Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Da var Halo 5 forhåndsbestillt, nå gleder jeg meg sykelig mye :)

Var usikker på om jeg skulle forhåndsbestille selv, men når jeg var innom Komplett.no for å bestille ny harddisk til pc-en fant jeg dette på ordrene mine:

vFsUXTK.png

 

Var et tilbud (som jeg tror ble linket til her på forumet) for en stund siden der jeg slo til. Står at jeg bestilte 31.07 i alle fall. Fint at jeg så det før jeg bestilte en annen plass :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det stemmer, husker det tilbudet. Men går konsekvent digitalt denne generasjonen så da ble det den ordinære utgaven for min del. Blir neppe online spilling i Halo denne gangen heller, så da er jeg ikke interessert i å betale for ekstra ditt og datt den veien.

 

Ser jo nå at Tomb Raider kommer snart også..

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

Fysiske disker og offline-mode er så 2005. Dumt hyttenissene ble lyttet til. Tenk hva vi kunne hatt om folk hadde vært litt mer åpne og mindre forutinntatt.

 

Du vet det ikke er noe problem å gå all digital? Det beste er når man kan velge hva faen man vil. Ja til valgmuligheter.

 

Personlig var jeg storsupporter av den originale planen til Microsoft før de snudde 180. Jeg liker både å eie fysiske kopier men også ha det digitalt av praktiske årsaker så DRM løsningen hvor man kunne kjøpe fysiske kopier og automatisk få en digital kopi også var midt i blinken for meg, ja takk begge deler. Nå kjøper jeg fysisk og eneste måten jeg sakte men sikkert får digitale kopier av spill jeg allerede eier er via games with gold.

Lenke til kommentar

Fysiske disker og offline-mode er så 2005. Dumt hyttenissene ble lyttet til. Tenk hva vi kunne hatt om folk hadde vært litt mer åpne og mindre forutinntatt.

 

Stakkars. Fleksibilitet er så 2005. Hadde Microsoft vært det praktselskapet som du utgir de for å være, så hadde du hatt disse "godene" allerede. Det handler ikke om at folk vil spille på hytta, men at man faktisk eier det man betaler for. 

 

Om du vil kjøpe digitalt, så kjøp digitalt. Du må samtidig leve med at Microsoft kan stenge tjenesten når de selv måtte ønske, og du vil ha null mulighet til å bytte/selge/gi bort det du laster ned. 

Endret av Windoge
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har vokst fra den tankegangen, den litt teite tankegangen om at man må eie noe, for å sette pris på det. Jeg betaler for opplevelsen, og om Microsoft stenger alt om 10 år så er det ikke verdens undergang... Spillene har utspilt sin rolle for meg uansett. 

 

Jeg kjøper bare digitalt.

Endret av Colin.
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Halo 5: Mission 1-3 gameplay. Er spoilere så se på eget ansvar.

 

 

Klippet er ikke i 60fps så det vil se bedre ut når en spiller. Men ikke akkurat blåst av stolen av det som vises. Men da igjen så har jeg aldri vært helt den store Halo fanen. 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Jeg har vokst fra den tankegangen, den litt teite tankegangen om at man må eie noe, for å sette pris på det. Jeg betaler for opplevelsen, og om Microsoft stenger alt om 10 år så er det ikke verdens undergang... Spillene har utspilt sin rolle for meg uansett. 

 

Jeg kjøper bare digitalt.

Kjøper alt digitalt, jeg også.

 

Det hjelper ikke å eie en disk om 10 år hvis man er avhengig av patcher for å få spilt spillet.

Lenke til kommentar

Selv liker jeg å kjøpe fysiske spill. Eier vel rundt 200 digitale spill og det er veldig enkelt og raskt om en har bra nok linje. Men det å få et spill i posten eller gå til en butikk og ta i et fysisk produkt betyr mer for meg en enkelt og raskt. 

 

Ta av plasten og se på designet som har gått ved å lage et bra spill cover er som å slike av sjokoladen før isen. Sette seg ned å lese bakgrunns info og se på bilder og artwork som følger med i collectors editions og special editions er helt topp. 

 

Og det å kunne sette et spill i en hylle blant andre spill og se en samling vokse er som å se på en stor sparegris full av gode minner som du kan til enhver tid oppfriske. 

 

Og ikke minst kunne gjøre hva en vil med spillene. Vet faren min setter stor pris på fysiske spill da han stort sett kan velge å vrake ifra øverste hylle som en unge i en leketøys butikk.

 

Her blir det fysisk til det siste :)

Endret av LarZen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg har vokst fra den tankegangen, den litt teite tankegangen om at man må eie noe, for å sette pris på det. Jeg betaler for opplevelsen, og om Microsoft stenger alt om 10 år så er det ikke verdens undergang... Spillene har utspilt sin rolle for meg uansett. 

 

Jeg kjøper bare digitalt.

Kjøper alt digitalt, jeg også.

 

Det hjelper ikke å eie en disk om 10 år hvis man er avhengig av patcher for å få spilt spillet.

 

 

Du er ikke avhengig av patchene, men som det alltid har vært, så er spillet bedre med disse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...