Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Trenger tips til gode headset til XB1. Har hatt Turtle Beach Z70 og vært svært fornøyd, men disse er desverre ødelagt (brukket det ene festet). 

 

Tenker at trådløst er et pluss, men ikke must. Videre at det er et ufravikelig krav med "fabric"-belegg og ikke noe "leather"-greier på selve headsettet.

 

Makspris rundt 1500 spenn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger tips til gode headset til XB1. Har hatt Turtle Beach Z70 og vært svært fornøyd, men disse er desverre ødelagt (brukket det ene festet). 

 

Tenker at trådløst er et pluss, men ikke must. Videre at det er et ufravikelig krav med "fabric"-belegg og ikke noe "leather"-greier på selve headsettet.

 

Makspris rundt 1500 spenn.

Jeg er fornøyd med dette i alle fall: HyperX Cloud til 579 + frakt. Ellers har de HyperX Cloud II til 890 + frakt. Det eneste som kan trekke ned for noen er at du ikke hører deg selv (såkalt voice feedback), men jeg bryr meg ikke noe om det lengre. Og selv om det er bilde av skinn-puter så følger det med slike stoff-puter som du kan sette på i stedet. :)

 

Fikk mitt HyperX Cloud til 350.- for snart 2 år siden på Black Friday da. 

Lenke til kommentar

Vurderer å oppgradere til S. Noen som har testet? Jeg lurer litt spesifikt på spesielt for bakoverkompatible spill. X360 spill er jo sjeldent native 1080p? Så om de er f.eks. 800p, og så skaleres opp i XONE til 1080p, og deretter videre til 4K i TV'en. Om ikke det blir bedre med direkte fra 800p til 4K i XONE S? Anyone?

Lenke til kommentar

Vurderer å oppgradere til S. Noen som har testet? Jeg lurer litt spesifikt på spesielt for bakoverkompatible spill. X360 spill er jo sjeldent native 1080p? Så om de er f.eks. 800p, og så skaleres opp i XONE til 1080p, og deretter videre til 4K i TV'en. Om ikke det blir bedre med direkte fra 800p til 4K i XONE S? Anyone?

Dette er viktig å vite om xone s.., Den skalerer spill opp til 4k , men det blir nesten litt som sjermet skulle være litt blurrete. Men om du har HDR på tvn din atpå til, så ser rett og slett alle spill fantastisk ut. Har lagdt ved noen bilder lengre bak i forumet ved lanseringen , som du kan sjekke ut. spilte ssx i går , å det ser så bra ut som det noen gang kan bli, lyse å klår snø kontraster, samtidig , mer skygge legging kommer fram og sol glimt :) så har du hdr så er d verdt å kjøre på :) hvis ikke , ville jeg ha venta til scorpio neste år :)

Lenke til kommentar

 

Vurderer å oppgradere til S. Noen som har testet? Jeg lurer litt spesifikt på spesielt for bakoverkompatible spill. X360 spill er jo sjeldent native 1080p? Så om de er f.eks. 800p, og så skaleres opp i XONE til 1080p, og deretter videre til 4K i TV'en. Om ikke det blir bedre med direkte fra 800p til 4K i XONE S? Anyone?

Dette er viktig å vite om xone s.., Den skalerer spill opp til 4k , men det blir nesten litt som sjermet skulle være litt blurrete. Men om du har HDR på tvn din atpå til, så ser rett og slett alle spill fantastisk ut. Har lagdt ved noen bilder lengre bak i forumet ved lanseringen , som du kan sjekke ut. spilte ssx i går , å det ser så bra ut som det noen gang kan bli, lyse å klår snø kontraster, samtidig , mer skygge legging kommer fram og sol glimt :) så har du hdr så er d verdt å kjøre på :) hvis ikke , ville jeg ha venta til scorpio neste år :)

 

 

Takk, mulig jeg tester da. :)

 

Som sagt har jeg ikke helt trua på å oppskalere i 2 omganger..

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

 

Trenger tips til gode headset til XB1. Har hatt Turtle Beach Z70 og vært svært fornøyd, men disse er desverre ødelagt (brukket det ene festet). 

 

Tenker at trådløst er et pluss, men ikke must. Videre at det er et ufravikelig krav med "fabric"-belegg og ikke noe "leather"-greier på selve headsettet.

