Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Ja bestillte fra ms store, står forøvering Forza 5 German only på kvitteringen, men funker fint den :).

Står Forza day one edition 2013 på coveret samt att det følger med en redeem kode til bilpakke.

 

Noen som har tips til kinnect feste til tv'en, har tv med veldig tynn ramme (W905)?

Jeg har samme problem, jeg har ue55f8005

 

Og der er i tillegg foten veldig lav, så kan ikke sette den foran TVen, fordi da vil den dekke skjermen. så lurer litt på hvordan jeg skal løse det. Gjerne si ifra hvis du kom frem med en løsning

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk en liten oh my opplevelse med en melding på live :eek: .. ang uk strøm 110v mot 240v her ...

puh fikk en til å sjekke volten på uk xone adapteren 200-240 hadde glemt helt det der :closedeyes: close call

 

Stemmer :) Bare å bruke en sånn enkel overgang til vår støpseltype, eller bruke 360 kabelen.

Lenke til kommentar

Jeg har samme problem, jeg har ue55f8005

 

Og der er i tillegg foten veldig lav, så kan ikke sette den foran TVen, fordi da vil den dekke skjermen. så lurer litt på hvordan jeg skal løse det. Gjerne si ifra hvis du kom frem med en løsning

Du kan kanskje montere en hylle over tven. Jeg kjøpte en på IKEA til kinect v1. Kappet den i to, da den stakk så langt ut fra veggen. Pusset den og lakket den. Passet perfekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...