Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 10.1


Emils.

Anbefalte innlegg

Den fra Komplett er vel akkurat den samme som den fra Ebay. Jeg kjøpte den for flere uker siden og synes den er perfekt. Om jeg ikke tar feil er det vel en som har postet egne bilder av den noen sider tilbake i denne tråden. Jeg kjøpte den forøvrig i butikk i Norge, så den har vært tilgjengelig tidligere, men er for øyeblikket utsolgt. Kommer nok inn igjen snart.

Hvilken butikk var du i?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har garantert rett.

Det var ikke Harmony one jeg hadde,men Harmony 600, som nok er en enklere modell.

 

Fullstendig OT, men hva er det du ikke får gjort med en Harmony 600? (Den kan forøvrig gjøre det samme som Harmony One, men har ikke touch skjerm, og kan ikke settes opp mot like mange apparater samtidig som One, så hvis du har for mange apparater så er nok en One et bedre valg, evt hvis du har noen som bruker radio i stedetfor infrarødt så er det Harmony 900 du trenger)

Lenke til kommentar

Fullstendig OT, men hva er det du ikke får gjort med en Harmony 600? (Den kan forøvrig gjøre det samme som Harmony One, men har ikke touch skjerm, og kan ikke settes opp mot like mange apparater samtidig som One, så hvis du har for mange apparater så er nok en One et bedre valg, evt hvis du har noen som bruker radio i stedetfor infrarødt så er det Harmony 900 du trenger)

 

Men nå har jeg kjøpt Note 10.1. og synes smart remote er super-cool, i motsetning til den triste 600 Harmony..-:) Og Noten kan jo i tillegg brukes til noe mer og...

Lenke til kommentar

Har skaffet denne, noen som har noen tips& tricks til å bruke håndskriftgjenkjenning? Er noen ting som virker litt krøkkete, feks virker det litt random hvor stor skriften blir, og det er litt krøkkete å begynne på en line under, da alt baserer seg på en tekstboks, og det er litt styr at boksen ikke blir breiere enn øverste linje. Og hva gjør knappen på stylusen?

 

AtW

Lenke til kommentar

Hei,

jeg sliter med null respons fra lyset på skjermen når den er i autobelysning.

den gir minst lysstyrke uansett.

noen som har vært borti dette eller er det noe jeg gjør gærnt i innstillingene?

 

Hadde samme problemet å min. Men virker som det er ordnet seg nå.

Prøv å puss rent i området hvor sensoren sitter

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar

Nei, det er ikke meningen å klippe beskyttelsene selv. Du har dessverre blitt lurt da. Men det er litt rart at du må klippe selv. Note 10.1 skal teoretisk være større i bredde og lengde enn [alaxy-tab/GT-P5110TSANEE-spec"]Tab 2 10.1[/url]? Som fortsatt er mindre)

 

Med mindre det står i bruksanvisningen at du må klippes?

 

 

Det står Samsung Galaxy tab 10.1 på eska, og selve "overlegget" måler 251mm i bredden.Noten er 244 mm fra kant til kant (høytaler til høytaler)....er så lei av Elkjøp selgere, som later som de vet hva de snakker om.

Endret av dejavu57
Lenke til kommentar

Det står Samsung Galaxy tab 10.1 på eska, og selve "overlegget" måler 251mm i bredden.Noten er 244 mm fra kant til kant (høytaler til høytaler)....er så lei av Elkjøp selgere, som later som de vet hva de snakker om.

 

Jeg har brukt denne mattfilmen fra Belkin. Passer perfekt til Galaxy Note 10.1 (N8000). På pakningen står det at den også skal passe Galaxy Tab 2 10.1

http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=761461

post-271217-0-94796900-1353334790_thumb.png

Lenke til kommentar

 

Vittig. Har aldri vært noen utfordring på min N8000. Jeg har installert Key også, men det skal jo egentlig være uten betydning. Hva med å forsøke avinstallering via systemmeny, men velg "stopp" og tøm data før avinstallering. Re-installer etterpå?

 

(https://play.google.com/store/apps/details?id=com.eclipsim.gpstoolbox.pro)

Lenke til kommentar

Jeg har tvillingsim fra Talkmore. Skal ikke innkommende meldinger og telefoner også dukke opp på nettbrettet? De ba meg presisere om simkortet skulle i telefon eller nettbrett,og etter det ble nettbrettet stille. Men jeg kan både ringe og sende meldinger FRA det...

 

 

Jeg bruker også tvilling, men fra Chess. Jeg får opp både innkommende meldinger og anrop...

Endret av Huni
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...