Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Jeg er ikke enige. Få best mulig konsoller hele tiden. 2års tid for neste konsoll er fint for meg :dribble:

Jeg tror det blir konsollenes selvmord.

For hver forbruker vil ikke kjøpe hver utgave slik som det "nesten" er tilfelle nå.

De aller fleste som hadde PS2, kjøpte PS3, og senere PS4.

Hvis utviklerne bruker mye penger på å utvikle og produsere nye utgaver, og salget for hver utgave blir langt under halve av hva vi har idag, går ikke konsollmarkedet rundt, og konsoll opphører på et tidspunkt.

 

Vi har jo lest mange ganger om konsoller som selges med underskudd, og knapt går i pluss i siste del av sin syklus. Skal dette kuttes ned til 2-årsperioder får vi enten meget dyre priser, eller undergangen av konsollen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

10år er alt for lenge mellom konsollene. 4-6 år er innafor etter min mening. Konsollene er såpass billige og det skjer så mye i utviklingen at 10 år blir alt for lang tid..

Det er ikke så veldig mye som har skjedd de siste 15 årene slik jeg ser det.

 

Jeg synes spillutviklingen stagnerer. Det var stor utvikling fra 1990-2000, det var mindre utvikling fra 2000-2010 og etter 2010 har det vel nesten ikke vert utvikling.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

10 år?? Hadde det vært standard så hadde jeg bare fått oppleve 5 konsollgenerasjoner til hvis jeg faktisk oppnår gjennomsnittlig levealder.. Nei takk. Jeg synes 4-5 år er helt perfekt for konsoll så lenge hardwaren ikke er totalt søppel "out the gate".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

10 år?? Hadde det vært standard så hadde jeg bare fått oppleve 5 konsollgenerasjoner til hvis jeg faktisk oppnår gjennomsnittlig levealder.. Nei takk. Jeg synes 4-5 år er helt perfekt for konsoll så lenge hardwaren ikke er totalt søppel "out the gate".

Du får ikke bedre grafikk eller bedre spill av et høyere antall generasjoner i løpet av 50 år.

Lenke til kommentar

5 år hadde vært helt perfekt for min del. 4 eller 6 år er akseptabelt. 3 år er for lite, og 7 for mye.

 

Jeg er veldig spent på hvor hyppig oppgraderingene kommer til å komme etter Scorpio og Neo...

Dette er mer i min gate i hvertfall :) 10 år er hinsidig lenge syns jeg! Endret av Mala
Lenke til kommentar

10 år blir lenge idag,det funket når vi gikk over til xbox 360 grafikk og HD,men ser ikke at dagens konsoller kan gjenta det..Det er ikke sikkert at denne oppgraderingen av konsoller blir en ny standard heller,akkurat denne generasjonen har svak maskinvare og faktisk virker dårlig gjennomtenkt og forhastet,derfor ser de behovet for oppgradering som takler dagens hjemmeunderholdning som feks 4K og VR..5-6 års syklus synes jeg er bra for helt ny konsoll,det er vel en livstid konsoller har brukt å ligge på :)

Lenke til kommentar

4K gaming på konsoll er nok ikke stuerent før om en håndfull år. Jeg syns heller at konsollene bør i første omgang levere i 1080p og 60fps som ett krav.

 

Men vi får nå se hva MS greier å hoste opp under E3, kan være vi blir veldig overrasket :)

Lenke til kommentar

 

Hva med oss som ikke vil ha 4k og vr? Man ser jo tross alt ikke forskjell. Ikke som jeg ser ihvertfall.

 

Husker dere den blinde testen på tek.no?

http://www.tek.no/artikler/herregud-det-er-jo-helt-likt/217854

har du enda ikke fått med deg at du kan holde deg til Xbox One?

alle spill framover vil støtte begge maskinene.

De påstår det ja. Kjenner jeg kapitalisme og markedsføring rett så er det slutt for xbox one om noen år. Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

 

 

Hva med oss som ikke vil ha 4k og vr? Man ser jo tross alt ikke forskjell. Ikke som jeg ser ihvertfall.

 

Husker dere den blinde testen på tek.no?

http://www.tek.no/artikler/herregud-det-er-jo-helt-likt/217854

har du enda ikke fått med deg at du kan holde deg til Xbox One?

alle spill framover vil støtte begge maskinene.

De påstår det ja. Kjenner jeg kapitalisme og markedsføring rett så er det slutt for xbox one om noen år.

 

Enig. Vi kan snakkes om et par år NIrD, så skal du noe se flere titler som har "Play on XboxScorpion for the full experience". Og sakte men sikkert fases flere og flere funksjoner ut.

Noen som husker at 2015 sitt CoD ikke hadde campaign på 360-utgaven?

Endret av Tor Rasmussen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

 

 

Hva med oss som ikke vil ha 4k og vr? Man ser jo tross alt ikke forskjell. Ikke som jeg ser ihvertfall.

 

Husker dere den blinde testen på tek.no?

http://www.tek.no/artikler/herregud-det-er-jo-helt-likt/217854

har du enda ikke fått med deg at du kan holde deg til Xbox One?

alle spill framover vil støtte begge maskinene.

De påstår det ja. Kjenner jeg kapitalisme og markedsføring rett så er det slutt for xbox one om noen år.

 

Enig. Vi kan snakkes om et par år NIrD, så skal du noe se flere titler som har "Play on XboxScorpion for the full experience". Og sakte men sikkert fases flere og flere funksjoner ut.

Noen som husker at 2015 sitt CoD ikke hadde campaign på 360-utgaven?

 

 

 

Da har Xbox One vært ute i 7+ år. det er heller ikke bra nok?

Lenke til kommentar

4K gaming på konsoll er nok ikke stuerent før om en håndfull år. Jeg syns heller at konsollene bør i første omgang levere i 1080p og 60fps som ett krav.

Med 4K så menes det film og tv,men du vil kunne spille I 1080p 60fps..så forventes det virkelig at vi som allerede har kjøpt konsoll skal sitte å være fornøyd med vår utdaterte ps4/xbone :/
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...