Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

De nyere produktene skal liksom ikke vare like lenge.. De er bygget sånn så vi skal kjøpe oftere. Vi kjøper ting oftere nå enn vi gjorde før og det er mye pga det vi kan takke den økonomiske veksten.

 

Jepp, det heter planlagt foreldelse. NRK viste en veldig bra dokumentar om det for et par år siden.

 

Edit: Du kan faktisk se den her: http://dotsub.com/view/aed3b8b2-1889-4df5-ae63-ad85f5572f27

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er jo 100% feil. Mener du at telefoner slutter å virke etter 2-3år? Mamma hadde inntil nylig en Sony Eriksson klapptelefon. Den begynner vel å nærme seg 10 år gammel. Funker som fjell enda. Byttet fordi hun ville ha apps :p

 

Folk klager fordi telefonen blir tregere og de ser at folk har nyere og bedre telefonre enn dem selv. Det kommer nye og raskere telefoner hvert eneste år.

 

Kan ikke sammenlignes med konsoller engang. Den ene er en liten dings man har i lomma, bruker hver eneste dag, kanskje mister i bakken noen ganger. Slites fort. Den andre en stort sett en stasjonær dings som sjeldent tar på.

 

Forøvrig har jeg en DS som jeg kjøpte i 2004 da den kom. Altså 9 år gammel. Har ingenting å utsette på den. Virker enda 100%.

 

Poenget mitt var at folk kjøper telefoner for å ha de i 2-3 år, ikke i 10 - 20 år.

Det samme gjelder Xbox og det? Tror du at om 10 år så vil folk ha en Xbox 360? Den er da treg og gammel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Enda en situasjon hvor Microsoft kanskje snur pga klager fra forbrukerne:

 

Er ikke så veldig overrasket, bra dem er åpen for forandringer i fremtiden. Eg tror det kommer flere endringer før Release som er bra for oss som skal kjøpe den. Er reaksjonene for mange endrer dem på ting, og dette er jo bare rett og rimelig.

Lenke til kommentar

Poenget mitt var at folk kjøper telefoner for å ha de i 2-3 år, ikke i 10 - 20 år.

Det samme gjelder Xbox og det? Tror du at om 10 år så vil folk ha en Xbox 360? Den er da treg og gammel.

 

Så ingen i verden spiller spill på Gamecube? Snes? N64?

 

360 er nå 8 år gammel. Jeg skal hvertfall spille på den i 2 år til. Antagelig lengre enn det. Fortsatt masse jeg ikke har fått spilt. Synes den fungerer utmerket fremdeles. Egentlig ingenting å utsette på den.

 

Spranget 360 -> One eller Ps3->Ps4 vil føles mye mindre enn fra forrige generasjon.

 

Det at MS gir ut en ny 360 understreker egentlig bare poenget. Den har enda år igjen å leve.

Endret av Benbjo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke så veldig overrasket, bra dem er åpen for forandringer i fremtiden. Eg tror det kommer flere endringer før Release som er bra for oss som skal kjøpe den. Er reaksjonene for mange endrer dem på ting, og dette er jo bare rett og rimelig.

 

Det er akkurat hva jeg har skrevet her, men fremdeles skal noen ha det til at jeg kun er her for å bedrive kvalme.

Lenke til kommentar

Det finnes folk som gamer på GameCube osv, selvfølgelig, men det var snakk om hvorvidt Xbox One ville fungere om 20 år med tanke på internett tilgangen osv. Han konkluderte med det at Microsoft har slått av alt av servere osv så den er ubrukelig. Derav eksemplet på at mange kjøper konsollen for å ha den en generasjon også bytte den ut når neste kommer. Mange kommer til å legge vekk sin Xbox 360 når Xbox One kommer.

Lenke til kommentar

Det finnes folk som gamer på GameCube osv, selvfølgelig, men det var snakk om hvorvidt Xbox One ville fungere om 20 år med tanke på internett tilgangen osv. Han konkluderte med det at Microsoft har slått av alt av servere osv så den er ubrukelig. Derav eksemplet på at mange kjøper konsollen for å ha den en generasjon også bytte den ut når neste kommer. Mange kommer til å legge vekk sin Xbox 360 når Xbox One kommer.

