Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 10.1


Emils.

Anbefalte innlegg

Da var mitt book cover case i boks.

Virker helt grei til den prisen (101 kr)

Forutenom at ett feste er knekt, som skal holde paden på plass i futuralet.

 

Vet ikke helt om festene i Book Cover gjør jobben om et hjørne er knekt. Det er bare hjørnene som holder Note'n på plass.

 

Men; hjørnet under Samsung-logoen skal være "knekt", ellers får man ikke tak i S-Pen.

 

Åpning til S-Pen: (beklager fokus-miss)

post-271217-0-93582800-1352386153_thumb.jpg

 

S-Pen:

post-271217-0-87707100-1352386170_thumb.jpg

 

Logo-hjørnet:

post-271217-0-14158000-1352386233_thumb.jpg

 

Lav profil:

post-271217-0-73101400-1352386236_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

post-173939-0-04214300-1353010928_thumb.jpg

 

Heisann...Nå er jeg i nettbrettmodus igjen. Holdt i fjor på å kjøpe Sony Tablet,og ett av kjøpsargumentene var den smart-remoten som ble tilbudt,og høyt profilert i markedsføringen.Jeg sitter nemlig med 5 fjernkontroller + et par slike logitech greier som skal erstatte alle de andre,men som selvsagt ikke klarer det.

 

Så var jeg innom en Elkjøp sjappe i dag,hvor personalet hårdnakket påsto at Noten IKKE hadde en smart-remote funksjon. Først etter at vi googlet "ir-port + Galaxy Note. 10.1" så ga de seg.Og dette selv om vi sto og holdt i ett eksemplar! Etter Googlingen var de fornøyd med et nytt salgsargument,men jeg merket stor skepsis til om den remoten i Note.10.1 ville virke. De argumenterte med at Samsung pleide å profilere funksjonalitet høyt, dersom den faktisk virket bra,og lavt om den ikke gjorde det.Og denne var ikke profilert i markedsføring i det hele tatt.

 

Jeg ble så usikker at kjøpet ble utsatt.Så derfor spør jeg dere herrer på diskusjon.no som har brettet tilgjengelig:-

-Virker Smart-remote funksjon i Note 10.1?

-klarer 10.1 å dekode det meste av apparatur,eller har noen maskinpark som ikke støttes?

 

Det er haugen på bildet jeg ønsker å erstatte- :)

 

Supertaknemlig for tilbakemelding!!

Lenke til kommentar

post-173939-0-04214300-1353010928_thumb.jpg

 

Heisann...Nå er jeg i nettbrettmodus igjen. Holdt i fjor på å kjøpe Sony Tablet,og ett av kjøpsargumentene var den smart-remoten som ble tilbudt,og høyt profilert i markedsføringen.Jeg sitter nemlig med 5 fjernkontroller + et par slike logitech greier som skal erstatte alle de andre,men som selvsagt ikke klarer det.

 

Så var jeg innom en Elkjøp sjappe i dag,hvor personalet hårdnakket påsto at Noten IKKE hadde en smart-remote funksjon. Først etter at vi googlet "ir-port + Galaxy Note. 10.1" så ga de seg.Og dette selv om vi sto og holdt i ett eksemplar! Etter Googlingen var de fornøyd med et nytt salgsargument,men jeg merket stor skepsis til om den remoten i Note.10.1 ville virke. De argumenterte med at Samsung pleide å profilere funksjonalitet høyt, dersom den faktisk virket bra,og lavt om den ikke gjorde det.Og denne var ikke profilert i markedsføring i det hele tatt.

 

Jeg ble så usikker at kjøpet ble utsatt.Så derfor spør jeg dere herrer på diskusjon.no som har brettet tilgjengelig:-

-Virker Smart-remote funksjon i Note 10.1?

-klarer 10.1 å dekode det meste av apparatur,eller har noen maskinpark som ikke støttes?

 

Det er haugen på bildet jeg ønsker å erstatte- :)

 

Supertaknemlig for tilbakemelding!!

 

Var i samme situasjon som deg, masse fjernkontrollere

Men Logitech harmony one tar ALT :)

Så vidt testet ut Noten som fjernkontroll, men synes den blir tungvindt iforhold til Harmony One

Lenke til kommentar

Da har jeg mine tvil til at Note sin fjernkontroll programvare vilgjøre jobben bedre.

Hos meg løser nå Harmony One alt :)

Du har garantert rett.

Det var ikke Harmony one jeg hadde,men Harmony 600, som nok er en enklere modell.

 

Men nå har jeg Note 10.1 og skjønner jeg må bruke litt tid til å sette dette opp. Foreløpig har jeg funnet av-på knapp på tv og forsterker. Må nok jobbe litt her,men får vente til Tuborgen slutter å virke- :)

 

Hva er navnet på Canal Digitals siste tuner,mon...?

Endret av dejavu57
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...