Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Direkte på xbox one i butikken der. Eventuelt om du har ea access som også kan kjøpes på xboxen så får du 10% på fifa 17, samt en god del spill gratis så lenge du har medlemsskapet.

 

OK, da blir å kjøpe det der.

 

Xbox Live: det er noe man må ha dersom man ønsker å spille mot andre over nettet? De fleste har vel dette antar jeg.

EA access: man trenger ikke dette for å spill mot andre over net eller lignende? men får tilgang til en del andre spill, er det slik å forstå?

Lenke til kommentar

Xbox personell har visst sagt at Xbox mest sannsynlig vil satse på oppgraderbare deler til fremtidige Xbox konsoller ifølge gamereactor. Hvis det er tilfelle, blir det jo nesten dumt og ikke velge PC.

Man får jo ikke 144hz gaming på en TV idag...

Er fremdeles dette med pris da. Xbox koster vel 1800

Lenke til kommentar

 

Direkte på xbox one i butikken der. Eventuelt om du har ea access som også kan kjøpes på xboxen så får du 10% på fifa 17, samt en god del spill gratis så lenge du har medlemsskapet.

 

OK, da blir å kjøpe det der.

 

Xbox Live: det er noe man må ha dersom man ønsker å spille mot andre over nettet? De fleste har vel dette antar jeg.

EA access: man trenger ikke dette for å spill mot andre over net eller lignende? men får tilgang til en del andre spill, er det slik å forstå?

 

 

Jupp, pluss XBOX live Gold gir flere "gratis" spill i måneden. "Gratis" med gåseøyne ettersom man jo betaler for abonnementet. Hvilke spill som kommer annonseres vel en måneds tid i forveien. Men man får dem ikke automatisk, du må i kampanjeperioden gå enten her fra nettleseren på en data maskin el. og "kjøpe" spillene du vil ha. (Men når du er logget inn med Microsoft kontoen din så ser de at du skal ha spillet i abonnementet ditt, og kjøpsprisen blir satt til 0,-). Eller så må man starte XBox'en og gjøre noe tilsvarende fra den.

 

Har man ingen spill fra før, så går man veldig fort veldig i pluss med Live Gold. Normal pris på "WARRIORS OROCHI 3 Ultimate" er 599,- Og det er vel tilsvarende et halvt års Live Gold abonnement bare det? Man får altså også 2stk. XBox 360 spill hver måned, som er bakoverkompatible med XBOne slik at de kan spilles på den nye konsollen. Så Live Gold "må" man nesten ha. :)

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

 

Xbox personell har visst sagt at Xbox mest sannsynlig vil satse på oppgraderbare deler til fremtidige Xbox konsoller ifølge gamereactor. Hvis det er tilfelle, blir det jo nesten dumt og ikke velge PC.

Man får jo ikke 144hz gaming på en TV idag...

Er fremdeles dette med pris da. Xbox koster vel 1800
En 3år gammel Xbone ja. Dette er noe de har tenkt å starte med Scorpio, og den vil ikke koste 1800.

Oppgraderingsdelene kommer også til å koste mye, og da blir det fort mye penger. Hvis dette blir en realitet, kommer nok mange til å velge PC istedet.

Lenke til kommentar

Xbox personell har visst sagt at Xbox mest sannsynlig vil satse på oppgraderbare deler til fremtidige Xbox konsoller ifølge gamereactor. Hvis det er tilfelle, blir det jo nesten dumt og ikke velge PC.

Man får jo ikke 144hz gaming på en TV idag...

 

Microsoft tror at Xbox One blir den siste konsoll generasjonen ja. Og dem kan ha rett om alt går bra med Scorpio og Sony sin PS4K/NEO. Forskjellen vil fortsatt være pris ifra konsoll til PC. Bare OS til å drive en PC koster 1200kr liksom. Og så er det jo dem som bare foretrekker konsoll økosystemet og alt det medfører og ikke medfører.

Lenke til kommentar

 

Direkte på xbox one i butikken der. Eventuelt om du har ea access som også kan kjøpes på xboxen så får du 10% på fifa 17, samt en god del spill gratis så lenge du har medlemsskapet.

 

OK, da blir å kjøpe det der.

 

Xbox Live: det er noe man må ha dersom man ønsker å spille mot andre over nettet? De fleste har vel dette antar jeg.

EA access: man trenger ikke dette for å spill mot andre over net eller lignende? men får tilgang til en del andre spill, er det slik å forstå?

 

Ja du har helt rett i begge deler der. Anbefaler at du iallfall har xbox live, da Fifa er mye morsommere om du også kan spille mot andre. Spesielt er det morsomt for de som liker det der ultimate team greiene som visstnok har blitt veldig populært.

Selv har jeg Fifa kun for å spille en kamp nå og  da mot venner, så er ikke helt inne i alt der :)

Lenke til kommentar

Titanfall var ganske solid. Ble et mye bedre spill uten grunts. Gadd ikke å spille med Titans heller.

 

Håper ikke du får Titans like frekvent som du gjør på 1ern. Jeg synes de kunne gjort det mer sjeldent. På eneren så fikk jeg det konstant, så håper det ikke er slik nå også.

Lenke til kommentar

 

 

Direkte på xbox one i butikken der. Eventuelt om du har ea access som også kan kjøpes på xboxen så får du 10% på fifa 17, samt en god del spill gratis så lenge du har medlemsskapet.

 

OK, da blir å kjøpe det der.

 

Xbox Live: det er noe man må ha dersom man ønsker å spille mot andre over nettet? De fleste har vel dette antar jeg.

EA access: man trenger ikke dette for å spill mot andre over net eller lignende? men får tilgang til en del andre spill, er det slik å forstå?

 

Ja du har helt rett i begge deler der. Anbefaler at du iallfall har xbox live, da Fifa er mye morsommere om du også kan spille mot andre. Spesielt er det morsomt for de som liker det der ultimate team greiene som visstnok har blitt veldig populært.

Selv har jeg Fifa kun for å spille en kamp nå og  da mot venner, så er ikke helt inne i alt der :)

 

Ea access gir deg 10% på Fifa ja , noe som typisk blir 60-70 kr. pluss at du da får mulighet til å få endel gratis spill , som Nba16 ,Nhl16 , pluss en haug til! for 199 kr synes jeg det er en god deal! :)

Lenke til kommentar

Forbanna så ubrukelig Elkjøp sin nettbutikk er blitt. Jeg bestilte Deus Ex for en måned siden, de har enda ikke sendt det. Å det på tross at de hevder å sende det ut før tiden slik at en har det på release? 

 

Samme skjedde med forrige spill jeg kjøpte (the division) andre som har opplevd dette? 

Lenke til kommentar

Forbanna så ubrukelig Elkjøp sin nettbutikk er blitt. Jeg bestilte Deus Ex for en måned siden, de har enda ikke sendt det. Å det på tross at de hevder å sende det ut før tiden slik at en har det på release? 

 

Samme skjedde med forrige spill jeg kjøpte (the division) andre som har opplevd dette? 

Neste gang kjøper du hos gamezone, det er rask levering fra gamezone. Jeg kjøpte et spill på Elkjøp det tok lang tid før jeg fikk det, det ente med jeg kjøpte spillet på ps3 å lastet det ned der. :)

https://gamezone.no/

Lenke til kommentar

Hva med å bare gå i butikken å kjøpe det på lansering dagen isteden? Problem solved.

 

Evt bare å kjøpe det på xboxen som er luksus for latsabber

 

latsabber?

 

perfekt for gameshare, sparer peng og får spillet på dagen:)

Endret av Tommx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...