Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så du tror MS ikke vil la folk på Island f.eks kjøpe Xbox one, når de fint kunne bruke Xbox 360?

 

Er ikke noe annerledes å koble til Live med 360 eller Xbox one.

 

http://www.xbox.com/en-US/xbox-one/pre-order-xbox-one/disclaimer

 

Xbox One games are for activation and distribution only in specified geographic regions. See game package and/or retailer product information, for each game’s specific geographic regions.

 

Blir det mer offisielt enn det?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

http://www.xbox.com/...-one/disclaimer

 

Xbox One games are for activation and distribution only in specified geographic regions. See game package and/or retailer product information, for each game’s specific geographic regions.

 

Blir det mer offisielt enn det?

 

regioner ja, slik som i dag. PAL europa. NTSC usa/japan,.

 

dvd region 2 for europa osv. region 1 er vel USA.

 

Altså ikke noe annerledes enn før.

Endret av Knuttsen
Lenke til kommentar

Det der er en liste over alle spill som vi vet kommer, dette er de som kommer ved launch:

 

Ryse

Forza

Minecraft

Dead Rising 3

Kinnect Sports Rivals

WatchDogs

Assassins Creed 4

NBA2K14

Battlefield 4

Call of Duty Ghost

NBA Live

Fifa 14

Need for Speed: Rivals

Madden 25

+

Killer Instinct

Lococycle

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Det der er en liste over alle spill som vi vet kommer, dette er de som kommer ved launch:

 

Ryse

Forza

Minecraft

Dead Rising 3

Kinnect Sports Rivals

WatchDogs

Assassins Creed 4

NBA2K14

Battlefield 4

Call of Duty Ghost

NBA Live

Fifa 14

Need for Speed: Rivals

Madden 25

Tusen takk.

Lenke til kommentar

Hmm, du sier noe der. Vi får se da, men det virker som om de tenker på IP-blokking. Dette er nok for å forsikre seg at alt går smooth, siden det plutselig vil bli masse datatrafikk. De vil garantert ikke at de skal få samme problemet som pleier å skje (Diablo 3, Sim City osv), nemlig at alt kræsjer.

Lenke til kommentar

Postet dette nettopp i nestegen-tråden, men kan vel poste det her også:

 

Xbox One won't offer Live in every country at launch, but it has a concrete lineup of Live-supported countries that includes the US, UK, Australia, New Zealand, Russia and a handful of European nations. Check out the complete list below (image above from NeoGAF).

 

Without Xbox Live, games on Xbox One won't work in these regions. "Xbox One games are for activation and distribution only in specified geographic regions," a disclaimer on the Xbox One reservation page says.

 

http://www.joystiq.com/2013/06/12/xbox-one-will-support-live-in-these-countries-at-launch/

 

Norge er heldigvis inkludert på listen over land med Live ved launch, men det er virkelig dårlig PR.

Lenke til kommentar

Hmm, synes jeg ser at muligheten til å kjøpe billige spill fra utlandet etterhvert forsvinner og at vi i Norge med høy kjøpekraft kommer å få høye priser på spill og tjenester på denne boxen :nei: Er nok ikke bare boxen dette gjelder, men allikevel. Skulle gjerne hatt priskonkurranse på spillene i en eller annen form.

Lenke til kommentar

Litt på siden, men det handler jo litt om det som kommer til konsoll også - dere som er så fornøyd med Steam - har de spesielt høy priser for norske spillere? Jeg har liten erfaring med å handle spill de siste årene til pc.

 

Men jeg holder på å sette sammen en gaming pc nå - og i den forbindelse har jeg bestilt en del spill, 6-7 stk. Uten unntak var disse mye billigere fra Amazon, Play osv - i forhold til Steam, ikke bare litt billigere - men langt under halv pris - i tillegg får jeg de på dvd - var jeg bare uheldig med disse spillene?

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...