Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Bestiller folk fra komplett allerede?

 

Jeg ville heller ventet til lansering og kjøpt hos elkjøp/lefdal. De vil nok selge billigere enn alle andre igjen, som de gjorde med 360.

 

Er bare å bestille nå hos fks Elkjøp. Prisen vil bli justert så fort dem har forhandlet seg frem til noen bra priser. Og du vil få den til den prisen, dem kommer sikkert med forskjellige pakker også som en kan skifte til med en tlf eller epost.

 

Tror det kan lønne seg å forhåndsbestille.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestiller folk fra komplett allerede?

 

Jeg ville heller ventet til lansering og kjøpt hos elkjøp/lefdal. De vil nok selge billigere enn alle andre igjen, som de gjorde med 360.

De har foreløpig fått flere forhåndsbestillinger enn der er garantert konsoller dag 1..

 

Edit: Nei, vent, jeg forveksler med PS4.

Endret av K2D
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor forhåndsbestille egentlig, xbox one suger jo såpass at de blir ikke utsolgt på din lokale butikk? :rofl:

 

Trolling, eller ikke. Jeg har sett flere avstemminger på nettet, og dersom det er noe logikk i disse tror jeg ikke Xbox One blir utsolgt ved lansering.

 

3eJha.png

 

 

Gamespot sin avstemming tror jeg viser hvilke land som har stemt, og så langt leder ikke Xbox i noen land.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blir indie-spill tilgjengelig også utenfor USA på neste gen?

 

 

Bildet er ikke av meg.. hæhæh.

 

Indie spillene på 360 er tilgjengelige nesten overalt, bare ikke i Norge bl.a.

 

I sverige er de tilgjengelige.

 

Du kan også bare lage en UK gamertag f.eks å logge inn på Live å kjøpe så mange indie spill du bare vil fra din 360.

 

Det har jeg gjort og har kjøpt noen.

 

Trolling, eller ikke. Jeg har sett flere avstemminger på nettet, og dersom det er noe logikk i disse tror jeg ikke Xbox One blir utsolgt ved lansering.

 

 

Så flott. Lettere å finne en da.

Endret av Knuttsen
Lenke til kommentar

Så du tror ikke Indie-utviklere ønsker å nå flere? De ønsker vel at flest mulig skal få mulighet til å kjøpe/spille spillet deres, og gjør Microsoft det enkelt vil de selvsagt strømme til Xbox One også.

Store Indie developers. har sagt rett ut at de gir ikke ut til Xbox one fordi de rett og slett er Indie.

Kan ikke bli mere burned en det,

Lenke til kommentar

Poenget mitt var at folk kjøper telefoner for å ha de i 2-3 år, ikke i 10 - 20 år.

Det samme gjelder Xbox og det? Tror du at om 10 år så vil folk ha en Xbox 360? Den er da treg og gammel.

Poenget er jo at din Xbox 360 fremdeles vil være funksjonell. Du vil fremdeles kunne se tilbake på din X360 konsoll og tenke at du kan sette den opp og teste en av de gamle favorittene du hadde tidligere.

 

Det å ha en X1 konsoll sittende der om 10-20 år mens man vet den er ubrukelig vil jo selvsagt kun gjøre folk forbanna. Penger invistert i konsollen er penger du mister for godt hvis så er tilfellet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...