Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Playstation har alltid tjent på hele verdenen.

Begynte de ikke nettop og selge Ps3 i et land i afrika?

 

Det viser at Playstation er litt mere globalt.

Microsoft strategi blir mere og mere rettet mot Usa.

 

Noe som gjør at Ps3 og 4 vil tjene massivt på de landene uten Xbox.

Lenke til kommentar

Microsoft kan bare gå dirket til hælvette, for så å komme tilbake igjen bare for at jeg skal sparke dem ned igjen !!! :realmad::wallbash:

 

 

 

Uansett hva Get tilbyr, endrer det ikke de fysiske begrensningene. Vi har nett fra telenor på 2Mbit. Men jeg sitter såppas langt fra sentralen at jeg ender opp med under 1Mbit i faktisk hastighet.

 

Fuck you Microsoft, fuck you right up your arses!! :fun:

 

Ja de får vel bare brenne. Jeg sitter på usle 1,39/0,06, og når jeg ville kjøpe kjappere fikk jeg ikke det, telenor sier jeg ikke får mer, for det er overbelastning i sentralen, selv om den minste hastigheten de tilbyr er 2/0,4...

Lenke til kommentar

Litt på siden, men det handler jo litt om det som kommer til konsoll også - dere som er så fornøyd med Steam - har de spesielt høy priser for norske spillere? Jeg har liten erfaring med å handle spill de siste årene til pc.

 

Men jeg holder på å sette sammen en gaming pc nå - og i den forbindelse har jeg bestilt en del spill, 6-7 stk. Uten unntak var disse mye billigere fra Amazon, Play osv - i forhold til Steam, ikke bare litt billigere - men langt under halv pris - i tillegg får jeg de på dvd - var jeg bare uheldig med disse spillene?

 

Steam har ikke egne priser for nordmenn, det er samme over hele Europa. Steam som butikk er også konkurranseutsatt av en drøss med andre nettsjapper som selger spill som kan aktiveres og legges til Steam-kontoen. Jeg tar alltid en rundt og ser om jeg finner det billigere andre steder. Savner egentlig noe sånt som dette hos Sony og MS.

Lenke til kommentar

 

Steam har ikke egne priser for nordmenn, det er samme over hele Europa. Steam som butikk er også konkurranseutsatt av en drøss med andre nettsjapper som selger spill som kan aktiveres og legges til Steam-kontoen. Jeg tar alltid en rundt og ser om jeg finner det billigere andre steder. Savner egentlig noe sånt som dette hos Sony og MS.

 

Bra info - jeg visste ikke at det fantes konkurrenter til Steam - annet enn butikker. Får sette meg litt inn i dette skjønner jeg :)

Lenke til kommentar

Spill som jeg bestiller er... Forza 5. Bf4, destiny og Det herlige titan spillet :dribble:

Fyflate verd prisen på en xone alene

Du kjøper vel Halo 5 oxo vel :green: :green: :green: :green:

Ja.

 

Veldig irriterende med tanke på at jeg håpet at ingen ville være interessert i å kjøpe den, de ville heller ha PS4, og det ville da bli lettere for meg å få tak i en.

Skal ha begge, :dribble: :dribble: :dribble: men jeg kjøper ikke Xbox one før ms har fått ut Halo 5 :green: :green: :green:
Lenke til kommentar

eX7F7kS.jpg

 

Yay, trollepost fra folk på Neogaf...

 

Så jeg skal liksom tro at MS support sa til han at han burde kjøpe PS4 og at han ikke bra nok for dem?

 

Hvaforno er dette for tull?

 

Kanskje du skal slutte ta alt fanboysene på det forumet finner på for fakta.

 

Forumet er jo uleselig pga all trollingen som foregår nå.

Endret av Knuttsen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bra info - jeg visste ikke at det fantes konkurrenter til Steam - annet enn butikker. Får sette meg litt inn i dette skjønner jeg :)

 

Aye, er lurt. Steam har masse gode tilbud, men fullpris (50 euro) føles litt høy. Jeg pleier å kikke på GreenManGaming, Gamersgate og Gamesplanet også.

Lenke til kommentar

Yay, trollepost fra folk på Neogaf...

 

Så jeg skal liksom tro at MS support sa til han at han burde kjøpe PS4 og at han ikke bra nok for dem?

 

Hvaforno er dette for tull?

 

Kanskje du skal slutte ta alt fanboysene på det forumet finner på for fakta.

 

Forumet er jo uleselig pga all trollingen som foregår nå.

 

Det er da ikke trolling å opplyse om et helt reelt problem? Det berører oss kanskje ikke her i landet, men det er jo folk som ville importert til land som ikke er på lista til Microsoft, og det er jo viktig å få høre fra MS hvordan de vil håndtere dette. Personlig kjenner jeg Xbox 360-eiende medisinstudenter i Polen som nå garantert vil stå over Xbox One.

 

Ellers er det alltid på sin plass å påpeke hvor teite digitale landegrenser er.

Endret av Okapi
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Til dere som skryter så voldsomt av Cloud Computing til Xone:

 

http://www.polygon.c...ng-calculations

 

Skjønner ikke de konstante kommentarene mot Microsoft og at PS4 er så mye bedre på alle vis, la folk like den konsollen dem vil. Er jo enkelt å greit. Når det kommer til spill tror eg selv det kommer til å bli minimale forskjeller. Men det vil tiden vise, eg kjøper Xbox fordi eg liker den best uansett om PS4 er 2 ganger så bra.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Skjønner ikke de konstante kommentarene mot Microsoft og at PS4 er så mye bedre på alle vis, la folk like den konsollen dem vil. Er jo enkelt å greit. Når det kommer til spill tror eg selv det kommer til å bli minimale forskjeller. Men det vil tiden vise, eg kjøper Xbox fordi eg liker den best uansett om PS4 er 2 ganger så bra.

 

Poenget er at så mange har skrytt cloud computing opp i skyen(e) som om det var en fantastisk, eksklusiv funksjon. Er bare for å demonstrere at det behøver det nødvendigvis ikke å være :)

Lenke til kommentar

Poenget er at så mange har skrytt cloud computing opp i skyen(e) som om det var en fantastisk, eksklusiv funksjon. Er bare for å demonstrere at det behøver det nødvendigvis ikke å være :)

 

Men regner med at du ikke hadde lagt ut den linken om du hadde vært en Xbox spiller? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...