Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

 

Hvorfor bry seg mye om Norge når alle kjøper etter merke istedenfor kvalitet? ... Forstår Microsoft godt om de ikke gidder bry seg om å lansere Xbox One S 2.august i Norge.

Og det er en av grunnene til at PS4 er markedsledende.

 

Hadde ikke forandret noe uansett om Microsoft brydde seg mer om Norge. Sony er markedsledene i Norge pga. man må ha PS uavhengig av kvalitet og omdømme. Samme ser man med Apple telefonene. Stikkord: Merke. Hadde folk brydd seg hadde Playstation vært historie etter PS3. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvem bryr seg egentlig om Xbox One S om en allerede har Xbox One? Eneste som er verdt å vente på er Scorpio, som faktisk er en skikkelig oppgradering som bringer nevneverdig ytelsesforbedringer til bordet.

 

Uansett, kommer den ikke til Norge ved release, så kjøper jeg den bare direkte fra Microsoft i Tyskland som jeg gjorde med Xbox One.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Virkelig imponert over Unravel. Bra gameplay og det er helt sykt pent å se på, veldig sjarmerende. Nesten ingen frustrerende øyeblikk. Skjønner ikke helt hvordan den kan ha fått middelmådige omtaler. En puzzleplatformer blir ikke stort bedre enn dette.

 

Unravel fikk meg lyst til å spille flere 2D spill, er Song of the Deep noe å satse på?

Lenke til kommentar

Virkelig imponert over Unravel. Bra gameplay og det er helt sykt pent å se på, veldig sjarmerende. Nesten ingen frustrerende øyeblikk. Skjønner ikke helt hvordan den kan ha fått middelmådige omtaler. En puzzleplatformer blir ikke stort bedre enn dette.

 

Unravel fikk meg lyst til å spille flere 2D spill, er Song of the Deep noe å satse på?

Regner med at du har spilt Ori?

Lenke til kommentar

 

Virkelig imponert over Unravel. Bra gameplay og det er helt sykt pent å se på, veldig sjarmerende. Nesten ingen frustrerende øyeblikk. Skjønner ikke helt hvordan den kan ha fått middelmådige omtaler. En puzzleplatformer blir ikke stort bedre enn dette.

Unravel fikk meg lyst til å spille flere 2D spill, er Song of the Deep noe å satse på?

Regner med at du har spilt Ori?

Jeep. Foretrekker faktisk Unravel før Ori, det er noe med stemningen og fotografien i Unravel så gjør det helt enestående for meg. Gleder meg til å teste Inside da Limbo er en av mine favorittspill.

Leste litt om Song of the Deep og så endel klaget på dårlig kontroll og frustrerende øyeblikk, så da tror jeg venter litt med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...