Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

One s har vel 2tb disk også. Noe jeg vil tro noen er interessert i. Men skulle ønsket de kunne satt inn ssd. Slik jeg ser det er xbox one elite den xbox one modellen som passer meg best. Med sin ihvertfall litt raske hybrid disk.

 

Jeg må bare si en ting, og jeg beklager om jeg tråkker noen på tærne. 4k disk er kjempeviktig og det er masse inlegg og artikler om temaet. Men opptil 30sec loading screens er det ingen som bryr seg om. Hadde jeg fått bestemt hadde det ikke vert optisk drev en gang. Tenk om den hadde bare en middels god ssd i stedet.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Er vel OS i konsollene som ikke støtter TRIM. SSD'er blir alt for fort trege/utslitt da.

 

One S kommer visst kun i "Limited edition" med 2TB disk, og den er vel mer eller mindre utsolgt (Mener det kommer en 2TB Gears of War edition også). Ellers er det 500GB og 1TB som gjelder. Det er ikke noe i veien for å bruke en USB3.0 ekstern disk med SSD (bortsett fra manglende TRIM da).

 

Når det gjelder 4K BluRay drev, så er det klart at det er veldig mange som overhodet ikke har bruk for det. Men som vaktmester Trond Viggo Torgersen sa: "Det ska da ikke gå ut over meg?!". :p

Lenke til kommentar

Har noen problem med at ett få antall spill ikke kjører som normalt. Just cause 3 sliter såpass at jeg ikke gidder å spille. Også har jeg problemer med hakkete lyd på UFC. Samme gjelder GrID 2 (men der trenger jeg bare en restart så er det greit). Noen som har noen ide?

Så vidt meg bekjent så har vel Just cause 3 blitt patchet til det værre på xbox one. Med dårlig fps fra ene enden til den andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...