Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 10.1


Emils.

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt min til å skrive absolutt alt dette semesteret (vi snakker sikkert oppimot 1000 sider). Studerer industriell matematikk. Kommer aldri til å gå tilbake til papir.

Bruker https://play.google....urenotes&hl=en. Arkene der er i vanlig A4-størrelse, og jeg skriver ikke noe større på de enn jeg ville gjort for hånd. Det eneste som kanskje er uvant er at du ikke ser hele arket om gangen (kanskje litt under halvparten), men det går helt fint. Det krever at man bruker litt tid på å sette innstillingene slik at det passer for deg.

Å rette opp i skrivefeil og slikt går som en lek, langt enklere enn med viskelær. Man kan også copy/cut/paste, som kan spare deg for en del jobb.

Eksempel på en forelesning med en del figurer:

Lecture 10.18.pdf

Beklager dårlig håndskrift (det er ikke noten sin feil :p)

edit: Angående oppløsningen så ser jeg ikke på den som noe problem. Selvfølgelig hadde kjekt med høyere oppløsning, men det er alltid slik at det vil være noe "bedre" på horisonten.

edit2: Om det ikke kom klart frem så bør man skrive med noten i "liggende" posisjon. Dersom den står på høykant blir det veldig smått. Det er derfor man ikke ser hele siden om gangen.

 

Takk for svar! Det her virker jo veldig bra :)

 

Ser at sim nr. 2 koster 100 kr i etableringsavgift + 20 kr i måneden hos onecall. Ikke allverden det, så blir nok 3g på meg hvis jeg ender opp med et kjøp. Men hvordan er dataforbruk på nettbrett ift telefon? Er forbruket mye høyere på et nettbrett?

 

-Everlate

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Takk for svar! Det her virker jo veldig bra :)

 

Ser at sim nr. 2 koster 100 kr i etableringsavgift + 20 kr i måneden hos onecall. Ikke allverden det, så blir nok 3g på meg hvis jeg ender opp med et kjøp. Men hvordan er dataforbruk på nettbrett ift telefon? Er forbruket mye høyere på et nettbrett?

 

-Everlate

Jeg har fri data fra Talkmore,og klarer ikke bruke opp 5 gb i mnd. Også tvillingsim, slik det samme skjer på telefon og nettbrett.

Lenke til kommentar

Jeg har også 1 GB inkludert og det holder i hauger til både mobil og tabben. Har jo trådløst nett både hjemme og på skolen, men bruker mobilnettet stadig andre plasser også, som på cafe (der de ikke har nett eller jeg er for lat til å spørre om passord), bussen og toget. Og mobilen er i tillegg på mobilnettet nesten konstant...

Lenke til kommentar

Fra Kies får jeg bare beskjed om at den ikke støtter enheten, så da får jeg bare vente med oppdateringen :p

KIES er en utfordring. Jeg har av og til erfart tilsvarende med GT-I9100 (Galaxy SII) og GT-N8000 (Note 10.1). Noen ganger holder det å stoppe og restarte KIES. Noen ganger må USB-kabel kobles fra og til igjen. Noen ganger har jeg bootet PC'en. Et par ganger har jeg re-installert KIES. Stort sett blir utstyret gjenkjent, av og blir det ikke. Sjekk om du har siste utgave, for tiden er det v2.5.0.12104_15.

 

post-271217-0-61356400-1354048054_thumb.png

 

Ikke fått noen oppdatering på min 3G version

Kommer etterhvert, alle blir ikke enablet for FOTA samtidig. Alternativt, sjekk selv i Innstillinger | Om enheten | Programvareoppdatering. Eller prøv via PC med USB og KIES.

Endret av L_Skywalker
Lenke til kommentar

Fikk oppdateringen via KIES nå jeg.

Driver i nåværende stund å oppdaterter.

Spent på forbedringene :D

 

Sjekka igjen, utolmodige her no...

 

Når ein kopla Note 10.1 til kies, sjekka programme automastisk om det er firmware oppdatering tilgjengelig då ?

 

He du 3g versjon eller Wifi ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...