Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

noen som har funnet ut om man kan justere hvor mange db boxen skrur opp og ned når man sier "xbox volume up/down" 1 db om gangen er lite og må si "xbox volum up" 10 ganger er kjedelig

Lenke til kommentar

noen som har funnet ut om man kan justere hvor mange db boxen skrur opp og ned når man sier "xbox volume up/down" 1 db om gangen er lite og må si "xbox volum up" 10 ganger er kjedelig

Jeg må i så fall si det dobbelt så mange ganger da forsterkeren min endrer +/- 0,5 decibel pr gang. Får håpe det kommer en oppdatering etterhvert. Enn så lenge blir det vel mest hensiktsmessig å bruke fjernkontrollen.

 

Fant ut via Reddit at det alternativt går an å bruke SmartGlass til å endre volumet om man vil legge bort fjernkontrollen.

Endret av RubberJ
Lenke til kommentar

Ups! Dette visste dere kanskje alle. men jeg har ikke fulgt med i timen. Jeg trodde jeg kunne spille spillene jeg har installert fra disc uten å ha discen i maskinen.. det var noe jeg gledet meg til. Men neida... det ble jo forandret etter den massive stormen mot MS tidligere i år... Personlig hadde opplegget MS opprinnelig hadde planlagt vært best for meg. Men men.. ikke et stort problem... men... Har nå ordnet meg og kjøper game card/gift card fra england online og legger til i MS store og kjøper spillene digitalt. BF4 funker fett og laster ned Assassins Creed Black Flag (eller hva det var) nå...

 

Noen som vet om downloads går i pause hvis man starter andre spill?

Lenke til kommentar

Ups! Dette visste dere kanskje alle. men jeg har ikke fulgt med i timen. Jeg trodde jeg kunne spille spillene jeg har installert fra disc uten å ha discen i maskinen.. det var noe jeg gledet meg til. Men neida... det ble jo forandret etter den massive stormen mot MS tidligere i år... Personlig hadde opplegget MS opprinnelig hadde planlagt vært best for meg. Men men.. ikke et stort problem... men... Har nå ordnet meg og kjøper game card/gift card fra england online og legger til i MS store og kjøper spillene digitalt. BF4 funker fett og laster ned Assassins Creed Black Flag (eller hva det var) nå...

 

Noen som vet om downloads går i pause hvis man starter andre spill?

Hvilken side bestiller du Gift Cards fra? Og hvorfor bruker du ikke bare kredittkortet etter du la det inn?

 

Spill laster ned i bakgrunnen ja, skal værefall være en instilling for det om det ikke gjør det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...