Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Jeg fikk ihvertfall Forza day one edition.

Har egentlig ikke plass til kinect sensoren forran tv'en. Kan den settes 10-15 cm over gulvet?

Virkelig? Når bestilte du? Og stod det ''Day One'' edition på ordren din?

 

 

Når jeg velger kjøpt av BF4 så ber den om betalingsinfo, adresse til kontoen min, før jeg får valgt hvordan jeg vil betale. Min Dr Peedee profil er nå inne på engelsk marketplace. Men, hvis jeg fyller ut alle feltene på betalingsinfo med engelsk adresse i London f.eks synes jeg dette er skummelt fordi jeg bruker jo samme email som Gamertag profilen min er på til andre ting, f.eks alle kjøp i MS store. Kjøpte jo konsollen via MS store, og har ikke lyst til å endre denne infoen da

 

Trodde ikke jeg trengte å endre betalingsadresse når jeg brukte beløp kjøpt på game card/gift card... :( men men

Det er nok bare å endre tilbake senere vil jeg tro.

Endret av SIR WOLFIE 87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Macbain bestilte vel fra MS Store?

Ja bestillte fra ms store, står forøvering Forza 5 German only på kvitteringen, men funker fint den :).

Står Forza day one edition 2013 på coveret samt att det følger med en redeem kode til bilpakke.

 

Noen som har tips til kinnect feste til tv'en, har tv med veldig tynn ramme (W905)?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Lurer på hvordan de digitale kjøpene blir når konsollen lansertes her til lands?.

Hvis du endrer konto til engelsk, hva skjer da med 360 kontoen?

Er nesten litt skeptisk til å gjøre dette.

 

Det sjekker du fort ved å gå til commerce.microsoft.com

 

den har faktisk laget en konto til som er GB, jeg kan velge mellom NO kontoen min og GB kontoen min

 

gamertag, innloging xbox.com er alt som før bare at jeg har et "engelsk" visa som også er knyttet til kontoen

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Fatter ikke hva som er galt hos meg. Den ber om fullt navn, adresse, telefonnummer

 

jeg skrev ihvertfall alt som vanlig, min add. oslo osv... men UK som land og en post code fra UK og trøkka inn masse random tall på tlfnr.

Lenke til kommentar

 

jeg skrev ihvertfall alt som vanlig, min add. oslo osv... men UK som land og en post code fra UK og trøkka inn masse random tall på tlfnr.

 

Skjønner... tror jeg dropper dette. Har blitt svindla for 20.000 i høst på kredittkortet. Ikke via Microsoft. Men likefullt, var fint å kunne si til kredittkortselskapet og andre involverte at jeg hadde gjort alt riktig.. Dessuten, telefonnummeret brukes til å motta sms når jeg skal bekreftete at jeg er meg på ukjente PC'r når jeg sjekker account status osv.. Bæsj. Men men.. har tre spill på disk. Får fortsette kjøpe spill på disk inntill jeg kan kjøpe via norsk Live online :

Lenke til kommentar

 

Skjønner... tror jeg dropper dette. Har blitt svindla for 20.000 i høst på kredittkortet. Ikke via Microsoft. Men likefullt, var fint å kunne si til kredittkortselskapet og andre involverte at jeg hadde gjort alt riktig.. Dessuten, telefonnummeret brukes til å motta sms når jeg skal bekreftete at jeg er meg på ukjente PC'r når jeg sjekker account status osv.. Bæsj. Men men.. har tre spill på disk. Får fortsette kjøpe spill på disk inntill jeg kan kjøpe via norsk Live online :

Da tenker vi ganske likt. Trenger eg flere spill blir det å bestille fra Amazon igjen. De for holde frem til Norsk release

Lenke til kommentar

 

Skjønner... tror jeg dropper dette. Har blitt svindla for 20.000 i høst på kredittkortet. Ikke via Microsoft. Men likefullt, var fint å kunne si til kredittkortselskapet og andre involverte at jeg hadde gjort alt riktig.. Dessuten, telefonnummeret brukes til å motta sms når jeg skal bekreftete at jeg er meg på ukjente PC'r når jeg sjekker account status osv.. Bæsj. Men men.. har tre spill på disk. Får fortsette kjøpe spill på disk inntill jeg kan kjøpe via norsk Live online :

Du får nok ingen problemer her, som sagt så får du jo en ny konto på commerce.microsoft.com når du gjør dette, og jeg har allerede en tysk konto i tillegg til min norske etter at jeg bestilte fra Tyskland.

 

Tror ikke det er noe å bekymre seg over i det hele tatt. Og som sagt, det er jo bare å endre informasjonen senere, eventuelt slette den gjennom den samme nettsida.

Lenke til kommentar

Jeg fikk ihvertfall Forza day one edition.

Har egentlig ikke plass til kinect sensoren forran tv'en. Kan den settes 10-15 cm over gulvet?

Noen som vet hvordan man sjekker batterinivået på kontrolleren?

Kinecten kan vel tiltes litt oppover tror jeg. Er jo ikke verre enn å bare prøve.

Tror ikke det går an å sjekke batteri nivå faktisk. Mener å ha lest eller sett noe om det på IGN.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...