Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Glemte å nevne at det ikke gjelder deg. Ettersom du er ansatt i Microsoft sin PR avdeling og får penger igjen for det du gjør uansett.

Du er bra svett når du pratar om orgasmar og tv-spel altså..

 

Men for å gjenta meg sjølv, noko eg ikkje likar - så skreiv eg eit innlegg for ein del sider sidan der eg skreiv at eg gleda meg til X1. Men, ettersom det dukkar opp meir og meir rykter om produksjonsproblem, problem med operativsystem og spela så har eg bestemt meg for å avvente til ut på våren neste år og sjå kva konsoll som er best skipa for mitt behov.

 

Eg har nett oppgradert maskina mi med eit nytt GTX 780 skjermkort også, så eg klarar meg meir enn godt nok. :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

PS4 og Xbox One har stor grafikkforskjell i BF4. Er flere bilder i Xbox One VS PS4 tråden.

Jau, temmeleg naturleg dersom den eine køyrer 720p og den andre 900p.

 

Battlefield 4 forstår eg at kanskje køyrer i 720p - men Ghosts? I alle dagar. Det er noko som skurrar alvorleg her. Undrast om dette er problem med OS, drivarar etc, og at det vil jamne seg ut. X1 er jo ei kraftig maskin, og å køyre CoD i 1080p burde ikkje væra noko problem.

Er kanskje Fiske-AI'en som klurar det til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jau, temmeleg naturleg dersom den eine køyrer 720p og den andre 900p.

 

Battlefield 4 forstår eg at kanskje køyrer i 720p - men Ghosts? I alle dagar. Det er noko som skurrar alvorleg her. Undrast om dette er problem med OS, drivarar etc, og at det vil jamne seg ut. X1 er jo ei kraftig maskin, og å køyre CoD i 1080p burde ikkje væra noko problem.

Er kanskje Fiske-AI'en som klurar det til.

 

Dersom ryktene om at Ghosts blir 720p VS 1080p, så vil forskjellene bli større enn det vi ser i Battlefield 4 nå. Det lover ikke spesielt godt for Xbox.

Lenke til kommentar

Er du litt happy eller, virket sånn i VS tråden.

 

Har jeg noen gang vært sur? Jeg har bare aldri sett poenget med å betale mer penger for et svakere system, og endelig kommer de første håndfaste bevisene på dette. Om du fremdeles vil ha Xbox, så gå for det. Det ødelegger ikke min hverdag på noe måte. Jeg har holdt meg til Xbox i 10 år, så jeg er på ingen måte frelst til Sony.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...