Gå til innhold

Vinn en herlig spillpakke fra Ubisoft (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Henger meg på her! Nei takk til både konkurransen og Ubisoft!

 

Edit : En av hovedårsakene mine til at jeg ikke liker ubisoft er drm løsningene på noen spill, her har jeg mobilt bredbånd (dessverre) og nettet er langt ifra stabilt.

Drm'en har så langt ødelagt mer for meg enn den har gjort nytte , har 1 spill fra ubisoft som er uspillbart ( Silent Hunter 5 ) .

Endret av Malvado
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Håper så mange som mulig slenger seg på denne hat-bølgen mot Ubisoft (og nekter å svare), slik at jeg bare kan valse ut med hele spillpakka :D

 

Sorry mac, men jeg tenker i akkurat samme baner som deg.

 

Men kjekt med litt vinnersjanse for en gangs skyld =)

Lenke til kommentar

Fra Ubisoft? Ser ikke for meg at en skal være i stand til å starte spillene. De har nok en anti-vinne drm på lik linje som ann san suu kyi satt i husarrest

 

"Surt" å eie 75% av spillene fra før. :wee:

Enig.

 

Når det er på selveste Steam blir man gjerne vant til at ting bare fungerer uten mer kluss.
Haha, den der bør havne i Gullkorn-kategorien. :p

 

Why? Det er jo sant...

Endret av Hårek
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan jo ta deg faen på at alle sutrekoppene som sier de ikke skal delta, har såpass mangel på integritet at de likevel skriver inn svaret og deltar. Håper Gamer slipper navnet til vinneren, og sjekker det opp mot kommentarfeltet :)

Det var litt av ei antaking. So du konkluderar med at absolutt alle som er ueinige med deg manglar integritet? Det er sjølvsagt enklare enn å argumentere sakleg, men eg trur du kraftig undervurderar folk her. Ville du sjølv ha solgt deg for ein marginal sjanse til å vinne ein liten pakke med DRM-infiserte spel frå eit selskap du sterkt mislikte?

 

Kay (som ikkje deltek i denne konkurransa)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nei takk. Håper personen som vinner tar å kaster alle spillene i en søppelkasse og tenner på. Isåfall film det og legg det på Youtube :D

 

Jeg har alle spillene unntatt Rayman og er storfornøyd med alle sammen. Ærlig talt skjønner jeg ikke hvorfor hater Ubisoft så mye.

 

Du kan jo begynne å lese litt innlegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...