Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 10.1


Emils.

Anbefalte innlegg

Ser at det ikke har kommet noen tråd av de fjølene som ble presentert i Februar.

 

Har fått øynene opp for tablets den siste tiden, men har ingen selv. iPad orker jeg ikke å begynne på ettersom det er etter min mening for "lite" i den pakken. Derimot er Android flinke på å gi mer for pengene. Han på Tv2 hjelper deg sa at Galaxy Note 10.1 var et brett som det absolutt var verdt å vente på.

 

Er det noen som sitter på noe informasjon om dette brettet som de ønsker å dele?

(Har selvfølgelige googlet den, men er interessert i høre deres meninger)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Da er det på tide med en oppdatering her folkens!!!

 

http://www.youtube.com/watch?v=qbgBxr4H59A

 

note-10secps-final.jpg

 

Samsung: Galaxy Note 10.1 available globally this month

 

Her er den

 

Samsung's Galaxy Note 10.1 coming worldwide this month, UI shown off on YouTube

 

Skjermbildet på Galaxy Note 10.1 kan splittes i to deler, og gir helt nye bruksmuligheter», melder Samsung i pressemeldingen. Lanseringen er satt til uke 34 (fra 20. august), og veiledende utsalgspris er 5500 kroner.
Endret av TuRb0
Lenke til kommentar

Har demo enhet tilgjengelig uten å si noe mer om dette.

TW og layout ut av esken er helt SGS3. Eller ufattelig rask og responsiv. Plages heller ikke av den kjedelige skjerm oppløsningen på 1280x800. Fine farger og 720p ser fantastisk ut. Pennen er utrolig god å bruke og skjermdelingen fungerer supert!

 

Denne er garantert verdt å vente på. Startpris på kjipeste versjon blir vel rundt 5000,-.

 

Har noen noe spørsmål skal jeg sjekke enheten jeg har ;)

Lenke til kommentar

Lurer på hvordan notes appen fungerer med s-pennen. Er den så god å skrive på at den kan erstatte vanlig notatblokk? Tenker å bruke den blant annet til studier og hadde vært genialt å kunne notere rett på denne.

Svaret er tja. Jeg ville helt klart brukt tastatur til å skrive notater (på skjerm eller et tilbehør ved mye bruk). Men Noten gir mulighet til å skrive inn formler (den dedikerte formelfunksjon er helt konge), forklarende tegninger osv. Dette er helt klart en stor fordel!

 

På en annen side kan jeg se for meg at man etterhvert blir bedre vant med skrivingen, men der er ikke jeg helt enda. Til studier ser jeg absolutt potensialet, ingen andre kommer inærheten her!

Lenke til kommentar

Har demo enhet tilgjengelig uten å si noe mer om dette.

TW og layout ut av esken er helt SGS3. Eller ufattelig rask og responsiv. Plages heller ikke av den kjedelige skjerm oppløsningen på 1280x800. Fine farger og 720p ser fantastisk ut. Pennen er utrolig god å bruke og skjermdelingen fungerer supert!

 

Denne er garantert verdt å vente på. Startpris på kjipeste versjon blir vel rundt 5000,-.

 

Har noen noe spørsmål skal jeg sjekke enheten jeg har ;)

 

MPX skal ha 4900 for 16GB/3G. Lurer på å bestille nå, eller om den er 500-1000 billigere i slutten av september

Lenke til kommentar

Den kosta 5495 på komplett med en gang, for så å synke kjapt ned til 4995,-. Har uansett bestilt, har venta sia februar på denne.

Lot du merke til at på spec infoen så stod det 1GB ram? Skal være 2GB vel?

Isåfall bare feil opplysninger, den har 2GB ram og det er ingen variasjoner.
Lenke til kommentar

Lurer på hvordan notes appen fungerer med s-pennen. Er den så god å skrive på at den kan erstatte vanlig notatblokk? Tenker å bruke den blant annet til studier og hadde vært genialt å kunne notere rett på denne.

Svaret er tja. Jeg ville helt klart brukt tastatur til å skrive notater (på skjerm eller et tilbehør ved mye bruk). Men Noten gir mulighet til å skrive inn formler (den dedikerte formelfunksjon er helt konge), forklarende tegninger osv. Dette er helt klart en stor fordel!

 

På en annen side kan jeg se for meg at man etterhvert blir bedre vant med skrivingen, men der er ikke jeg helt enda. Til studier ser jeg absolutt potensialet, ingen andre kommer inærheten her!

 

Takk for svar. Formelfunksjonen ser veldig nyttig ut for min del. Regner med at det blir innkjøp av en Note 10.1 i september.

Lenke til kommentar

Til dere som har erfaringer med Note 10.1: Så en review av note 10.1 på youtube hvor det så ut som at det var mye "lagg", spesielt om man brukte to apper med split screen. Virket egentlig helt håpløst. Kanskje har han på videoen en ikke representativ enhet, kan dere som har note 10.1 komme med litt brukererfaringer på hvordan den oppleves i daglig bruk.

 

Her er forresten review:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...