Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

 

 

Xbox rewards er nå tilgjengelig i Norge. (Har ikke sett Norge på listen tidligere)

http://rewards.xbox.com/

 

 

Hva er opplegget der da? Virker som man bare skal fristes til å kjøpe masse spill for å oppnå credits. Hva kan disse brukes til, tro?

 

det sto der, poengene vil bli omgjort til norske kroner og vil bli overført til microsoft kontoen din. Må sikkert ha 100.000 poeng for å få hundre kroner eller noe, det var kanskje litt vel optimistisk også. Men man kan ikke klage på det som er gratis

 

 

Ah, så det ikke jeg :) Jaja, kanskje det samler seg opp litt med tid og stunder!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ikke helt poenget med å punge ut så mye for en kontroller med mindre du spiller for innenfor comp/turneringer etc. Du blir ikke særlig bedre uansett, den beste fordelen er deg selv og der den store forandringen ligger.

 

Den kontrollen lukter vel også en temmelig grei pris nedgang på Blackfriday blant annet for å ikke nevne at den prisen bare kommer til å synke til den når bunnen som er ca 800kr

 

Men er det flere som har kjøpt Halo fra komplett? Rundt da det var på tilbud i sommer? Hva er deres erfaring rundt å kjøpe spill å få de på lanseringsdagen? Jeg vurderer faktisk heller å laste det ned på Xbox fra USA. Tror de kan spille noen dager før? Om jeg ikke tar feil. Betaler den lille 100 lappen ekstra jeg sparte hvertfall om komplett er generelt dårlig på å levere i tide.

Lenke til kommentar

Ser ikke helt poenget med å punge ut så mye for en kontroller med mindre du spiller for innenfor comp/turneringer etc. Du blir ikke særlig bedre uansett, den beste fordelen er deg selv og der den store forandringen ligger.

 

Den kontrollen lukter vel også en temmelig grei pris nedgang på Blackfriday blant annet for å ikke nevne at den prisen bare kommer til å synke til den når bunnen som er ca 800kr

 

Men er det flere som har kjøpt Halo fra komplett? Rundt da det var på tilbud i sommer? Hva er deres erfaring rundt å kjøpe spill å få de på lanseringsdagen? Jeg vurderer faktisk heller å laste det ned på Xbox fra USA. Tror de kan spille noen dager før? Om jeg ikke tar feil. Betaler den lille 100 lappen ekstra jeg sparte hvertfall om komplett er generelt dårlig på å levere i tide.

Jeg trengte en ekstra kontroller og ventet bevisst på denne. Og la inn forhåndsbestilling da den lå ute til kr. 899,- hos komplett. Syns ikke det var en upris mtp. Hva en vanlig kontroller koster. Nå velger jeg ikke denne fordi jeg tror den gjør meg noe bedre i spill, men fordi jeg liker å kunne endre spakene (har brukt kontrolfreek til nå) samt at bedre materiale frister. Og det er utelukkende komfortgrunner til at jeg kjøper det.

 

Men tror ikke jeg hadde betalt 1299,- for den nei....

 

Men kan jo sammenliknes med f.eks. Spilltastatur. Får jo fint tastatur til noen hundrelapper, men noen velger å kjøpe for et par tusen. Gjør det deg bedre i spill? Neppe. Men viser at markedet er der.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte den også til 899. Jeg bruker knappen til venstre stikke, en knapp jeg ikke liker noe særlig, og da skal det bli digg å legge den til en av de på baksiden. Har også irritert meg over at de analogene stikkene er korte, så det blir fint å kunne gjøre de litt lenger.

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar

Hadde en del problemer før jeg fikk uppdaten i dag, som at jeg ikke blei innlogga når jeg slo på boxen og at jeg blei kasta tilbake til front menyen når jeg skulle inn på spill menyen. Nå er det fint lite problemer på min XBone, bortsett fra at noe tekst er %"&(¤, men det er ikke noe å si på en beta. Menyene er lynkjappe i forhold til før og jeg er meget fornøyd.

Lenke til kommentar

Jeg tror Xboxen min døde. Tv-en begynte å blinke og tak lampa. Så daua Xboxen. Prøvd å tatt den inn og ut av stikkkontakta men intet liv å få.

Taklampa begynte også å blinke og tv-en for et sekund. Men så var det bare Xbox som slo seg av..

På tide å ringe ghostsbusters? For sikringa har ikke gått eller er av.

 

Noen med samme erfaring?

Lenke til kommentar

Jeg vet faktisk ikke hva PSU er. Om det ikke er strømkablen du mener? Jeg har uansett forsikring på den i 2 år. Men den ble jo kjøpt for 1 år og 4mnd siden. Så kanskje like greit å få byttet den. Men uansett merkelig at det skjer.

 

Nå har jeg solgt kinecten som fulgte med, men burde vel være uproblematisk å få byttet den til en av de uten?

Endret av Kamaaz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Vet ikke hvordan det er i disse dager, men under RROD tiden til 360 kom de på døren (om man bodde sentralt og var hjemme) plukket med seg xboxen og sendte den eller en annen tilbake gratis. Var man ikke hjemme fikk man både eske og pakkelapper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...