Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På samme måte som at de vil bli flinkere til å utnytte hardwaren i en Xbox One vil det samme skje med PS4. Så man bør akseptere at multiplats vil se bedre ut på PS4, men man trenger jo ikke bry seg om det. Det viktige er jo å kose seg med spillet.

Såklart vil PS4 spill også bli bedre med tiden, jeg tenkte på ESRAM som er litt problematisk nå, dessuten rykter om grafikk driver som ikke er helt topp enda, va derfor jeg mente utbedringspotensialet er større på Xbox One.

SIkker på at både PS4 og Xbox One eigere vil kose seg med spillet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke så overraskende dette.

 

BF4 er det aller første spillet som er ferdig og det utgis også på 4 andre plattformer, så spillet representerer nok dårlig hva Xbox One er god for.

 

Greit nok at PS4 er litt kraftigere, men Xbox One er også hakket mer kompleks. Utviklerne trenger tid til å utnytte ESRAM i Xbox One. Akkurat som med PS3 vil nok de første multiplattformspillene være rimelig skuffende.

Jeg vil tippe at utover i generasjonen vil PS4 greie 1080p native, mens Xbox One greier 950p eller rundt der for denne typen spill.

Lenke til kommentar

Halo: Spartan Assault har blitt annonsert til Xbox 360 og Xbox One. Spillet kom opprinnelig ut til Windows 8.

http://www.joystiq.com/2013/10/29/halo-spartan-assault-storms-xbox-one-xbox-360/

Den nye versjonen blir lansert i desember, og den kommer til å ha støtte for co-op.

Jeg tenker jeg kommer til å teste 360-versjonen. :) Det blir nok ikke noen Xbox One på meg med det første.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eg har heile tida trudd at ESRAM var mykje det samme som EDRAM i Xbox 360 eg. Så dei utviklarane som hadde utvikla for Xbox 360 hadde kjennskap til korleis dette hang saman. Har eg sovna i timen her eller?

 

Nei, du har fulgt med i timen i motsetning til mange andre. Og de støreste problemene med EDRAM(som f.eks. at det ikke var nok til 720p oppløsning) er nå med ESRAM rettet opp(de kan nå bruke det på 1080p bilde uten å dele det opp).

 

Alle som har utviklet for 360 er godt kjent med hvordan man kan bruke ESRAM, og ny funksjonalitet er det også i teknologien så vi har spennende tid når utviklere finner ut av dette.

 

Viss du ser på kritikken mot ESRAM er det aldri fra utviklerene selv, som oftest er det folk uten teknisk kunnskap som prøver å vidreformidle noe de ikke forstår.

(redigert: noe neste post i denne tråden viser så veldig godt)

Endret av Civilix
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...