Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble litt ironisk når en ser signaturen din... :D

 

Haha. Visste ikke at jeg hadde signatur engang, så takk for påminnelsen. Mange måneder siden jeg skrudde av signaturvisning. Hva så du? Jeg så bare "Til salgs: Se bruktmarked" og skjønner ikke hvordan det gjør det ironisk. Ser ut som jeg har hatt link til annonse der og moderator har fjernet det? Gjør de slikt? Aner ikke jeg, aldri brukt bruktmarkedet her :p

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar

Kjenner noen av de som har laget Earthlock. Ser veldig frem til det. Norsk selskap som har laget jrpg med vestlige elementer.

 

Prøv det og støtt oppom norsk spillindustri!

Backet det på kickstarter og fikk tilgang på beta. Men det fungerte ikke noe bra på PCen min. Får håpe xbox-utgaven er mer polert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Noen som vet hvorfor Forza 6 dukket opp i "klar til å installere"? Har aldri betalt for det, så må vel være noe free to play for noen dager?

 

 

stemmer, står under Gold seksjonen at det er "free to play days"

Lenke til kommentar

Okey, da spørs det nok om jeg gidder, tvn har heller ikke HDR. Størrelsen spiller liten rolle for meg, da konsollen har god nok plass uansett. Tror heller at jeg bare ivesterer i en ny kontroller, har 4 stk, men den ene er noe slitt. Også er det behagelig at den har blåtann, slik at jeg kan koble meg til pcn uten kabel!

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...