Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Hahaha. O.M.G.

 

Soz men du skulle ha lest alle varslene jeg får fra "disse" :closedeyes: ikke mange punktum feil før power hungry vekter gutta strickes her.

 

Elder scrolls online er et spill jeg blir sittende med lenge :love: mest happy nyheten på e3

 

Har ingen tro på cloud prossesering på spill :ph34r: ms bull

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Soz men du skulle ha lest alle varslene jeg får fra "disse" :closedeyes: ikke mange punktum feil før power hungry vekter gutta strickes her.

 

Elder scrolls online er et spill jeg blir sittende med lenge :love: mest happy nyheten på e3

Det var vel ikke en "Nyhet" på E3 da denne er blitt vist en god del ganger før, men ja. Elder Scrolls Online kan være noe.

Lenke til kommentar

Det var vel først på E3 at det ble annonsert for konsoller, fra før visste vi bare at det kom til pc(hvis jeg ikke husker feil).

Om det er det han hintet etter er det en nyhet, selv om det var ganske åpenbart at det kom til å hende.

Blizzards neste MMO(Titan) blir sikkert også satt på konsoller.

Lenke til kommentar

"Once you've delivered enough blows on your hapless barbarian enemies, a prompt appears for you to press a specific button to unleash a killing animation. You don't actually have to press the right button though, as mashing anything still seems to do the job of spilling Germanic blood."

 

Ryse: QTE on-rails, med støttehjul

Lenke til kommentar

4000 er billig har 2 stk forhånds bestilt ... mere rom for flere spill hadde tenkt 4-5 spill dag 1

 

"Once you've delivered enough blows on your hapless barbarian enemies, a prompt appears for you to press a specific button to unleash a killing animation. You don't actually have to press the right button though, as mashing anything still seems to do the job of spilling Germanic blood."

 

Ryse: QTE on-rails, med støttehjul

 

Shenmue gjorde qte gøy på dreamcast qte arcaden var the bomb .. har xbox kontroll knappene i blinde bommer skjelden :rofl: savner boom boom rocket ... sob

Endret av samco
Lenke til kommentar

Største plusset med ms drm er at utviklere kan foretrekke xone mot ps4 (om ryktene ikke stemmer) med brukt spill som de faktisk kan tjene penger på mot game og gamestop som kun selv tjener penger på salg av brukt spill.

 

Ikke om ti personer kan dele samme spill på Xbone.

 

Men, jeg tror ikke utviklere vil foretrekke den ene eller en andre uansett, det vil de tape mye penger på.

Lenke til kommentar

Ikke om ti personer kan dele samme spill på Xbone.

 

Men, jeg tror ikke utviklere vil foretrekke den ene eller en andre uansett, det vil de tape mye penger på.

 

Fatter ikke helt systemet til ms enda, del 2 ganger spillet er ubrukelig. Men motsigelsen er ja til brukt spill salg hvordan kan man vite hvor mnge ganger spiller er brukt da :dremel: ?

 

Ja ja gamestop stol på meg dette spillet er kun spilt av meg :innocent:

Endret av samco
Lenke til kommentar

Xbox One vil kun funke i disse landene ved launch:

 

Australia

Austria

Belgium

Brazil

Canada

Denmark

Finland

France

Germany

Ireland

Italy

Mexico

Netherlands

New Zealand

Norway

Russia

Spain

Sweden

Switzerland

United Kingdom

United States

 

Xbox One games are for activation and distribution only in specified geographic regions. See game package and/or retailer product information, for each game’s specific geographic regions.

 

Z0UBmHr.png?1

 

Asia: Asia :

Asian gamers will have to wait a year longer than their American counterparts to get their hands on Microsoft’s Xbox One, which will only be available in the region in late 2014, a year after its U.S. launch this November.

Lenke til kommentar

"Funksjoner og krav er under utvikling og kan endres før utgivelsen. Tilgjengelige funksjoner og innhold kan variere etter land. Bredbåndstilkobling til Internett (avgift for denne tjenesten kommer i tillegg) og avansert TV-maskinvare er påkrevd."

 

"Avansert TV-maskinvare"...

Endret av formkake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...