Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Nevermind, problemet ble løst med at jeg koblet PSU fra hverandre og ventet 15sekunder. Er noe inni PSU som ble aktivert for at selve Xboxen ikke skal bli ødelagt/ryke.. Så det var godt å høre, slapp jeg å stikke bort på Elkjøp.

 

Godt det ordnet seg! 

Vet ikke hvordan det er i disse dager, men under RROD tiden til 360 kom de på døren (om man bodde sentralt og var hjemme) plukket med seg xboxen og sendte den eller en annen tilbake gratis. Var man ikke hjemme fikk man både eske og pakkelapper.

Min første 360 (kjøpt ved launch) fikk RROD. Da så bodde jeg litt øde så da fikk jeg eske og pakkelapper i posten som du sier. Surt at det måtte gå så langt, men hadde bare gode erfaringer med kundeservicen. Hadde to 360-er til (blant annet Elite), og familien hadde også to 360er fra første lasset. Alle de andre fungerer den dag i dag. Stort sett barnene i familien som bruker de nå til Toy Story-spill og GTA (under voksent oppsyn :p).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yay! Bekreftet 2. Januar 2016 på leveringen til komplett på xbox one elite controller. Så kan se ut som at de sliter med å levere :-P (håper og tror at det er en typo)

Du verden! Er enig med deg og håper jo at det er en feil i systemet som gjør at datoen er endret så mye.

On the Bright side så står det fortsatt på ordren min at prisen er 899,-

Lenke til kommentar

Snakket med Komplett ang kontrolleren nå. Datoen stemmer og han jeg skrev med i live chat sa at det var mulig det var generelt i Norge og ikke kun dem som var lite prioritert. Så om det stemmer så ser det ut som denne nye XBO Elite konsoll utgaven er eneste måten å skaffe kontrolleren raskt i Norge.

 

Ser Elkjøp ikke har forandret noe på datoen enda..men dem pleier å være litt trege på slikt. Men kan jo også være dem får siden dem er så mye større en Komplett.

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Ser at Microsoftstore.no ikke har noe XBO Elite kontroller heller. Så da spørs det nok om Norge er lite prioritert. Noe som kanskje ikke er så overraskende. Men uansett synd...for den virker helt rå.

Ja. Jeg lurer på om den var på siden for ikke så lenge siden. Så kan jo tyde på at de ikke vet helt selv når den kommer.

Lenke til kommentar

Det er rart, det er jo bare dynamisk oppløsning... 

 

Skal forøvrig bli morsomt å lese SDF sine analyser rundt spillet, sikker noe ala "nei dette var skuffende iforhold til forventningene" "leim campaign" "multiplayer er ikke interessant (fordi man er elendig såklart)"

 

Forøvrig LarZen, det har gått noen dager siden sist sammenligningsvideo i XO vs PS4-tråden, kanskje på tide med et nytt innslag?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er rart, det er jo bare dynamisk oppløsning...

 

Skal forøvrig bli morsomt å lese SDF sine analyser rundt spillet, sikker noe ala "nei dette var skuffende iforhold til forventningene" "leim campaign" "multiplayer er ikke interessant (fordi man er elendig såklart)"

 

Forøvrig LarZen, det har gått noen dager siden sist sammenligningsvideo i XO vs PS4-tråden, kanskje på tide med et nytt innslag?

Du påstod jo at det var 1080p og 60fps, jeg bare rette på deg :) Må tåle det.

 

Nå er jo Halo min primærårsak til å ha One, så klart jeg gleder meg da.

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Forøvrig LarZen, det har gått noen dager siden sist sammenligningsvideo i XO vs PS4-tråden, kanskje på tide med et nytt innslag?

Tar nok ikke så lang tid før et nytt spill kommer som viser at XBO igjen trekker det korteste strået. Neste store AAA spill blir nok Assassin's Creed som kommer ut neste uke.

 

Men det er jo hensikten med den tråden. Å sette konsollene opp mot hverandre. Og hvorfor jeg etter beste evne lar vær å nevne slikt i denne tråden :)

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Det er rart, det er jo bare dynamisk oppløsning...

 

Skal forøvrig bli morsomt å lese SDF sine analyser rundt spillet, sikker noe ala "nei dette var skuffende iforhold til forventningene" "leim campaign" "multiplayer er ikke interessant (fordi man er elendig såklart)"

 

Forøvrig LarZen, det har gått noen dager siden sist sammenligningsvideo i XO vs PS4-tråden, kanskje på tide med et nytt innslag?

Regner med at det har gått deg hus forbi at det har vært en preview hvor de fikk skryt for dynamisk oppløsning og 60fps, siden framerate er såpass vitalt for gameplay.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...