Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Er vel ingen fanboys i tråden? Regner med det var en del tilbake i 2007. Eg vet ikke, har aldri tenkt på å snakke dritt om Ps3. Fsller ikke ned på et barnehage nivå

 

Poenget er at hvis noen ønsker å ha litt skadefryd, så greit, ikke heng deg opp i det, har vært like mye skadefryd alle veier uansett. Dessuten så peker dette bare mot at PS4 på alle måter er et system der man får mer for pengene, i tillegg vet vi at Sony ikke har DRM-skandalen i arkivskapet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Har jeg noen gang vært sur? Jeg har bare aldri sett poenget med å betale mer penger for et svakere system, og endelig kommer de første håndfaste bevisene på dette. Om du fremdeles vil ha Xbox, så gå for det. Det ødelegger ikke min hverdag på noe måte. Jeg har holdt meg til Xbox i 10 år, så jeg er på ingen måte frelst til Sony.

Eg kjøper Xbox one fordi det er Xbox eg alltid har hatt. Absolutt ingen fans. Har også en profil med nesten 200k gamerscore. Sikkert mange som ikke skjønner hvorfor det er viktig men profilen er verd en del for meg. Hadde det vært ekstreme forskjeller og at Xbox One ikke var bedre enn Xbox 360 hadde eg kjøpt Ps4. Skal eg ha veldig god grafikk så er Pc plattformen å spille på uansett. Den er langt bedre enn begge konsollene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Eg kjøper Xbox one fordi det er Xbox eg alltid har hatt. Absolutt ingen fans. Har også en profil med nesten 200k gamerscore. Sikkert mange som ikke skjønner hvorfor det er viktig men profilen er verd en del for meg. Hadde det vært ekstreme forskjeller og at Xbox One ikke var bedre enn Xbox 360 hadde eg kjøpt Ps4. Skal eg ha veldig god grafikk så er Pc plattformen å spille på uansett. Den er langt bedre enn begge konsollene.

 

Min gamerscore og historikk med Xbox (kanskje kontrolleren) er det som gjør at jeg vurderer den.

Lenke til kommentar

http://i.minus.com/ihrijghdqxM3C.gif

http://cdn.makeagif.com/media/10-29-2013/Cga4zT.gif

http://i.minus.com/ib2oi1LrWrikmU.gif

http://i.minus.com/ibkTxrUV0j959u.gif

http://i.minus.com/ib0gOrDzD8ScKG.gif

 

 

I noen bilder ser faktisk XB1 versjonen bedre ut. Er hvertfall LANGT fra ''40%'' bedre som Sony fanboys liker å hive rundt seg.

 

Sitter du 2-3 meter fra TV'en vil disse være tilnærmet identiske, du vil kun merke forskjell når det blir framerate drops (Noe det er litt mer av på XB1).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Voldsomt så opptatt enkelte er med hva som er best, når en må så langt nedpå detaljnivå som enkelte er så blir det litt voldsomt.

 

Er det virkelig SÅ viktig hva som er best? Ta bilde ovenfor som eksempel da, tror en at de som går for PS4 i dette tilfellet blir mindre happy når de spiller pga den latterlig lille forskjellen? Eg tviler, og eg tviler på om det hadde hatt noen innvirkning dersom det var motsatt med konsollene også.

 

Hva som er best er eg hylende likegyldig til. Tror at alle som går for en av konsollene (eller begge) får en like god opplevelse uansett. Men det er kanskje de som er mindre opphengt i smådetaljer som blir mest fornøyd siden de slipper å tenke på hva den andre konsollen kanskje klarer bedre? ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Voldsomt så opptatt enkelte er med hva som er best, når en må så langt nedpå detaljnivå som enkelte er så blir det litt voldsomt.

 

Er det virkelig SÅ viktig hva som er best? Ta bilde ovenfor som eksempel da, tror en at de som går for PS4 i dette tilfellet blir mindre happy når de spiller pga den latterlig lille forskjellen? Eg tviler, og eg tviler på om det hadde hatt noen innvirkning dersom det var motsatt med konsollene også.

 

Hva som er best er eg hylende likegyldig til. Tror at alle som går for en av konsollene (eller begge) får en like god opplevelse uansett. Men det er kanskje de som er mindre opphengt i smådetaljer som blir mest fornøyd siden de slipper å tenke på hva den andre konsollen kanskje klarer bedre? ;)

Amen!

 

Latterlig å se denne diskusjonen på barnehage nivå. Begge konsollene blir nok mye bedre enn nåværende konsoller, og forskjellen mellom de to nye konsollene kommer uansett ikke til å bli stor. Gå for den konsollen du liker, som evt har de eksklusive spillene du vil ha. Personlig spiller jeg nesten bare FIFA og Forza, så blir såklart xbox på meg uansett :)

Lenke til kommentar

Voldsomt så opptatt enkelte er med hva som er best, når en må så langt nedpå detaljnivå som enkelte er så blir det litt voldsomt.

 

Er det virkelig SÅ viktig hva som er best? Ta bilde ovenfor som eksempel da, tror en at de som går for PS4 i dette tilfellet blir mindre happy når de spiller pga den latterlig lille forskjellen? Eg tviler, og eg tviler på om det hadde hatt noen innvirkning dersom det var motsatt med konsollene også.

 

Hva som er best er eg hylende likegyldig til. Tror at alle som går for en av konsollene (eller begge) får en like god opplevelse uansett. Men det er kanskje de som er mindre opphengt i smådetaljer som blir mest fornøyd siden de slipper å tenke på hva den andre konsollen kanskje klarer bedre? ;)

Jeg hadde ingen intensjoner om å få de som går for PS4 til og heller velge Xbox One siden detaljenivået virker bedre, dette er trossalt en Xbox One tråd...

 

Du skriver også hva som er best er du hylende likegyldig til, greit nok det er din mening, jeg syns hvertfall at det var interesant at Xbox One versjonen så skarpest ut.

Lenke til kommentar

Joda, klart det er interessant men i mitt tilfelle er det langt fra avgjørende om eg velger Xbox eller PS4. Alltid moro å sammenligne ting og tang men for enkelte så blir denne sammenligningen avgjørende selv om forskjellene er mikroskopiske.

 

Forøvrig bra at konsollene er såpass like, er til syvende og sist vi som spillere som tjener på slikt. Så konkurranse er bare bra det.

Lenke til kommentar

Jeg hadde ingen intensjoner om å få de som går for PS4 til og heller velge Xbox One siden detaljenivået virker bedre, dette er trossalt en Xbox One tråd...

 

Du skriver også hva som er best er du hylende likegyldig til, greit nok det er din mening, jeg syns hvertfall at det var interesant at Xbox One versjonen så skarpest ut.

 

Her er bilde som utgjør størst forskjell etter min mening.

 

ib0gOrDzD8ScKG.gif

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Her er bilde som utgjør størst forskjell etter min mening.

 

ib0gOrDzD8ScKG.gif

Har blitt bekreftet flere steder at Digital Foundry hadde problemer med innspillingen, slik at XB1 versjonen får ''crushed blacks'' f.eks.

 

http://www.ign.com/videos/2013/10/28/battlefield-4-xbox-oneps4-graphics-comparison er en mye bedre sammenligning der de ser tilnærmet identiske ut i Singleplayer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...