Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Er en på vennelisten som spiller "Xbox One". Noen ting som er litt kjedelig. Når man sitter på 360 kan man ikke se hvilken spill han spiller eller hvilken spill han har spilt. Man kan heller ikke sende voice mellom konsollene. Mesteparten bryr seg kanskje ikke om dette men litt kjedelig synes eg.

Endret av Raul07
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, men funker ikke på XO

Xbox ONE SmartGlass finner du IKKE på den norske App Store, der finner du bare Xbox SmartGlass som bare funker på X360.

 

For å få tak i Xbox ONE SmartGlass trenger du å opprette en US-konto i iTunes, deretter logger du inn med den for å finne appen og laste den ned.

 

https://itunes.apple.com/us/app/xbox-one-smartglass/id736179781?mt=8

 

post-33643-0-02920600-1385160379_thumb.jpg

Endret av RubberJ
Lenke til kommentar

Kan noen av dere som har fått konsoller prøve denne kalibreringen av Tv via konsollen? Hvordan fungerer den?

Tror ikke jeg skal rote meg borti noe kalibrering fra Kinect, har TV'en min ganske så perfect kalibrert siden jeg kjøpte den en gang i 2007/8. Gammel TV, men fantastisk bildekvalitet (Samsung LE40a656).

 

Kan noen bekrefte om det er et valg for HDMI Reference Levels? Har min på Expanded på X360 for å få perfekt ''Blacklevels''.

 

EDIT: Kalibreringen er visst manuel, så da får du vel opp diverse bilder som du kan stille TV'en etter. Det virker bedre enn om det hadde vært automatisk.

Endret av SIR WOLFIE 87
Lenke til kommentar

Det får du bare om TV'en ikke støtter den. Bruker FullRBG på PS3 uten problemer, så da er det nice at XB1 støtter det. X360 støttet ikke fullRBG tror jeg.

 

Om du IKKE vil ha crushed blacks må du ha en instilling for HDMI black levels på TV'en. Alt annet enn Low og du får ikke crushed blacks. Bruker selv Normal.

Endret av SIR WOLFIE 87
Lenke til kommentar

Tror ikke jeg skal rote meg borti noe kalibrering fra Kinect, har TV'en min ganske så perfect kalibrert siden jeg kjøpte den en gang i 2007/8. Gammel TV, men fantastisk bildekvalitet (Samsung LE40a656).

 

Kan noen bekrefte om det er et valg for HDMI Reference Levels? Har min på Expanded på X360 for å få perfekt ''Blacklevels''.

 

EDIT: Kalibreringen er visst manuel, så da får du vel opp diverse bilder som du kan stille TV'en etter. Det virker bedre enn om det hadde vært automatisk.

Hvis du har kalibrert TV'n jevnlig siden 2007 så enig. Men hvis du kalibrerte sist da du kjøpte den så bør du nok gjøre det. :D

Lenke til kommentar

Ser ut til at Microsoft kan ha planer om å lansere en ny Xbox One tidlig i 2014. Jeg tipper en utgave uten Kinect.

 

http://www.digitimes.com/news/a20131120PD210.html?mod=2

 

Dette er vell "multimediaboksen" som ikke vil ha støtte for spilling? Det kommer nok aldri til å komme noen Xbox One uten Kinect, har du i det hele tatt sett noen av videoanmeldelsene eller noe som helst av Xbox One? En Xbox One uten Kinect slik som systemet er lagt opp gir mer eller mindre null mening, da rævkjører de jo sitt eget opplegg og sin egen programvare så til de grader at jeg ikke helt skjønner hvor de vil hen.

Lenke til kommentar

Har lastet ned Xbox one smartglass til Windows phone og IOS. Men android er det verre med...

 

Noen som har en .apk?

Prøvde å gjøre om lokalisering på Google Play til US-marked uten hell, MEN jeg fikk laget en lenke for nedlasting av apk'en..

 

https://www.dropbox.com/s/kkr55dua8slkutv/com.microsoft.xboxone.smartglass.apk

 

Enjoy! :D

Endret av RubberJ
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Prøvde å gjøre om lokalisering på Google Play til US-marked uten hell, MEN jeg fikk laget en lenke for nedlasting av apk'en..

 

http://storage.evozi.com/apk-downloader/apk/13/11/23/com.microsoft.xboxone.smartglass.apk

 

Enjoy! :D

 

Kan ikke åpne filen får jeg på min telefon :(

 

EDIT: Når jeg prøvde å laste ned direkte til telefonen. Skal prøve å dra APK.fila over via PC.

 

EDIT: Glem det, funka med APK installer. Merkelig egentlig, da PSN.apk`en funka fint å installere uten ekstra app :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...