013 - 14:09, sa:snapback.png

Xboxen klarer ikke å slå på min TV heller - men mistenker TVen er for gammel. Men slår fint på Lyse dekoder (Motorola VIP1853) og Pioneer VSX818V forsterker.

 

Tv guide fungerer som en drøm med tv dekoderen; endelig slipper jeg å bytte kanal og lyd på forsterkeren! Xboxen viser stor styrke for meg med disse ekstra funksjonene som media boks.

 

Ser på tv2 nyheter snappet med feed liste; rimelig kult!!!

 

OneGuide,regner jeg ikke med noem får til i Norge uansett pga leverandører.

 

Virker jo her som om kabelvindm har greit å få til noe annet i TILLEGG til OneGuide.

Lenke til kommentar

Hadde tenkt å gjøre ferdig campaignen på Battlefield 4 men spillet går bare ut på dashbordet hver gang eg skal loade siste mission. Søkte litt rundt og dette er et velkjent problem. En løsningen var å rive ut strømmen i 15 sekunder men hjalp ingenting her.

Endret av Raul07
Lenke til kommentar

Hmm kattene gjorde meg akkurat oppmerksom på litt lyd fra PSU`en når konsollen står i standby. Kan minne om en slik lyd HDD`er lager når de jobber. Stusset litt på hva begge kattene dreiv å sjekket ut bak TV-benken titt og ofte, var visst PSU`en det :p Regner med det er vifta?


Hadde tenkt å gjøre ferdig campaignen men spillet går bare ut på dashbordet hver gang eg skal loade siste mission. Søkte litt rundt og dette er et velkjent problem. En løsningen var å rive ut strømmen i 15 sekunder men hjalp ingenting her.

 

Hvilket spill?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hmm kattene gjorde meg akkurat oppmerksom på litt lyd fra PSU`en når konsollen står i standby. Kan minne om en slik lyd HDD`er lager når de jobber. Stusset litt på hva begge kattene dreiv å sjekket ut bak TV-benken titt og ofte, var visst PSU`en det :p Regner med det er vifta?

 

Er samme hos meg...har endt med at jeg har slått av standby funksjonen på XBO. Takler ikke slike lyder...spesielt siden jeg har nok med mine egne :p (tinnitus)

Lenke til kommentar

 

Er samme hos meg...har endt med at jeg har slått av standby funksjonen på XBO. Takler ikke slike lyder...spesielt siden jeg har nok med mine egne :p (tinnitus)

 

Aha, kan forstå den. Har ett kjøleskap som til tider bråker ganske mye til tider, så har ikke lagt merke til denne klikkelyden før nå etter kattene gjorde jobben haha og kjøleskapet holdt tyst. Men nå hører jeg jo den når jeg sitter i sofaen da :closedeyes:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Prøvde "fixen" på internett at man skal ha ut av strømkabelen men får forsatt ikke spilt Bf4. Ryse og Fifa funker perfekt

Er det fortsatt sånn at man må være koblet opp mot internett for å kunne spille, eller gikk de bort fra det?

Hva med byttelåning av spill?

Trenger internett for en update når man slår på konsollen for første gang. Ingen problem å byttelåne spill

Lenke til kommentar

Skjedd i både Powerstar Golf og Battlefield 4. Står ute på nettet at det har noe med at det blir for lite ram når man velge den raske oppstarten over tid og det må patches. Nå gav eg opp for nå, helt umulig å spill som det er nå

Har ikke noe med RAM å gjøre, jeg kobla fra konsollen min helt i en times tid (støpsel og hele greia) på Lørdag når jeg bygde ny TV benk. Etter å ha plugga alt inn igjen og spilte en match på BF4, ble jeg sendt til Dashboard når det andre kartet drev og lastet. Er heller en bug i selve spillet, men det ventes en patch denne uka (kanskje sammen med den nye DLC'en i morgen).

Endret av SIR WOLFIE 87
Lenke til kommentar

Prøvde "fixen" på internett at man skal ha ut av strømkabelen men får forsatt ikke spilt Bf4. Ryse og Fifa funker perfekt

 

Trenger internett for en update når man slår på konsollen for første gang. Ingen problem å byttelåne spill

Med å legge Xboxen strømløs i 10sek slettes system cachen, vil tro det kommer en mulighet å gjør det i OSet slik som på 360.

I battlefield er det nok en bug, er mange som sliter med siste level.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...