Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som fantomena er lei å skrive det samme om og om igjen, så nå poster han bilder for å variere litt. Fint, for den fyren trenger noe variasjon fordi han gjentar seg selv million ganger uansett.

 

Nå er det ingen som tvinger noen å få den achievementsen. Folk på kommentar feltet går amok over noe som er helt valgfritt,..

 

Folk får noia for hver minste ting uansett, spesielt på nettet.

 

Vi er på internettet, velkommen til en av verdens mest brukte steder til å klage :)

Endret av Maury
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er da ikke trolling å opplyse om et helt reelt problem? Det berører oss kanskje ikke her i landet, men det er jo folk som ville importert til land som ikke er på lista til Microsoft, og det er jo viktig å få høre fra MS hvordan de vil håndtere dette. Personlig kjenner jeg Xbox 360-eiende medisinstudenter i Polen som nå garantert vil stå over Xbox One.

 

Ellers er det alltid på sin plass å påpeke hvor teite digitale landegrenser er.

 

De kan ikke si 100% sikkert at konsollen vil virke fordi de har vel ikke lagt opp til offisiell support der enda.

 

Dessuten, hvis MS skulle "bare" lansere i 21 land til å begynne med så er vel det er vel opp til dem?

 

Hva er galt med det? Hvis de har funnet at de ikke vil selge konsollen sin i Licthenstein så er vel det opp til dem.

 

Skal jeg begynne å bry meg om hvilke små land som ikke får et produkt?

 

Nei, nå er det mye tull og rykter på internett.

Endret av Knuttsen
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Men regner med at du ikke hadde lagt ut den linken om du hadde vært en Xbox spiller? :)

 

Her, og i det foregående innlegget, virker det nesten som du har valgt side, og kun ønsker at det presenteres info som støtter opp om ditt lag. Dette synes jeg virker litt snålt. Det er ikke snakk om et fotballag her. :p

Lenke til kommentar

Her, og i det foregående innlegget, virker det nesten som du har valgt side, og kun ønsker at det presenteres info som støtter opp om ditt lag. Dette synes jeg virker litt snålt. Det er ikke snakk om et fotballag her. :p

 

Valgt side, eg? Eg er ikke på noen sin side her, synes bare det er unødvendig å poste så fort det kommer noe nytt dritt om Xbox one, Hver sin smak. Handler om hva man liker. Som eg skrev, tror konsollene blir veldig like når det kommer til spill.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Men regner med at du ikke hadde lagt ut den linken om du hadde vært en Xbox spiller? :)

 

Kunne absolutt gjort det, men det vet vi ikke, jeg spiller som du tydeligvis vet ikke Xbox. Sal ikke ha Xbox One heller forsåvidt, ikke på grunn av at det er en dårlig spillmaskin, tvert imot, masse spennende eksklusiver. Jeg har bare tid til å ha en konsoll, og da tar jeg selvfølgelig det beste og åpenbare valget.

 

Som sagt, var bare for å opplyse noen av sjelene som henger i tråden her og har påstått at cloud computing er eksklusivt Xbox, noe altså ikke er. Kunne postet i PS4-tråden, men ingen der bryr som om cloud conputing, alle vet at det er en kjempegimmick.

 

Dritt om Xbox var det heller ikke, bare en enkel opplysning til de underopplyste. Men, greit nok. Kos dere med Xbox One :)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Valgt side, eg? Eg er ikke på noen sin side her, synes bare det er unødvendig å poste så fort det kommer noe nytt dritt om Xbox one, Hver sin smak. Handler om hva man liker. Som eg skrev, tror konsollene blir veldig like når det kommer til spill.

 

Det handler om å få fakta på bordet. Om Microsoft (eller Sony, eller Nintendo) gjør noe tullete med sin konsoll, så må det jo frem i lyset. Hva jeg liker avhenger iallefall av de faktisk forhold, ikke vilkårlig valgt merkelojalitet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det handler om å få fakta på bordet. Om Microsoft (eller Sony, eller Nintendo) gjør noe tullete med sin konsoll, så må det jo frem i lyset. Hva jeg liker avhenger iallefall av de faktisk forhold, ikke vilkårlig valgt merkelojalitet.

 

Ser absolutt poenget ditt, men eg tror du skjønner hva eg mener også.. Litt greit å ikke ha sider opp og ned med bilder av Xbox Support og linker til diverste nettsider.

Lenke til kommentar

Eg sitt på 60/60 frå Lyse. Har vurdert om eg skal oppgradere til 100/100.

 

Er du fornøyd med Lyse sitt 60/60mbit? :)

Har fått fiberen klar fra Lyse selv ser du, mangler bare å få trekke den kabelen til der jeg har uttak for parabol, boksen som skal sende ut internett i huset og vips da får jeg 100/100mbit :)

 

Men senere idag smeller det, stikker å forhåndbestiller Xbox One og PS4 på Gamestop. Poster senere bevis (kvitteringen) på at jeg har forhåndsbestilt begge to!