 

Det er ikke det som er poenget for mange.

Lenke til kommentar

Det finnes folk som gamer på GameCube osv, selvfølgelig, men det var snakk om hvorvidt Xbox One ville fungere om 20 år med tanke på internett tilgangen osv. Han konkluderte med det at Microsoft har slått av alt av servere osv så den er ubrukelig. Derav eksemplet på at mange kjøper konsollen for å ha den en generasjon også bytte den ut når neste kommer. Mange kommer til å legge vekk sin Xbox 360 når Xbox One kommer.

 

Hadde funket om Xbox Two er bakoverkompatibel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.komplett....aspx?sku=782199

 

Snakket med komplett og de har nå justert prisen til 3990,-.

Men denne prisen er eks. frakt da.

Noe som er inkludert hos Microsoft.

 

Jeg syntes og det er på tide å hakke ned på konsollen.

Alle har hver sin smak og krav.

Men personlig så syntes jeg at alt i ett-boksen skuffer.

Mulitkonsoll-spillene vil alltid bli laget til den svakeste konsollen, slik som det gjøres med dagens konsoller og.

Lenke til kommentar

petterpann: Hvor mange ganger skal du gjenta denne håpløse listen med spekulasjoner?

Ser ikke ut som internett blir borte i nærmeste fremtid akkurat, det er vel heller det motsatte som skjer; flere og flere får tilgang til bedre internett. Tror nok ikke serverne til MS blir lagt ned med det første heller..

Hvis man ser litt positivt på det; hvis du har lagret alt via serverne til MS, så er det jo kanskje ikke utenkelig at du kan laste ned spill til Xbox One på neste generasjon konsoll.

Men dette er bare spekulasjoner fra min side da.

 

Noen som har informasjon om det faktisk er en tv-dekoder som vil fungere i Norge i Xbox One? Mulighet for PVR?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg reserverte hos pickup-point i Oslo ja. Ganske praktisk når de fikk pickup-point ved Nationaltheatret.

 

Noen som har informasjon om det faktisk er en tv-dekoder som vil fungere i Norge i Xbox One? Mulighet for PVR?

 

Uvisst enda. Det står skrevet at man trenger ekstra utstyr. Det jeg kan tenke meg er at GET, Canal Digital osv. kan komme med dekodere som støtter Xbox One og tilkobling til andre mediasenter slik at man får opp guide osv. på Xbox One.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

The Division ser veldig spennende ut, for å si det mildt. Årets overraskelse.

 

Mer info om Killer Instinct:

 

Development began on Xbox One. It was never in development for Xbox 360 as many seem to believe.

The demo at E3 was put together within five weeks time.

The game will be ready in time for Xbox One’s launch.

It is indeed “free-to-play”, but there will be different packages available to purchase.

No Mercy’s and Ultimate Combo’s are currently not planned for the game as the developers believe “they aren’t necessary”. This can change, however, if the fan community pushes for them to be included. This would mostly likely happen as patch later on, however.

Aside from Jago, Sabrewulf and Glacius, returning characters will currently include Fulgore, Spinal and Cinder. They promise to have Cinder more balanced than he was in the original Killer Instinct. There will also be brand new characters designed for the game.

The game is a blend of both the original Killer Instinct and Killer Instinct 2/Gold.

The developers are working very closely with Rare and Ken Lobb on the project. They are also getting feedback from professionals in the gaming fighting scene.

The E3 Demo alone is over two million lines of code.

It’s possible to enter an Ultra Combo, exit it, and then re-enter it again for a very powerful Ultra Combo. The developers say they’ve yet to see anyone pull it off.

The environments in the game are fully destructible. As combos are continually done, the level falls apart. If the match is finished with an Ultra Combo, then the entire arena will “explode”.

The voices in the game are being recorded by professional actors.

The combo system is a bit more “streamlined” so that anyone will be able to pull off big combos.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...