Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen her som har kjøpt digitale lisenser på Xbox One teste noe for meg? Om du kjøpte f.eks Season Pass til et spill på US Marketplace, har dere fortsatt tilgang til dette innholdet når dere bytter til UK?

 

Om dere har kjøpt Forza Season Pass i US Marketplace for eksempel, dukker den fremdeles opp når dere bytter tilbake til UK?

 

Har vært litt rykter om at Digitale Lisenser kanskje ikke ble overført når du bytter Locale.

Lenke til kommentar

Akkurat lagt inn recievere, dekoder og tv på kinect sin IR blaster. Fungerer som en drøm. Kommer inn i stua og sier "Xbox On" og alt slår seg på med en gang.

 

Xboxen er faktisk ferdig boota da tv bilde dukker opp :D

Dekoder sier du? Som i kabel eller parabol dekoder? Trodde ikke det var støttet i norge ennå jeg. Endret av Nerdrage
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Kan hvertfall ikke klage på farten på Xbox Live, laster ned Ryse nå, makser linja mi på 20mbit :)

 

haha jo det akkurat det man kan, XB Live er alt for treg med tanke på at spill er 40gb +

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Synes det er litt høy ping, 100+ms når jeg kjører en connection test.

 

NAT status er også veldig random, noen ganger er den Open, andre ganger Strict. Kjører en multiplayer test og holder inn begge triggerne og bumperne etterpå og får opp at jeg er bak en Cone NAT, selv med åpne porter.

 

NAT har jo ikke noe med live å gjøre, men routeren din

 

uansett live er capped på 3-4mb/s det er kjipt når jeg kan laste ned i ca 9Mb/s

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Joda, er bare ikke One Guide som funker :)

 

Funker som bare det med Get Micro dekoder

Så man kan da altså programmere ir senderen til å sende signaler tilsvarende Get fjernkontroll? Spennende! Har en vanlig Get HD pvr dekoder selv. Så jeg kan altså i det minste bruke kinecten til å slå denne av og på? Kan man gjøre mer? Endret av Nerdrage
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Leste du det jeg skrev?

Makser linja mi som er 25mbit, er Xbox Live alt for treg da?

 

ja det er tregt.

 

det er ikke raskt fordi du makser en linje på 1mbit heller

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Hei, kan noen av dere som har fått Xbox One og som har klart å gjennomføre kjøp på Marketplace forklare/guide litt eller har jeg forstått det ?

 

Slik jeg har forstått det:

 

Når jeg skal starte opp Xbox One, må jeg velge engelsk UK/USA region

(eller gjør man det på Xbox.com ?)

 

Legge inn kredittkort informasjon, men med "fake" engelsk postnummer og adresse

Vil dette fungere selv om jeg har det samme kreditt kortet koblet opp mot min norske Microsoft konto ?

Endret av RichardLarsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...