Om det er noen her som vet om Day One Edition av Xbox One, vil følge med 12-måneders Xbox Live Gold her på berget?

 

Som jeg ser på infoen rundt på nettet, der står det følger med 12-måneders Gold, men er usikker om det vil gjelde alle land som får også 12 mnd Gold.

Endret av iL Sephiroth
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Yay, trollepost fra folk på Neogaf...

 

Så jeg skal liksom tro at MS support sa til han at han burde kjøpe PS4 og at han ikke bra nok for dem?

 

Hvaforno er dette for tull?

 

Kanskje du skal slutte ta alt fanboysene på det forumet finner på for fakta.

 

Forumet er jo uleselig pga all trollingen som foregår nå.

 

Hva? Det er support som sier det, og vi diskuterte det istad. Greit at det ikke gjør noe fra eller til for oss her i Norge, men skal vi ikke diskutere Xbox One her da? Både positive og negative sider? Eller er dette en tråd kun for fanboys som kun vil høre positive ting?

 

 

Edit: Og her er twitteren; det er ekte: https://twitter.com/Crofna

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
Lenke til kommentar

Yay, trollepost fra folk på Neogaf...

 

Så jeg skal liksom tro at MS support sa til han at han burde kjøpe PS4 og at han ikke bra nok for dem?

 

Hvaforno er dette for tull?

 

Kanskje du skal slutte ta alt fanboysene på det forumet finner på for fakta.

 

Forumet er jo uleselig pga all trollingen som foregår nå.

 

Kanskje DU skal sjekke opp litt rundt omkring før du sprer pisset ditt rundt i tråden her?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg vet jeg har nett 24/7, jeg selger og låner ikke spill i 2013, det var 1998 tid da ting var vanskelig å få tak i. Jeg driter i om Polen ikke får det og det osv, bare det funker i norge er jeg fornøyd.

 

Vi har ikke shell er i bygda, bryr du deg om det? skeptisk. Keep it that way.

 

Eneste QQ som er på denne tråden er pure PS4 fanboys, vil dere virkelig ha Xbox fanboys over til PS4? skeptisk, keep it that way and hold dere til PS4 the best console tråden deres.

 

Helt utrolig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er du fornøyd med Lyse sitt 60/60mbit? :)

Meget. Var Lyse kunde i min gamle bopel også. Har hatt dei i omtrent 5 år no - og nedetida, totalt har vært i underkant av 24 timar totalt. Største problemet eg har hatt var ved eit fiberbrot i Stavanger, så blei trafikken ruta gjennom noko svakare linkjer over fjellet til austlandet. Men eg hadde i den 2 timers perioden omtrent 25/25. :-)

 

Om det er noen her som vet om Day One Edition av Xbox One, vil følge med 12-måneders Xbox Live Gold her på berget?

 

Som jeg ser på infoen rundt på nettet, der står det følger med 12-måneders Gold, men er usikker om det vil gjelde alle land som får også 12 mnd Gold.

Det hadde vært flott med 12mnd inkl Gold. Eg førehandstinga Day One ed. hjå Microsoftstore.com til 3990,-.

 

Dei garanterar visstnok Dag #1 leveranse. Kva kostar den hjå Gamestop?

Lenke til kommentar

Det hadde vært flott med 12mnd inkl Gold. Eg førehandstinga Day One ed. hjå Microsoftstore.com til 3990,-.

 

Dei garanterar visstnok Dag #1 leveranse. Kva kostar den hjå Gamestop?

 

Jeg vet ikke, så dette er kun antagelser, men jeg er nesten sikker på at det vil være dyrere hos Gamestop. Prisen på Microsoftstore virker veldig bra.

Lenke til kommentar

Det hadde vært flott med 12mnd inkl Gold. Eg førehandstinga Day One ed. hjå Microsoftstore.com til 3990,-.

Dei garanterar visstnok Dag #1 leveranse. Kva kostar den hjå Gamestop?

 

Har alltid fått mine konsoller på dag 1 hos Gamestop. Dem hadde for eks PS Vita til 1999kr, tipper den ender på 4500kr, ikke mye mer en andre sider. Da er jeg garantert sikret en maskin :)

Men som det blir 2000kr mer der en andre butikker, så henter jeg den ikke der :p

Endret av iL Sephiroth
  • Liker 1
Lenke til kommentar

De kan vel ikke ta seg råd til å være 500,- dyrere enn Microsoft shop, regna egentlig att elkjøp kom til å kjøre på med 10% avslag ved utgivelse, men det var med utgangspunkt i en 4990,- pris. 3600,- har jeg egentlig ikke tro på men, hadde vært veldig artig å vite hva fortjeneste microsoft shop tar.

 

Satser på at nordisk film følger nøye med og følger opp denne veldig lokale "priskrigen".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...