Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vent, bestiller folk faktisk xbox one?

 

Folk er som regel trofaste, eg har spilt Xbox i snart 10 år så eg går ikke over til PS4, og det er ikke fordi PS4 er dårligere men at eg liker bedre Xbox. Brukt spill sperre er ikke et problem for meg heller ikke at konsollen må kobles til internett hver 24 time. Kjøper alle spillene mine selv, og har alltid internett tilgjengelig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva er poenget med å forhåndsbestille? Day 1 download på Xbox også nå :D

 

Ble bare rot, ser jo i ettertid etter god hjelp fra han under at du tenkte på spill. Ja tenker det samme selv. Bedre å laste ned spillene gjennom konsollen. Tror og håper at priser ikke er så stor forskjeller.

Endret av Raul07
Lenke til kommentar

Utrolig hva som kreves, men er vel et få tall som sitter med lavere netthastighet enn 1.5 mb/s men likevel så er det litt merkelig alt som kreves. Leste en plass at det ikke følger med Headsett heller. Skal man bruke Kinect å snakke med men det eg lurer på da er hvordan du skal høre dem som snakker med deg.

Lenke til kommentar

Utrolig hva som kreves, men er vel et få tall som sitter med lavere netthastighet enn 1.5 mb/s men likevel så er det litt merkelig alt som kreves. Leste en plass at det ikke følger med Headsett heller. Skal man bruke Kinect å snakke med men det eg lurer på da er hvordan du skal høre dem som snakker med deg.

 

Du har vel høytalere på TVen? Men ja, jeg er enig. Headset er et "must" om man skal spille online

Lenke til kommentar

Du har vel høytalere på TVen? Men ja, jeg er enig. Headset er et "must" om man skal spille online

 

Selvsagt har eg høytalere, Men om man spiller et spill som Battlefield er det så mye bråk i bakgrunnen at det å høre folk i chatten nesten blir umulig. Man kan selvsagt stille sånn at lyden i spillet blir lavere hver gang noen snakker men funker da svært dårlig på Xbxo 360

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...