Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det funker ja, men det virker som TV guiden ikke fungerer, dette er sikkert noe MS må ta med GET.

 

 

Leste på en eller annen blog at TV guide kun er tilgjengelig for USA og Japan fra dag 1. Selv England må vente litt på den. I Norge kommer det vel først til våren.

 

Men så lenge man kan bruke kanalene uten guide skal jeg være mer enn happy.

Endret av hatu
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

Har en kamerat som gjerne vil ha det, men han har ikke noe å bytte med da...

hadde håpet på en Dead Rising eller Forza 5 code, men hvis ingen har det eller vil bytte kan han få fifa imorgen

Lenke til kommentar

Prøvd litt nå... litt Fifa mens det lastes ned...Godt mulig at Playstation denne gang kan svise ut bedre grafikk. Eller faktisk høyst sannsynlig. Men... DETTE føles "next gen" for å bruke et oppbrukt uttrykk!

 

Holdt koden til Fifa 14 som fulgte med foran kinnect, ca 50cm fra, pling--- "du eier nå fifa" står det - og det lastes ned. Etter noen veldig få minutter - 25% nedlastet og det står "ready to play" på skjermen.. Så,, da er det inn i fifa og suge like mye som jeg alltid ha gjort i fotballspill. Ronaldo fikk gult kort. "Record that". ... og så "Xbox Home" - og der er jeg i Xbox hovedmeny, snurrer rundt i menyene, søker litt, osv... "Xbox play fifa" og der var jeg igjen, rett utenfor 16 meteren, klar til å bomme på mål". Det går så fort! Steike! Sømløst. Enkelt. Det er ikke sånn instant fort som helt helt øyeblikkelig - men nært nok, fort nok, til at jeg kommer til å bruke voice commands sammen med kontrolleren! Spesielt for ting som vanligvis tar flere trykk på kontrollen. Da sparer man tid. Steike.

 

Og menyene denne gang er sylskarpe!

Endret av Dr.Peedee
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Driver å installerer Forza nå, hvor var det dere la inn engelsk postnummer?

når jeg la til kredittkortet fikk jeg ikke brukt norsk postnummer og måtte velge at jeg bodde i england. Puttet inn et random postnummer på London da.. Er vel litt sketchy å bruke feil info i betalingsinfo, men men..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...