 

Makspris rundt 1500 spenn.

Jeg er fornøyd med dette i alle fall: HyperX Cloud til 579 + frakt. Ellers har de HyperX Cloud II til 890 + frakt. Det eneste som kan trekke ned for noen er at du ikke hører deg selv (såkalt voice feedback), men jeg bryr meg ikke noe om det lengre. Og selv om det er bilde av skinn-puter så følger det med slike stoff-puter som du kan sette på i stedet. :)

 

Fikk mitt HyperX Cloud til 350.- for snart 2 år siden på Black Friday da. 

 

 

Ellers kommer vel Astro med ny serie snart som gir trådløs lyd OG tale på Xbox One (noe de ikke har hatt tidligere).

Lenke til kommentar

Noen sier den er bedre andre ikke.

 

Noen som har testet? Er den bedre på f.eks CoD Black Ops 3?

 

Jeg er veldig fornøyd med mitt A50 (er vel denne som kommer i ny versjon som gir trådløs tale på Xbox One). Men spiller mest på PC og der er den superb i mine ører. Men andre mener mikrofonen er dårlig (denne skal være veldig mye bedre forbedret på den nye utgaven som kommer). Min erfaring er at på mitt er det bra.

 

http://blog.astrogaming.com/2016/06/the-new-a50-wireless-headset/

 

Nye skal komme nå i August. Men er jo et kostbart headset.

 

"No chat cables are required on any console." -Sitat fra blogginnlegget. Noe som er en veldig god forbedring av de forrige utgavene av A50.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

 

Noen sier den er bedre andre ikke.

 

Noen som har testet? Er den bedre på f.eks CoD Black Ops 3?

Jeg er veldig fornøyd med mitt A50 (er vel denne som kommer i ny versjon som gir trådløs tale på Xbox One). Men spiller mest på PC og der er den superb i mine ører. Men andre mener mikrofonen er dårlig (denne skal være veldig mye bedre forbedret på den nye utgaven som kommer). Min erfaring er at på mitt er det bra.

 

http://blog.astrogaming.com/2016/06/the-new-a50-wireless-headset/

 

Nye skal komme nå i August. Men er jo et kostbart headset.

 

"No chat cables are required on any console." -Sitat fra blogginnlegget. Noe som er en veldig god forbedring av de forrige utgavene av A50.

Ja A50 headset er best.

Tenkte på Xbox one S vs Xbox one på CoD Black Ops 3

Lenke til kommentar

 

 

Fikk endelig min G6 Oled levert og satt opp...

Det tredje bildet fra post #24375

 

Er det XONE S som lister opp hva TV'en din støtter?

nei bilde lengre opp av witcher, å bilde lenger ned på siden av unravel

 

 

Tror du blander litt. Det var et spørsmål til Samco som postet noen andre bilder i den posten som jeg linket til. :)

Lenke til kommentar

 

Fikk endelig min G6 Oled levert og satt opp...

Tven min har 4k, men får rødt kryss på alt annet enn øverste. Hva er det tven ikke støttet, 10 bit brukes hvor?

 

 

TV'en din må ha HDR støtte. Det kan det være den har, men at støtten ikke er skrudd på på den inngangen XBOX'en din er koplet til på. På min Samsung, så må jeg gå inn i "Advanced" "Picture" menyen eller noe slikt og skru på UHD Color på HDMI inngangen jeg ønsker det på, uten HDMI kabel tilkoplet. Og så restarter TV'en med støtte for HDR på den HDMI inngangen. Kanskje det er noe liknende med din TV?

Lenke til kommentar

Dere er de 3 første Gear of war 123 er som Gear of war collection, sånn som master chief collection, att jeg får alle Gear of  war i en plate.

Nei det har ikke kommet kun Gears Of War Remastered som fås på disk til Xbox One resten er 360 versjonene digitalt eller på 360 disk.

Lenke til kommentar

 

Dere er de 3 første Gear of war 123 er som Gear of war collection, sånn som master chief collection, att jeg får alle Gear of  war i en plate.

Nei det har ikke kommet kun Gears Of War Remastered som fås på disk til Xbox One resten er 360 versjonene digitalt eller på 360 disk.

 

Takk, synd det da. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...